Mikä hinku mummoilla on syöttää lapsille aina järkyttävät määrät sokeria?
Suorastaan tyrkytetään että ota tästä lettua, pullaa, jäätelöä, karkkia, suklaata..
Kommentit (243)
Omille lapsille piti syöttää puuroa ja perunaa, nyt otetaan vahinko takasin!
Meillä mummo kävi kerran vuodessa, pistin silimät kiinni ja annoin penskan vetää niin että napa paukkui. EI tuo määräänsä enempää jaksanut.
Sitten vaa hampaan pesulle
Unohdit Ap luettelosta makeat kiisselit ja vispipuurot. Sokeria ja vehnää monessa muodossa niin, että napa rytkyy. Sitten vatsa kipeänä kierien kotio.
Kotona vaan sipsiä, ranskiksia, pizzaa, mäkkärin ruokaa.
Heidät on opetettu rakastamaan ruoalla, mikä on sairasta. Tunteita ei saa ikinä liittää syömiseen.
No tuskinpa lapsi siitä pilaantuu, jos silloin tällöin herkuttelee mummolassa.
Niiden vanhemmat vetää energiajuomia ja protskupatukoit/vanukkaita.
Kotona sitten vetää sokerimuroja sokerijugurtti sokerieineksiä sokerileipää jne. jne.
Tietäisitpä vaan kuinka paljon sokeria on siinä, mitä sinä lapsillesi syötät.
Vierailija kirjoitti:
Heidät on opetettu rakastamaan ruoalla, mikä on sairasta. Tunteita ei saa ikinä liittää syömiseen.
Kyllä, se on täysin sairasta. Ovat usein itse syömishäiriöisiä.
Lapset tykkää niistä ja on kiva tarjota sellaista, mistä lapset ilahtuvat. Maistuu ne letut ja pullat kyllä aikuisillekin oikein hyvin.
t. mummo
Meillä mummolassa tarjolla on vain vettä, ei koskaan mitään muuta. Mummo on todennut, että hän ei ryhdy hyppimään jokaisen eettisen valinnan perässä, tänne voi tulla juttelemaan, mutta syömään menette muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, se on täysin sairasta. Ovat usein itse syömishäiriöisiä.
Niin ovat. Varsinkin ne jotka ovat olleet nuoria ns. Twiggy-aikaan eli 60-70-luvulla.
Ei kai ne lapset jatkuvasti ole mummoilla? Herkut kuuluvat mummon ja papan vierailuihin. :)
Parempi antaa sokeria kuin sahtia. Pappani tarjosi 12-vuotiaalle sahtia.
Hyvillä mummoilla lapset on enemmän kuin kotona jotta vanhemmat saavat levätä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi antaa sokeria kuin sahtia. Pappani tarjosi 12-vuotiaalle sahtia.
Mitä 12 vuotias piti sahdista?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Ap luettelosta makeat kiisselit ja vispipuurot. Sokeria ja vehnää monessa muodossa niin, että napa rytkyy. Sitten vatsa kipeänä kierien kotio.
Mun äiti ei ainakaan osaa tehdä kiisseleiltä, vispipuuroa, leipoa pullaa, paistaa lettuja, jne. 😂
Ei minun mummoni minulle sokeria antaneet, piiskaa vain.
Hei, historia tule hakemaan vanhat juurtuneet käsitteesi takaisin.