Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että mua voi yksikään mies rakastaa enää

Vierailija
12.02.2025 |

Olen niin pettynyt ja rikkäinäinen avioliiton ja sen jälkeen tulleen suhteen jäljiltä. Tuntuu, että kaikki muut löytää onnen paitsi mä. En usko, että mua kukaan oikeasti voisi rakastaa. Entinen aviomies sanoi eron jälkeen, että kyllä hän mua rakasti. Vaikea uskoa. Onko mua yksikään mies koskaan rakastanut. 

Eikä musta voi kukaan kiinnostua koska olen ylipainoinen ja ikää jo 45v. Painoa kyllä pudotan, mutta tuskin musta kukaan kiinnostuu vaikka olisin normaalipainoinen. Olen kasvoiltani vain tavallinen ja ikää on liikaa miesten mielestä. 

Olisi ollut kiva jos olisin vielä saanut kokea oikean rakkauden. 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten, ei elämä siihen lopu. Tee elämästäsi sellainen, ettei tarvitse haikailla miesten perään.

Vierailija
2/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten, ei elämä siihen lopu. Tee elämästäsi sellainen, ettei tarvitse haikailla miesten perään.

Mä arvasin, että jonkun on pakko tulla tämä sanomaan. Joo kyllä mä elän, mutta en ymmärrä miksi en saisi toivoa rakkautta! Miksi mun pitäisi 45-vuotiaana jäädä yksin??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele noin päin, ajattele niin, että voitko sinä rakastua enää yhteenkään mieheen, kun sinua on kohdeltu huonosti.

Sinun huonommuudesta ei kerro se, jos olet ollut yhdessä miehen kanssa, joka on tunnekylmä mulkvisti! Tuon tyyppiset miehet ovat ja tulevat olemaan kaikille kumppaneilleen samanlaisia, oli ulkonäkö mikä tahansa.

Ole rohkea ja usko itseesi, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
4/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka pystyyn. Elämässä ei mikään yksittäinen asia ratkaise onnea, vaan kokonaisuus. Parisuhde on vain yksi palanen, ei pidä jäädä jumiin siihen jos se ei ole mitä haluaisi. Helposti masentaa jos ajatukset jäävät pyörimään samoihin uriin, sellaisiin asioihin mitkä eivät ole kuten haluaisi, ja jää näkemättä kaikki mistä voisi nauttia ja innostua. Ajatukset ovat tärkeitä, se minkä ympärillä ne pyörivät. Ne vaikuttavat mielialaan. Luulen että sun kannattaa nyt joksikin aikaa keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. Jotain mikä kiinnostaa ja tuntuu hyvältä. Ehkä sen jälkeen voit palata taas miettimään suhteita ja katsoa niitä uusin silmin.

Vierailija
5/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon pudotus on tie uuteen onneen. Tsemppiä uuden heilan löytymiseen.

-M50

Vierailija
6/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet päättänyt jäädä yksin? Mistä tämä kiukku tulee? 

Olet siinä iässä, että hormonitasot heittelee. Kohtele itseäsi, kuten olisit halunnut itseäsi murrosiässä kohdeltavan. Lohduta vähän. Alakulo voi mennä ohi ja pian saatat huomata, että elämää onkin vielä edessä. 45 ei ole enää nuori, mutta toisaalta, elämä ei ole välttämättä vielä edes puolessa välissä. On aikaa etsiä ja löytää, mitä vaan haluaa.

Kevääksi kuntokuurille? Kesäksi uusi mekko ja johonkin konserttiin miehiä katselemaan?

Vierailija
7/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ajattele noin päin, ajattele niin, että voitko sinä rakastua enää yhteenkään mieheen, kun sinua on kohdeltu huonosti.

Sinun huonommuudesta ei kerro se, jos olet ollut yhdessä miehen kanssa, joka on tunnekylmä mulkvisti! Tuon tyyppiset miehet ovat ja tulevat olemaan kaikille kumppaneilleen samanlaisia, oli ulkonäkö mikä tahansa.

Mitä sen on väliä mitä mä ajattelen koska ei mua enää kukaan huoli. En jaksa uskoa enää rakkauteen saati siihen, että joku voisi rakastaa mua. Entinen aviomies jätti todella julmasti ja seuraava mies halusi pelkkää seksiä vaikka tiesi mun tunteista niin ei lopettanut juttua. Mun oli pakko lopulta lopettaa juttu koska mies piti mua vain reikänä. 

Ap

Vierailija
8/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leuka pystyyn. Elämässä ei mikään yksittäinen asia ratkaise onnea, vaan kokonaisuus. Parisuhde on vain yksi palanen, ei pidä jäädä jumiin siihen jos se ei ole mitä haluaisi. Helposti masentaa jos ajatukset jäävät pyörimään samoihin uriin, sellaisiin asioihin mitkä eivät ole kuten haluaisi, ja jää näkemättä kaikki mistä voisi nauttia ja innostua. Ajatukset ovat tärkeitä, se minkä ympärillä ne pyörivät. Ne vaikuttavat mielialaan. Luulen että sun kannattaa nyt joksikin aikaa keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. Jotain mikä kiinnostaa ja tuntuu hyvältä. Ehkä sen jälkeen voit palata taas miettimään suhteita ja katsoa niitä uusin silmin.

Miksi aina kuvitellaan, että jos ihminen ajattelee tällaisia niin elämässä ei ole mitään muuta? Ei mitään kiinnostavaa ja hyvää? Enhän mä missään niin kirjoittanut. Mä kirjoitin nyt vain rakkaudesta ja parisuhteista. 

Ap

Vierailija
9/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painon pudotus on tie uuteen onneen. Tsemppiä uuden heilan löytymiseen.

-M50

Opettele lukemaan.

