Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off: miehet, jotka yrittävät liian nopeasti

Vierailija
02.07.2024 |

Jotkut jopa ensimmäisillä treffeillä. Heti ö-mappiin.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toiselle akalle munaa jakavat l o r t t o miehet ovat saastaisisa, ei jatkoon ä. Ei parisuhdematskua, eikä mitään muutakaan

Vierailija
62/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät mitä?

Sitä. Ap

Ehkä olet itse sen oloinen, että sinulta kannattaa ekalla kerralla yrittää.

Ehkä oletkin heille vain patja, ja oikea nainen on vielä hakusessa.

Moni kaltaisesi mies on pelkkä arvoton, kävelevä dildo ja l u t ka joka ei kelpaa kunnon naisille. Saatte vain l u t kia vaimoksenne 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ootte ilkeitä?

Koska heillä on oikeus. Ei mitään vastuuta tai velvollisuutta, mutta oikeus tehdä mitä huvittaa. Kenelle huvittaa. Milloin huvittaa. Tervetuloa Suomeen vuosimallia 2024!

Vierailija
64/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on miesvaltaisella alalla töissä ja puheet, keskustelut, käyttäytymiset yms oikeasti rasittavat monia meistä miehistä. Itse kaipaan ihan vain keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Arkielämä/työelämä on varmasti osasyy monien miesten innokkuuteen esim deittailumaailmassa. Jos mies laittaa paljon viestiä, tai vastaa heti, niin ottakaa joskus hyvällä, koska mies vain kaipaa niitä keskusteluja naisten kanssa, kuin myös tapaamisia. Innokkuus on toki välillä raskasta, mutta silloin jos kyseinen aktiivisuus häiritsee, niin sanottava suoraan etten ole itse niin aktiivinen keskustelija, tai nopealiikkeinen, että edetään rauhassa

Vierailija
65/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies on miesvaltaisella alalla töissä ja puheet, keskustelut, käyttäytymiset yms oikeasti rasittavat monia meistä miehistä. Itse kaipaan ihan vain keskustelua vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Arkielämä/työelämä on varmasti osasyy monien miesten innokkuuteen esim deittailumaailmassa. Jos mies laittaa paljon viestiä, tai vastaa heti, niin ottakaa joskus hyvällä, koska mies vain kaipaa niitä keskusteluja naisten kanssa, kuin myös tapaamisia. Innokkuus on toki välillä raskasta, mutta silloin jos kyseinen aktiivisuus häiritsee, niin sanottava suoraan etten ole itse niin aktiivinen keskustelija, tai nopealiikkeinen, että edetään rauhassa

Naisilla on myös se ikävä tapa, että eivät kysy. Mitään. Tekevät vain oletuksia, jotka perustuvat johonkin oman kuplansa/someryhmänsä stereotypioihin ja arvottavat monia miehiä tuntemattomien naisten mielipiteiden pohjalta. Naisten, jotka eivät tiedä tuon taivaallista kyseisestä miehestä. Saattavat jopa tarkoituksella pelotella toisia ihmisiä hiljaisiksi. Ehkä omien traumojensa takia, tai vain ilkeyttään.

Vierailija
66/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua. Joillekin on sitten varmaan vieras ilmiö se että kaksi ihmistä kohtaa ja ihastuu. Ehkä ne ajattelee jotenkin niin että miehen pitää suorittaa joku x määrä temppuja ja läpäistä kaikki kakkitestit ennen kuin he jollain tavalla "palkitsevat" miehen sitten antautumalla? Vai siis mikä tässä oikein on takana, selittäkää. 

Aika hyvin onnistuit esittämään monen naisen oletuksen siitä, miten ihmiset pariutuvat

Tuo oli kuvaus sinunlaistesi ressukoiden ajattelusta. Te kyselette täällä päivittäin, mikä on se koodi tai temppusarja, jolla "kiltti mies" saa naisen.

Kiltti mies tarkoittaa sosiopaattia, joka olettaa saavansa pllua automaattisesti, koska pystyy minuutin olemaan huorittelematta kun oikein kovasti pinnistää.

Naisten täytyy vääristää kilttimies aina joksikin hirviöksi joka ei ole kilttiä nähnytkään, koska muuten heidän täytyisi tunnustaa se tosiasia että oikeasti kiltit miehet eivät kiinnosta heitä seksuaalisesti. Sosiaalisesti hyväksytty narratiivi sortuisi, jos myönnettäisiin että se joka saa naisen kiihottumaan on jä*nämies.

