Sohvan alta tulee mörkö, puolustaudut esineellä joka on lähimpänä oikealla puolellasi.
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mörkö onkin ystävällinen ja kiltti 🤔
Tässä näemme selkeästi, kuinka rasistisia ihmiset ovat mörköjä kohtaan! Hävetkää!
Itse luonnollisesti tervehtisin ensi ja kysyisin, voinko ehkä olla avuksi, mitä asia koskee.
Sitten kertoisin mörön erehtyneen osoitteesta ja neuvoisin hänet velton ja saamattoman projektipäällikön luo.
Minä rapsuttaisin, antaisin säilykelihaa, hakisin vintiltä edesmenneen koirani valjaat ja taluttimen, ja sitten me lähdettäisiin iltalenkille metsään. Siis tämä kaikki jos kyseinen mörkö olisi pörröinen eläinoletettu tai sen tapainen. Jos ei, niin kalikalla otsaan.
Etkö sentään säälisi Mörköä, jonka täytyy aina ahtautua vain sohvasi tai sänkysi alle ja ottaisi häntä viereesi yöksi?
Entä miten toimisit, jos Mörkö yrittäisi sitten, krhm, lähestyä sinua? Voisit sitten kertoa kaikille kateellisille tyttökavereillesi, että millainen se Möröllä... se Mörkö oikein on?
Lappalaisetkin kertovat juttua eksyneestä tytöstä, jonka täytyi selviytyäkseen talvehtia karhunpesässä. Tyttö synnytti sitten aikanaan karhunpentukaksoset, jotka pystyivät halunsa mukaan vaihtamaan karhun- ja ihmishahmon kesken. Karhuveljeksistä tuli sitten mahtavia noitia!
Et saa koskaan tietää mitä menetät, jos et kokeile!
Kahvikuppi on heti käden oikealla puolella, mutta mörköjä ei ole olemassa, joten hörppään vaan kahvia kupista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi onnekkaasti kaksi vaihtoehtoa:
1. Wakizashi, japanilainen väkipuukko, joka on vartavasten suunniteltu lähipuolustukseen.
2. Metrin korkuinen, kuusihaarainen kynttilänjalka, joka on tehty kevyestä rautaputkesta. Sillä olisi hyvä torjua, mutta huono lyödä.
Uskoisin kallistuvani vaistomaisesti kynttilänjalan suuntaan. Ensihätkähdyksen jälkeen ottaisin todennäköisesti kynttilänjalan vasempaan ja väkipuukon oikeaan käteeni.
Sitten karjaisisin: "SEIS! OLETTE KIINNIOTETTU! MENKÄÄ! MAAHAN! MAKAAMAAN!".
Ja sitten soittaisit hätäkeskukseen:
- Hätäkeskus?
- Mul, mul, mul on tääl mö, mö, mö, MÖRKÖ! Joo, mörkö! Joo, tilanne on hallinnassa! On, on! Tulkaa pian hakemaan se! Joo, eläintarhaan tai jonnekin, sama se! Tulkaa ny! Joo, mä oon ihan tosissani! Mul on tääl MÖRKÖ, tulk...
- TUUT-TUUT-TUUT...
On niitä oikeastikin niin monenlaisia soittelijoita, että ette uskoisikaan.
"Etkö sentään säälisi Mörköä, jonka täytyy aina ahtautua vain sohvasi tai sänkysi alle ja ottaisi häntä viereesi yöksi?"
En.
Ensin taputtelen kalikalla ja sen jälkeen niska-pers-otteella nakkaan pihalle. Jos joku luvatta tunkeutuu kotiini, eikä ole eläinoletettu tai sen tyyppinen, on rosmoryökäle, ja jos joku sellainen on tunkeutunut sohvani alle on umpihullu rosmoryökäle. Armoa ei tunneta.
Vierailija kirjoitti:
"Etkö sentään säälisi Mörköä, jonka täytyy aina ahtautua vain sohvasi tai sänkysi alle ja ottaisi häntä viereesi yöksi?"
En.
Ensin taputtelen kalikalla ja sen jälkeen niska-pers-otteella nakkaan pihalle. Jos joku luvatta tunkeutuu kotiini, eikä ole eläinoletettu tai sen tyyppinen, on rosmoryökäle, ja jos joku sellainen on tunkeutunut sohvani alle on umpihullu rosmoryökäle. Armoa ei tunneta.
Sinä julma nainen!
T: Mörkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi onnekkaasti kaksi vaihtoehtoa:
1. Wakizashi, japanilainen väkipuukko, joka on vartavasten suunniteltu lähipuolustukseen.
2. Metrin korkuinen, kuusihaarainen kynttilänjalka, joka on tehty kevyestä rautaputkesta. Sillä olisi hyvä torjua, mutta huono lyödä.
Uskoisin kallistuvani vaistomaisesti kynttilänjalan suuntaan. Ensihätkähdyksen jälkeen ottaisin todennäköisesti kynttilänjalan vasempaan ja väkipuukon oikeaan käteeni.
Sitten karjaisisin: "SEIS! OLETTE KIINNIOTETTU! MENKÄÄ! MAAHAN! MAKAAMAAN!".
Minulla on kolme
-Sipsipussi
-Aino jäätelöpaketti
-Dildo
Sinun varmaankin kannattaisi vain kohteliaasti tarjota sipsejä ja Ainoa ja osoittaa vastapäistä nojatuolia, mutta panna dildo piiloon. Ei niistä möröistä tiedä, mitä ovat vailla!
Vierailija kirjoitti:
Ikkuna
Mörkö putoaa ikkunasta.
rynnäkkökiväärillä, ampuisin mutta ei oo tässä pateja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Sinä julma nainen!
T: Mörkö
Sitä saa mitä tilaa.
Kaappaan mörön syliin ja pussaan.
m53
Vierailija kirjoitti:
rynnäkkökiväärillä, ampuisin mutta ei oo tässä pateja
Täällä Mosin Nagant M/1891 rotanhäntäpistin kiinnitettynä. Toimii ilman patruunoitakin lähipuolustuksessa!
Vanhassa vara parempi!
kahvimuki täynnä kuumaa kahvia