Sohvan alta tulee mörkö, puolustaudut esineellä joka on lähimpänä oikealla puolellasi.
Kommentit (294)
Mojautan langattomalla hiirellä.
Kärpäslätkä - tappaa talossa ja puutarhassa!
Räsymatolla turpiin vaan ja onnee..
Ilmastointilaitteen kaukosäädin.
Möröt ovat kummia otuksia. Tulevat jopa sohvan takaa, jota ei ole olemassakaan asunnossani.
Lautasella. Siinä oli vielä hetki sitten voileipä, kuinka ollakaan. Huutaisin varmaan ensin kauhusta ja nostaisin jalat ilmaan, ettei mörkö pure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti alan opettamaan sille ruotsia, lattialla lojuu Ruotsia Ankkalinnasta -kirja. Sanakokeen pidän huomenna samaan aikaan mitä tuli tänään. Jälki-istutnoa tulee jos lintsaa tai jos ei ole opetellut sanoja niin joutuu aasin hattu päässä nurkkaan seisomaan!
Jos tuo ei auta niin siirryn astetta kovempaan eli mitä tuon kirjan jälkeen on seuraavaksi, eli Kelan postia. Asumistuen tarkastus pitää tehdä, joten jos mörkö on muuttanut kämppiksekseni, niin pitää hänetkin siihen lisätä ja mitkäs hänen tulonsa ovatkaan ja... :D
Tässä vaiheessa muistan ettei minulla ole edes sohvaa :(
Tää on ihan paras! :D
Paitsi koulunkäynti ja asumistuentarkistus ei osu heinäkuulle.
Minulla olisi onnekkaasti kaksi vaihtoehtoa:
1. Wakizashi, japanilainen väkipuukko, joka on vartavasten suunniteltu lähipuolustukseen.
2. Metrin korkuinen, kuusihaarainen kynttilänjalka, joka on tehty kevyestä rautaputkesta. Sillä olisi hyvä torjua, mutta huono lyödä.
Uskoisin kallistuvani vaistomaisesti kynttilänjalan suuntaan. Ensihätkähdyksen jälkeen ottaisin todennäköisesti kynttilänjalan vasempaan ja väkipuukon oikeaan käteeni.
Sitten karjaisisin: "SEIS! OLETTE KIINNIOTETTU! MENKÄÄ! MAAHAN! MAKAAMAAN!".
Anopin antama maljakko. "Nyt saat niin että tuntuu 🤬". Huh, pääsinpä siitä saaaaaatanasta. Maljakosta. Möröstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mörkö onkin ystävällinen ja kiltti 🤔
Tässä näemme selkeästi, kuinka rasistisia ihmiset ovat mörköjä kohtaan! Hävetkää!
Itse luonnollisesti tervehtisin ensi ja kysyisin, voinko ehkä olla avuksi, mitä asia koskee.
Sitten kertoisin mörön erehtyneen osoitteesta ja neuvoisin hänet velton ja saamattoman projektipäällikön luo.
Sohvan takaa tahi mistä tahansa ikinä tuleekaan, on mörkö tervetullut. Toisin kuin änkeri joka musta lienee sekin
Elisabeth Ardenin 8hour Creamilla, meillä olisi mörön kanssa siloiset huulet molemmilla, ehkä vähän pussailtaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mörkö onkin ystävällinen ja kiltti 🤔
Tässä näemme selkeästi, kuinka rasistisia ihmiset ovat mörköjä kohtaan! Hävetkää!
Itse luonnollisesti tervehtisin ensi ja kysyisin, voinko ehkä olla avuksi, mitä asia koskee.
Sitten kertoisin mörön erehtyneen osoitteesta ja neuvoisin hänet velton ja saamattoman projektipäällikön luo.
Minä rapsuttaisin, antaisin säilykelihaa, hakisin vintiltä edesmenneen koirani valjaat ja taluttimen, ja sitten me lähdettäisiin iltalenkille metsään. Siis tämä kaikki jos kyseinen mörkö olisi pörröinen eläinoletettu tai sen tapainen. Jos ei, niin kalikalla otsaan.
Mies hoitaa homman, tai sitten pitää tehdä sekin itse miehen tyynyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi onnekkaasti kaksi vaihtoehtoa:
1. Wakizashi, japanilainen väkipuukko, joka on vartavasten suunniteltu lähipuolustukseen.
2. Metrin korkuinen, kuusihaarainen kynttilänjalka, joka on tehty kevyestä rautaputkesta. Sillä olisi hyvä torjua, mutta huono lyödä.
Uskoisin kallistuvani vaistomaisesti kynttilänjalan suuntaan. Ensihätkähdyksen jälkeen ottaisin todennäköisesti kynttilänjalan vasempaan ja väkipuukon oikeaan käteeni.
Sitten karjaisisin: "SEIS! OLETTE KIINNIOTETTU! MENKÄÄ! MAAHAN! MAKAAMAAN!".
Minulla on kolme
-Sipsipussi
-Aino jäätelöpaketti
-Dildo
Kaukosäätimellä