Miehen suku, lähinnä sisarukset
Haukkuvat minua hänelle selkäni takana, mies kuitenkin haluaa, että minä kutsun kaikesta huolimatta näitä haukkujia kotiimme syömään ja viettämään aikaa, vaikka hän tietää, että minusta puhutaan selän takana ihan mitä vaan, kaikkea en edes tiedä vaikka mieheltäni kysyn, ei vastaa minulle, en tiedä miksi, minä en haluaisi kutsua heitä meille, hän taas haluaa, pitääkö minun nyt sitten vain ottaa ja lähteä, siis ottaa avioero kun olemme asiasta näin valtavan erimielisiä?
Kommentit (27)
Moni nainen on kasvatettu tuohon, että toinen nainen on vihollinen ja pitää puhua pahaa selän takana. Tän näkee hyvin töissä hoitoalalla...
Mies ei vastaa koska ei pidä puheita sen arvoisena, että niistä kannattaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu heitä. Mies kutsuu ja kestitsee itse mikäli niin haluaa mutta tee tämä selväksi miehellesi.
Niin, tuokin on vähän ikävä tyyli, tietävät heti, kun kutsu ei tule minulta, että jotain on tekeillä, millaiseksi silloin yhdessäolo menee ja sujuu, mies ei osaa kokata tai laittaa mitään, se jäisi kuitenkin minun tehtäväksi, hankalia asioita tällaiset, jos kumpikin haluaa pitää päänsä, sitten tuleekin riita meidän välille. Kumpi nyt sitten on oikeassa ?
Mies ei osaa kokata tai laittaa mitään. Kaksi vaihtoehtoa
- mies opettelee
- mies ostaa kaupasta tai tilaa leipomosta tarjottavat
Sun ei tartte sun haukkujia passata.
Vierailija kirjoitti:
Mies hoitaa oman sukunsa ja laittaa stopin suvulleen, ihme ettei ole jo älynnyt!
Ymmärsinkö siis oikein, mies kuuntelee kun hänen omaa puolisoaan mollataan eli siinä tapauksessa hän on osa tätä sakkia.Kiinnostaa tietää miksi?
Ap väittää, että hänestä puhutaan seläntakana, mutta ei kerro mistä hän sen voi tietää?
Uusia tapoja voi opetella. Mies aloittakoon kokkaamisen ja kutsumisen. Kyllä ne siihen tottuvat.
Mulla on ihan oma äiti, joka haukkuu minua (ja muita) ja miestäni, minkä ehtii. Keksii mitä ihmeellisempiä tarinoita muista ihmisistä. Muut sisarukset on enemmän äidin suosiossa, ja jos yritän ottaa etäisyyttä, joku heistä soittaa kohta minulle että *miksi et vastaa äidille*
En vaan enää tiedä, että eikö minulla ole oikeutta vetää rajoja kuin vasta silloin kun jompikumpi meistä, minä tai äiti, lasketaan hautaan.
Tsemppiä ap. Ymmärrän tuskasi, kun yrität taiteilla trapetsilla molempiin suuntiin.
Aika rumaa kielenkäyttöä, osaatkohan parempaa?