Hilla, 19, pukee sellaiset vaatteet kuin itse haluaa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/092886bf-cdbc-49d9-b548-2d9decc4b5e2
Pukeutuu sexysti vain itseään varten. Juu aivan! Ei missään tapauksessa varmaan halua miesten huomiota ;)
Kommentit (494)
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Mutta jos ei jaksa? Uliseminen on helpompaa. Ja kaikki julkisuus on positiivista, eikös se niin mene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut, joten selittäkää: Mikä on se ajatusprosessi, mikä oikeuttaa kourimisen? Mitä päässä liikkuu, miksi se on ok?
Se on se sama tunne kun ei voi olla paijaamatta lutuista koiranpentua.
Ainakin silloin kysytään saako paijata. Kysytkö naisilta saako puristaa?
Kysyit että mikä on se ajatusprosessi joka aiheuttaa sen. Se on se tunne että ei voi vastustaa. Ei pidä kirjamiellisesti verrata koiranpentua pyllyyn.
Miksi se olisi silti ok? Eikö tarvitse yhtään hillitä halujaan?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ja miksi tämän neidin nyt piti sitten kertoa tämä shokkipaljastus kaikelle kansalle?
Hilla on näitä tulevaisuuden Sara Sieppejä, yms, joilla alkaa tulla se ikä vastaan.
Hilla julkaiseen tissikuvan, Hilla saa törkyviesti, Hilla ärähtää, iltalehti tekee lööpin ja sama taas uudelleen seuraavalla viikolla. Kaunista, niin kaunista.
Sitä kylvää mitä niittää.
Mikä tämän uutisjutun tarkoitus oli? Ketä kiinnosta nämä Hillat ja heidän persetrikoot?
Vaatteet ylle ja opiskelemaan, heti!
Missä ne Hillan persvakovaatteet nyt sitten näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tajunnut, joten selittäkää: Mikä on se ajatusprosessi, mikä oikeuttaa kourimisen? Mitä päässä liikkuu, miksi se on ok?
Se on se sama tunne kun ei voi olla paijaamatta lutuista koiranpentua.
Ainakin silloin kysytään saako paijata. Kysytkö naisilta saako puristaa?
Kysyit että mikä on se ajatusprosessi joka aiheuttaa sen. Se on se tunne että ei voi vastustaa. Ei pidä kirjamiellisesti verrata koiranpentua pyllyyn.
Miksi se olisi silti ok? Eikö tarvitse yhtään hillitä halujaan?
En sanonut sen olevan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten pitäisi laittaa säkki päälle?
Vierailija kirjoitti:
Missä ne Hillan persvakovaatteet nyt sitten näkee?
Onlyfansissa
Joo, vois kyl niinku pukeutua, eikä näyttää punaisten lyhtyjen kadun asukilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten pitäisi laittaa säkki päälle?
Joo, nämä ne on ne vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei jaksa? Uliseminen on helpompaa. Ja kaikki julkisuus on positiivista, eikös se niin mene?
Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä. Itse he eivät tiehenkään tee pienintäkään virhettä. Heitä kohdellaan huonosti synnytysosastolta Terhokotiin. Vielä vanhainkodissa he tulevat kokemaan sovinistista syrjintää, vaikkei koko paikassa olisi yhtään naista eikä miestä.
Hävetkää kaikki naistenlehtien kauniit ja menestyvät marisijajulkkikset! Teette tyttärelleni ja kaikille naisille karhunpalveluksen. Teidän takianne muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.
Mitähän tonki aivoissa liikkuu? Ulkonäkö?
Jos miehet tietävät ettei se ole ok, miksi tekevät silti?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ja miksi tämän neidin nyt piti sitten kertoa tämä shokkipaljastus kaikelle kansalle?
Voihan sitä itseään noinkin markkinoida. Täällä minä olen lätkäpelaajat, yms menestyvät miehet. Jos haluat oikein hyvää naista, niin minulla on koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet tietävät ettei se ole ok, miksi tekevät silti?
Eiköhän kaikki tiedä myös liikenteessä sen pyöreän merkin jossa on keltaisella pohjalla numero ja punainen kehä sen keltaisen ulkoreunalla. Silti jotkut tekevät toisin kuin siinä sanotaan. Ei tästä tarvitse mitään sen syvällisempiä tulkintoja tehdä. Jotkut kokevat että säännöt ovat joitain muita varten, ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän uutisjutun tarkoitus oli? Ketä kiinnosta nämä Hillat ja heidän persetrikoot?
Hyviä ihmisiä kiinnostaa kaikki uhripuhe.
Viivi huomasi 12-vuotiaana, että koko maailma ei rakastakaan häntä. Nyt hän vaatii ilmastonmuutoksen ja patriarkaatin poistamista, translakia, perustuloa, sitä että kaikki hyväksyisivät ja puhuisivat vain kivoja, lisää rahaa, rahasta luopumista, sosiaalista oikeudenmukaisuutta, kiintiöitä eri pigmenteille ja kromosomiyhdistelmille sekä verorahoin kustannettavaa anaalivalkaisua sitä haluaville.
Hölmö on hölmö, aina.