Vierailija
67/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin Tinderistä nykyisen avopuolison ja mahtavaa oli juuri se, että mitään seksilässynlääjuttuja ei heitellyt ja ekan kerran suudeltiin vasta kolmansilla treffeillä. Sitä ennen oli liuta juuri näitä, jotka jo kolmannessa viestissä alkaa hehkuttamaan kuinka näytän upealta ja täällä olis sulle saunanpuhdasta miestä just joo

Jos en ole miestä tavannut edes kertaakaan, ei mulla huvita alkaa seksistä länkyttämään siinä kohtaa. Sitä kyllä sitten on jos parisuhteessa ollaan ja paljon

Just näin. Poistoon nämä, jotka alkavat heti hehkuttaa ulkonäköä tai kysellä lempiseksiasennoista. Tiedän olevani ihan nätti. Ei sitä tarvitse mulle koko ajan olla kertomassa. Seksistäkin pidän, mutta en keskustele siitä ihmisten kanssa, joita en ole tavannut. Seksi ei myöskään kuulu mun aihepiireihin ekoilla treffeillä.

Vierailija
68/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on se kun tapaa ihmisen ilman mitään yrittämistä puolin taikka toisin. Siis kirjaimellisesti hinkkautuu yhteen. Me vedimme mieheni kanssa toisiamme puoleen magneetin tavoin. Kävimme samalla salilla, samaan aikaan ja törmäsimme toisiimme kotimatkalla, ja istuimme samassa bussissa. Vilkuilimme toisiamme mutta vasta jonkun ajan, kuukausien päästä aloimme jutella. Selvisikin että olemme molemmat eronneet pitkistä suhteista, ja täydensimme toisiamme täydellisesti. Kaikki tuntui jopa liian täydelliseltä. Olimme kumpikin olleet edellisissä suhteissamme ne tossunallaolevat kiltit kumppanit mutta tässä suhteessa emme sitä ole. Emme ole toisillemme liikaa tai liian vähän vaan tasaveroisia. Kaikki tapahtui yrittämättä ja epäröimättä hetkeäkään. Kuin linnunlaulu.😻

Vierailija
69/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin no. Kun täällä joku mies kertoi, kuinka hän ei itse ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä vielä neljänsien treffien yhteydessä naisen selkeästä ja ymmärrettävästå vihjeestä ja halusta huolimatta, niin häntä pilkattiin mm.  kaappihomoksi tai sitten vain hyvin estyneeksi, jonka kannattaisi pikaisesti korjauttaa päänsä. Sekä tetysti ymmärtää, ettei hänellä ja naisella ole mitään yhteistä tulevaisuutta.

En ymmärrä miksi edelleen osa kokee, että terve ja normaalin libidon omaava mies olisi kyllä valmis seksiin kun vain tilaisuus osuu kohdalle. Ja ellei niin hänessä on jotain piilevää  tai selkeästi havaittavaa vikaa. 

Tai sitten osoitetaan syyttävä sormi kohti hänen mahd seksikumppania kohtaan; kyllä mies olisi (ollut) valmis, jos vain hänen kumppaninsa sitä tai tätä. "

"Itse olen sitä mieltä, että tuollainen mies on joko demiseksuaali, matalalibidoinen tai omaa hyvin konservatiivisen arvomaailman. Missään näistä ei ole mitään vikaa, mutta mikä tahansa näistä tekee miehestä joillekin naisille epäsopivan kumppanin. Samahan se on aloituksen kaltaisten naistenkin tilanne - sillä erotuksella, että naiset hyväksyy sen paremmin. Siitähän aloituksessa on pohjimmiltaan kyse. Ihan eri asioiden haluaminen on naiselle turn off eli nainen ei edes halua kumppaniksi sellaiselle joka haluaa edetä täysin eri aikataulussa. Miksei hitaasti etenevät miehet voi asennoitua näin? Nainen halusi heti seksiä -> väärä tyyppi, etsitään sopivampi"

Itse taas en ymmärrä, että miksi miehen hitaasti lämpenemistä halutaan pitää naisen haluttomuutta pahempanaa ja kokea demiseksuaalisuutena tai matalalibidosiuutena samalla kun hitaasti lämpeneminen halutaa nähdä / pitää lähinnä naisten oikeutena, ellei peräti velvolliisuutena. 

Kannattaako miehen siis mieluummin yrittää päästä harrastamaan seksiä mahdollsimman pian, ettei hän vain tulisi antaneeksi kuvaa itsestään ummehtuneena, matalalibidoisena konservatiivina tai uskovaisena hihulina?

Kuinka monelle miehelle sanotaan, että jos nainen ei halua seksiä kanssasi neljänsien treffien yhteydessä niin unohda ja hanki uusi kumppani kun aikataulunne on niin erilaiet naisen kanssa? Vai syytetäänkö häntä seksismistä ja siitä, että eikö hän ihan oikeasti keksi muuta tekemistä naisen kanssa kuin sen, että pääsisi mahdollsimman pian harrastamaan seksiä hänen kanssaan

Vierailija
70/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua. Joillekin on sitten varmaan vieras ilmiö se että kaksi ihmistä kohtaa ja ihastuu. Ehkä ne ajattelee jotenkin niin että miehen pitää suorittaa joku x määrä temppuja ja läpäistä kaikki kakkitestit ennen kuin he jollain tavalla "palkitsevat" miehen sitten antautumalla? Vai siis mikä tässä oikein on takana, selittäkää. 

No sinä et tajua. Ei kaikki syty ilman henkistä yhteyttä, vaikka ensi näkemällä ihastuisi. Mulla kävi näin, että heti ihastuin ja olisin halunnut jutella ja saada sen yhteyden, mutta mies vaan yrittämällä yritti pöksyihin antamatta mitään itsestään takaisin, en oikeastaan tiennyt hänestä mitään ja siihen se ihastuskin lässähti. Ei pelkkä pinta riitä.

Vierailija
71/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy saada se muodollisuus juttu hoidettua pikaisesti, sitten voi mennäkin jääkaapille katsomaan mitä siellä on.

Vierailija
72/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat homohtavalta vinkulelulta

Vierailija
73/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairas aloitus taas. Mitä sä ap tästä oikeasti hyödyt kenenkään kannalta?? Miksi lisäät saastaa maailmaan?

Vierailija
74/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on vaan niin tyhmiä, ei kiitos. 

Vierailija
75/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään temppuja tarvi tehdä ja odottaa palkintoa, mutta hyvä jos nimeä tietää, niin ehdotellaan. Onhan se vähän nihkeetä, vaikka toisille se sopii. Miehiäkin on niin monenlaisia. Ollut itse kaksi kertaa deiteillä, missä olis heti pitänyt alkaa touhuilemaan. Ei minua sellainen kiinnosta. Kolmannen tapasin sitten kaveripiirin kautta, ja hän ei ehdotellut yhtään mitään. Kun sitten kuukausia myöhemmin tällaisista asioista puhuttiin, niin kysyin häneltä sitä ettei ehdotellut mitään heti, niin hän sanoi, että kiinnosti tutustua minuun kunnolla. Hän sanoi myös, että on ollut naisen kanssa aikoinaan deiteillä, missä nainen ilmoitti oikeastaan heti ettei halua parisuhdetta vaan seksisuhteen pelkästään. JA katsotaan onko meistä sellaiseen suhteeseen. Hän sanoi ettei itse sellaista halua yhtään ja uskon häntä, koska ei vaikuta sellaiselta,  eikä kukaan hänen ystävä ole sanonut hänestä mitää sellaista, että olis pelimies jne jne.

Vierailija
76/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no itse en harrasta sellaista, että menisin sänkyyn ihmisen kanssa, jonka tapaan ensimmäistä kertaa tai edes toista vaikka kuinka kuvittelisin olevani ihastunut.

Jotkut tekevät sellaista ja se heille sallittakoon, mutta en usko että kukaan (nainen) arvostaa miestä joka alkaa vonkaamaan treffiseuraa mukaansa kotiin tai tuppautumaan itse naisen mukaan ja sitten pahoittaa mielensä ja haukkuu vaikka miksi kun ei saa tahtoaan läpi.

Vierailija
77/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo osittain totta. Miehenä on helppo päästä suhteeseen ihan ok naisen kanssa koska silloin et edes yritä hirveästi eikä ole liian innostunut. Mutta sitten kun tapaa hyvän naisen ketä oikeasti haluaisi niin nainen haistaakin tämän innokkuuden ja vetovoima häviää.

No jos ekoissa viesteissä tulee selväksi että olet jo niin ihastunut ja kiimassa että koet tarpeelliseksi lähetellä/tai pyytää kuvia, ehdotella saunaan menoa tai ekoilla treffeillä jankkaat puoli iltaa että eikö voida mennä teille/meille.. Kannattaa ehkä opetella erottamaan se aito ihastus pelkästä seksuaalisesta vetovoimasta. Hyvää kannattaa odottaa ja parasta on jos mies osaa ottaa rennosti ja edetä naisen tahtiin. Tunteet saa tehdä selväksi, mutta ne on taas ihan eri asia kuin seksinvonkaaminen.

Vierailija
78/78 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo oli kuvaus sinunlaistesi ressukoiden ajattelusta. Te kyselette täällä päivittäin, mikä on se koodi tai temppusarja, jolla "kiltti mies" saa naisen.

Kiltti mies tarkoittaa sosiopaattia, joka olettaa saavansa pllua automaattisesti, koska pystyy minuutin olemaan huorittelematta kun oikein kovasti pinnistää."

Onpa ala-arvoista tekstiä taas. En muuten ole koskaan kokenut tarvetta kutsua ketään tuolla termillä. Kiitos, että sait minut havahtumaan tuohon seikkaan.

Kuvitteletko muuten olevasi fiksu kirjoittaessasi tuollaista roskaa? Mieleeni tulee lähinnä itkuraivarin saanut 5-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä