Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko ajan kun ihonväri tai se kenen kanssa ihminen halusi peuhata,eivät kiinnostaneet ketään?

Vierailija
01.07.2024 |

Niin se maailma muuttuu eskoseni.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen ajan kun oli rotuerottelua ja homoseksuaalisuus oli rikos? 

Vierailija
2/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista enkä usko että sellaista aikaa on ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää tuosta ensimmäisestä mainitsemastasi. Miten se ilmeni Suomessa?

Vierailija
4/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomess ei ole koskaan ollut rotuerottelua. 

Muistelin, että meillä oli kaveripiirissä turkkilaisia joskus 80-luvulla. Kukaan ei ajatellut asiaa sen kummemmin. 

Vierailija
5/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole nuo kiinnostaneet koskaan. Tosin täytyy myöntää että parhaimmat kokemukset ovat hyvin eri väristen naisten kanssa. Sen perusteella ymmärrän tummista miehistä pitäviä naisia.

M55

Vierailija
6/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää tuosta ensimmäisestä mainitsemastasi. Miten se ilmeni Suomessa?

Eihän tuossa Suomea mainittu mitenkään.

Vaan kaipa saamelaisia ja romaneita on täälläkin omanlaisensa rotuerottelu koskenut. 

Vierailija
7/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat jo jossain luolayhteisöissä 120,000 vuotta sitten juorunneet siitä miten Urg on pannut Argia sen sammaloituneen ison kivenmurikan takana ja miten Irgillä maha pömpöttää epätavallisen paljon, onkohan raskaana.

Huvittavaa että luulet sen olevan joku 2000-luvun keksintö että ihmiset jauhavat paskaa tuntemattomien asioista tai tunkevat nokkaansa asioihin jotka eivät heitä kosketa. Tällainen eläinlaji tämä vaan on.

Vierailija
8/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt eletä suvaitsevaisuuden kultakautta?

Vierailija
9/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelin, että meillä oli kaveripiirissä turkkilaisia joskus 80-luvulla. Kukaan ei ajatellut asiaa sen kummemmin. 

Jaa no mun kaverin isää kuitenkin 80-luvulla usein uhkailtiin väkivallalla, koska se näytti joltain arabilta tms., vaikka on oikeasti ihan kantasuomalainen. 

Vierailija
10/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mun kaverin isää kuitenkin 80-luvulla usein uhkailtiin väkivallalla, koska se näytti joltain arabilta tms., vaikka on oikeasti ihan kantasuomalainen. 

Höpöhöpö. Sillon ei ulkomaalaiset olleet pilanneet itse mainettaan maassamme. Eikä maailmalla.

Vierailija
11/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Suomessa oli joskus 1990-luvulla.

Vierailija
12/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Sillon ei ulkomaalaiset olleet pilanneet itse mainettaan maassamme. Eikä maailmalla.

No ei nyt hyvänen aika ole mitään höpöhöpöä, vaan ihan oikeasti tapahtunutta! Aika ylimielistä sulta kuvitella tietäväsi toisten ihmisten kokemuksista jotenkin niitä itseään paremmin. 

Vierailija
13/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut 🤣🤣🤣

Vierailija
14/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt hyvänen aika ole mitään höpöhöpöä, vaan ihan oikeasti tapahtunutta! Aika ylimielistä sulta kuvitella tietäväsi toisten ihmisten kokemuksista jote

Oletko sitten varma että se  johtui ulkonäöstä. Olihan se voinut muulla tavalla olla ärsyttävä ja provosoiva..

Vierailija
15/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku luulee, että ysärisuomi oli jotain suvaitsevaisuuden aikaa? Mitä ihmettä nyt oikeesti? 

Vierailija
16/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska semmoista aikaa ei ole ollut. Aina on ollut juntteja ihmisiä, valitettavasti. 

Vierailija
17/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla oli aika vapaata ja suvaitsevaista meininkiä. Nykyisin on vallalla öyhötyskulttuuri, ja minä niin mieleni pahoitin siitäkin asiasta. 

Vierailija
18/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt hyvänen aika ole mitään höpöhöpöä, vaan ihan oikeasti tapahtunutta! Aika ylimielistä sulta kuvitella tietäväsi toisten ihmisten kokemuksista jote

Saa ihan suomalaisetkin nokkapokan aamuyöstä grillijonossa niin halutessaan aikaseksi ja väkivallalla  uhkailua. Onko muunmaalaiset tuolta immuuneita ja suojassa.  

Ei kaikki erimielisyys johdu väristä tai taustasta vaan omalla käyttäytymiselläkin vaikutusta asiaan.

Vierailija
19/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli aika jännä viikonloppu se.

Vierailija
20/87 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko sitten varma että se johtui ulkonäöstä. Olihan se voinut muulla tavalla olla ärsyttävä ja provosoiva.."

Tietenkin olen varma. Kyse oli nimenomaisesti rasistisesta huutelusta ja uhkailusta ihan tuntemattomien ihmisten taholta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän