Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: miehet, jotka yrittävät liian nopeasti

Vierailija
02.07.2024 |

Jotkut jopa ensimmäisillä treffeillä. Heti ö-mappiin.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Liian hätäinen, jatkuvasti viestittelevä ja painostava mies on ihan vihoviimeinen. Epätoivo näkyy kauas.

Vierailija
2/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan kertoi täällä viestitelleensä 15 naiselle. Voiko epätoivoisempaa ja säälittävämpää olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka keksivät tekosyitä kaikelle ovat suurin turnoff. 

Vierailija
4/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panna kerran ja ghostata sitten täysin.

Vierailija
5/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tekosyy, jos nainen ei pidä sinusta.

Vierailija
6/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät mitä?

Vierailija
7/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät mitä? En mä tiedä. Mä kohtasin elämäni miehen tinderissä. Ekasta päivästä lähtien oltiin tosi paljon yhteyksissä. Ensin viesteillä ja jo toisena päivänä puhuttiin puhelimessa puolitoista tuntia. Meillä meni kaksi viikkoa ennen kuin ehdittiin tavata livenä, olin jo todella ihastunut siinä kohtaa, ja kaikki tuntui todella luontevalta. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen ja edelleen sillä tiellä. 

Vierailija
8/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät vain ymmärrä, että naiselle ottaa aikansa päättää fwb-suhteet ja muut orastavat seurustelu/panosuhteet ennenkuin pystyy edes harkitsemaan mitäään "vakavampaa" vain yhden miehen kanssa. Hölmöt.

Vierailija
9/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät mitä?

Sitä. Ap

Vierailija
10/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia turnoffeja se lestadiolaisuus aiheuttaa.

Vierailija
11/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen nimeen minulle turnoff ennen avioliittoa.

Vierailija
12/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off naiset. Piste. Koska eivät ikinä tee mitään. Odottavat, että joku muu tekee kaiken. Aina. Ikuisesti. Ja sitten valittavat kovaan ääneen, kun se oma ihastus ei "tee mitään". Ehdoton ei naisille. Välttäkää.

Vierailija
13/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen keksisi tekosyyn päästä sinusta eroon jos oikeasti pitäisi sinusta, onko myt vika kuitenkin itsessä

Vierailija
14/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan tajua. Joillekin on sitten varmaan vieras ilmiö se että kaksi ihmistä kohtaa ja ihastuu. Ehkä ne ajattelee jotenkin niin että miehen pitää suorittaa joku x määrä temppuja ja läpäistä kaikki kakkitestit ennen kuin he jollain tavalla "palkitsevat" miehen sitten antautumalla? Vai siis mikä tässä oikein on takana, selittäkää. 

Vierailija
15/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Monelta puuttuu (muutenkin) tilannetaju.

Vierailija
16/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Kun täällä joku mies kertoi, kuinka hän ei itse ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä vielä neljänsien treffien yhteydessä naisen selkeästä ja ymmärrettävästå vihjeestä ja halusta huolimatta, niin häntä pilkattiin mm.  kaappihomoksi tai sitten vain hyvin estyneeksi, jonka kannattaisi pikaisesti korjauttaa päänsä. Sekä tetysti ymmärtää, ettei hänellä ja naisella ole mitään yhteistä tulevaisuutta.

En ymmärrä miksi edelleen osa kokee, että terve ja normaalin libidon omaava mies olisi kyllä valmis seksiin kun vain tilaisuus osuu kohdalle. Ja ellei niin hänessä on jotain piilevää  tai selkeästi havaittavaa vikaa. 

Tai sitten osoitetaan syyttävä sormi kohti hänen mahd seksikumppania kohtaan; kyllä mies olisi (ollut) valmis, jos vain hänen kumppaninsa sitä tai tätä. 

Vierailija
17/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Kun täällä joku mies kertoi, kuinka hän ei itse ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä vielä neljänsien treffien yhteydessä naisen selkeästä ja ymmärrettävästå vihjeestä ja halusta huolimatta, niin häntä pilkattiin mm.  kaappihomoksi tai sitten vain hyvin estyneeksi, jonka kannattaisi pikaisesti korjauttaa päänsä. Sekä tetysti ymmärtää, ettei hänellä ja naisella ole mitään yhteistä tulevaisuutta.

En ymmärrä miksi edelleen osa kokee, että terve ja normaalin libidon omaava mies olisi kyllä valmis seksiin kun vain tilaisuus osuu kohdalle. Ja ellei niin hänessä on jotain piilevää  tai selkeästi havaittavaa vikaa. 

Tai sitten osoitetaan syyttävä sormi kohti hänen mahd seksikumppania kohtaan; kyllä mies olisi (ollut) valmis, jos vain hänen kumppaninsa sitä tai tätä. 

No jos se nainen halusi mieluummin alemman tason miehen, valitkoon sitten niin. 

Vierailija
18/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Kaikki pienet virheet eli ihmisyys on turn off.

Vierailija
19/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen keksisi tekosyyn päästä sinusta eroon jos oikeasti pitäisi sinusta, onko myt vika kuitenkin itsessä

Looginen ajattelu ei ikinä ole ollut (useimpien) naisten vahvin alue.

Vierailija
20/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua. Joillekin on sitten varmaan vieras ilmiö se että kaksi ihmistä kohtaa ja ihastuu. Ehkä ne ajattelee jotenkin niin että miehen pitää suorittaa joku x määrä temppuja ja läpäistä kaikki kakkitestit ennen kuin he jollain tavalla "palkitsevat" miehen sitten antautumalla? Vai siis mikä tässä oikein on takana, selittäkää. 

Aika hyvin onnistuit esittämään monen naisen oletuksen siitä, miten ihmiset pariutuvat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi