Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Tommpeleide paratiisihan tää on, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Eli naisten pitäisi laittaa säkki päälle?
Sellainen tiedostavan naisen Marimekon navettakaapu, no kyllä!
Minkäs sille voi, kun pää on p**seessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Sellainen tiedostavan naisen Marimekon navettakaapu, no kyllä!
On tuol kaupoil nättejäki mekkoja.
Tuhdin näköinenämmä. Ja varmasti persepystyssä ulkona liikkuessaan, sitten nyyhkitään kun joku Jamal tai Keijo vähän sanoo jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä saatana, kun ei muka omassa kotimaassaan saa pukeutua haluamallaan tavalla.
Eikä ulkomailla:
-Fitness-urheilija ja -valmentaja Hilla Partanen, 19, oli ulkomaanmatkalla, kun tuntemattomat miehet kourivat häntä takapuolesta ruokakaupassa.
Tanakka- ja lyhytjalkainen, tavallisen näköinen nuori nainen. En usko, etteikö nuo ulkomaalaiset, tuntemattomat miehet olisi eläissään nähneet todella kauniitakin tyttöjä...pitkiä, hoikka- ja pitkäsäärisiä etc.
Ihmiset käyttäytyvät niinkuin monet muutkin eläinlajit: sukupuolta tuodaan esiin parinmuodostusta varten. Se on niin syvällä geeneissä että se on tiedostamatonta ja siksi sitä tehdäänkin "vain itseään varten".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan normaalijärkisten ihmisten on kyllästyä tuohon höpinään ja uhripuhe on ohimenevä ilmiö? Seuraavan polven feminismi on taas Marimekon Kirsti Paakkasen tyylistä. Tai ihan minkätyylistä vain, ei sen minua tarvitse miellyttää. Oleellisinta on, että tehdään ja näytetään muutakin kuin ne tissit. En halua, että tyttäreni kasvaa sellaiseksi, että se vain katsellee ympärilleen ja vatuloi tekosyitä sille, miksi ei menesty. Identiteettipolitiikka ja uhriutuminen on surkea esimerkki tytöille. Ei jatkoon.
Ei kukaan mene kävelemään joihinkin vaarallisiin gettoihin tai paikkoihin missä on hengenvaara.
Kaikki naiset tietää että miehet katselee naisten vartaloita, ja nämä jotka pukeutuu ihonmyötäisiin pyllylegginseihin tekevät sen tasan näyttääkseen muille, ehkä miehille ja kanssasisarille sitä omaa treenattua pyllyään joka näyttää omasta mielestä niin kivalta.
Ei luulisi olevan oikeasti niin yllättävää että joku niistä sadoista miehistä on käytöstavaton sika ja kourii. Jos sellaista ei missään nimessä halua kokea niin ei ehkä kannata pukeutua kuin olisi alasti, varsinkaan eteläisimissä maissa, jossa tuollainen pukeutuminen koetaan flirttailevana
Pukeutuvatko nämä ihmiset, jotka kertovat pukeuvansa vain itsensä vuoksi, samalla tavalla myös yksin kotona? Luulisi että näin olisi jos vain itsensä vuoksi pukeutuvat.
Itsehän en lähde ulos samoissa pieruverkkareissa mitä sisällä joskus pidän, kun ei kukaan siellä varmaan sellaista näkyä mielellään haluaisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Liian paljastava pukeutuminen on jo ahdistelua itsessään. Jos mies pukisi päälleen sukukalleudet esiin piirtävät housut niin joku soittaisi välittömästi poliisille. Kukaan ei halua vasten tahtoaan nähdä kenenkään privaattialueita.
Eikä soittaisi. Ei tuollaista koskaan tapahdu. Ei kukaan esim. soita poliiseja, kun miehet ovat ilman paitaa ulkona, mitä tapahtuu kesäisin kaiken aikaa. Joten suotakoon naisillekin edes oikeus niukkoihin yläosiin, naisethan eivät yläosattomissa edes kulje.
Vanhemmat varmaan tosi ylpeitä, kun heidän Hillastaan ja hänen perseestään tehtiin oikein juttu Iltalehteen.
Ei tietenkään saisi kouria, mutta kun maailmassa nyt vaan on aina miehiä jotka eivät välitä siitä että ei pitäisi. Kyllä silloin on vähän omaakin vastuuta otettava jos pukee itsensä pillukarkiksi.
Mikä ton hupakon OF on, sitähän se tuossa kuitenkin markkinoi. Kuten monet muutkin lumput iltalehdissä. Ilmeisesti nuorten toimittajaämmien tuttu tms. kun jatkuvasti näitä juttuja. Perustaisivat jonkun omanlutka-alaosaston tuolle "uutisoinnille."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut, joten selittäkää: Mikä on se ajatusprosessi, mikä oikeuttaa kourimisen? Mitä päässä liikkuu, miksi se on ok?
Se on se sama tunne kun ei voi olla paijaamatta lutuista koiranpentua.
Ainakin silloin kysytään saako paijata. Kysytkö naisilta saako puristaa?
Ehkä ne ulkomaassa kohdatut ulkomaiset miehet kysyivät mutta Hilla ei kielimuurin takia ymmärtänyt. Harmi, etteivät kyseiset jantterit vastaavasti ymmärrä Hillan suomenkielistä purkausta.
Mutta kun MINÄ PUEN MITÄ MINÄ HALUAN JA SITTEN MAROKOSSA MIEHET PURISTELEE JA VOI KYYNEL KUN NIIN VOIMAANNUTTAA. KOSKA MÄ VOIN.
Kiimassa oleva nainen. Siksi esittelee peräpäätänsä. Ihan niinkuin esim. apinanaaraatkin esittelee kiimassa peräpäätänsä uroksille.
Todella rasittavaa, että nämä huomiohuårat pääsevät jatkuvasti julkisuuteen tällaisten nollauutisen varjolla. Eikä tuota välttämättä edes tapahtunut oikeasti.