Ap

Vierailija
10/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siinä iässä, että hormonitasot heittelee. Kohtele itseäsi, kuten olisit halunnut itseäsi murrosiässä kohdeltavan. Lohduta vähän. Alakulo voi mennä ohi ja pian saatat huomata, että elämää onkin vielä edessä. 45 ei ole enää nuori, mutta toisaalta, elämä ei ole välttämättä vielä edes puolessa välissä. On aikaa etsiä ja löytää, mitä vaan haluaa.

Kevääksi kuntokuurille? Kesäksi uusi mekko ja johonkin konserttiin miehiä katselemaan?

Miten niin päättänyt jäädä yksin?? Mitä ihmettä sä oikein selität?? Kai mä nyt olen vihainen kun aviomies jätti mut kylmästi ja hänen jälkeen tullut mies halusi pelkkää seksiä!!

Paskanvitut hormoneista. Nyt on kyse mun tunteista ja siitä, että mua ei kukaan ole koskaan rakastanut. En usko, että kukaan on voinut mua rakastaa. En ole koskaan ollut se nainen jota miehet ihannoi vaan olen ollut se seinäruusu. Miehet näkee vain kaunottaret ja itseään esille tuovat naiset.

Opettele säkin lukemaan mitä kirjoitin painoon liittyen. Mä en mitään helvatan miehiä katsele yhtään missään koska miehistä seuraa vain paskaa. Ei miehet osaa rakastaa kuin itseään ja kauniita naisia. Mulle ei ole rakkautta riittänyt. Olen varmaan ollut vain joku hätävara niille miehille jotka ovat mun kanssa parisuhteessa ollut.

Ap

Vierailija
11/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no eivät ne miehet rakasta kauniita ja kuninkaallisiakaan, vaan pettävät menemään ihan naisesta viis. Sinuna nauttisin vapaudesta ja kyseenalaistaisin vahvasti tuon kuvitelman, että rakkaus ja mies kulkevat samassa paketissa :D

Vierailija
12/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele yhtään että miehesi eivät ole halunneet sinua. Olet kamalan ilkeä ja negatiivinen ihminen. Yhdistettynä ripustavaisuuteen tuollainen itsensä lyttääminen on hyvin vastenmielistä.

Vierailija
13/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele yhtään että miehesi eivät ole halunneet sinua. Olet kamalan ilkeä ja negatiivinen ihminen. Yhdistettynä ripustavaisuuteen tuollainen itsensä lyttääminen on hyvin vastenmielistä.

No mene sitten pois tästä ketjusta. Kiitos ja hei.

Ap

Vierailija
14/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat antaa itse pakit kaikille tavis miehille jolla on 2 kg ylipainoa.

Vierailija
15/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen on väliä mitä mä ajattelen koska ei mua enää kukaan huoli. En jaksa uskoa enää rakkauteen saati siihen, että joku voisi rakastaa mua. Entinen aviomies jätti todella julmasti ja seuraava mies halusi pelkkää seksiä vaikka tiesi mun tunteista niin ei lopettanut juttua. Mun oli pakko lopulta lopettaa juttu koska mies piti mua vain reikänä. 

Ap

Ajatuksillasi on väliä, koska sinun ajatuksesi tekee sen, mitä heijastat ulospäin. Jos ajattelet, ettet kelpaa kellekkään, et taatusti kelpaakaan, koska se näkyy sinusta ulospäin. Ei naiset ja siis tuskin miehetkään halua "perässä vedettävää kivirekeä" elämäänsä.  Viesteistäsi paistaa katkeruus. Ymmärrän sen hyvin, kun sinua on kohdeltu huonosti. Mutta yritä päästä noista tunteista pikku hiljaa eteen päin ja näe elämä valoisana, pidä yllä mielikuvaa mitä ihanaa huominen päivä voikaan tuoda tullessaa, elämä osaa yllättää.  Yritä siis muuttaa asennettasi, vaikka se aluksi onkin vaikeaa, mitään et voi menettää ainostaan saatat yllättyä iloisesti.  Et ole ainoa nainen, jota mies on pitänyt pelkkänä reikänä, eikä se liity sinun ulkonäköösi mitenkään. Jotkut valitettavasti aika suurikin osa mieheistä on tuonkaltaisia. Hyvän miehen löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta, lähes mahdotonta, mutta kuitenkin mahdollista.

Vierailija
16/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin, että jonkun on pakko tulla tämä sanomaan. Joo kyllä mä elän, mutta en ymmärrä miksi en saisi toivoa rakkautta! Miksi mun pitäisi 45-vuotiaana jäädä yksin??

Ap

Miksi erosit?

Vierailija
17/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin päättänyt jäädä yksin?? Mitä ihmettä sä oikein selität?? Kai mä nyt olen vihainen kun aviomies jätti mut kylmästi ja hänen jälkeen tullut mies halusi pelkkää seksiä!!

Paskanvitut hormoneista. Nyt on kyse mun tunteista ja siitä, että mua ei kukaan ole koskaan rakastanut. En usko, että kukaan on voinut mua r

Ok eli provo. No, jospa joku saisi lohtua lässytyksestä. Kiitos tyhjästä.

Vierailija
18/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloittajan kommentteja ja jos tämä ei ole trolli, niin tuollainen ihminen saakin nauttia vain omasta seurastaan. Myrkyllistä.

Vierailija
19/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saat toivoa ja todennäköisesti joku sellainen vielä löytyy. Tulevat usein yllätyksenä. Siis parisuhteet. M51

Vierailija
20/76 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi erosit?

Mies kävi vieraissa kun odotin kolmatta lasta. Kaikkien lasten hankkiminen sovittiin yhdessä. Osoittautui kusipää huo...äijäksi.