Kosteus ja nihkeys... helvetto...
Muilla tätä, että kämpässä on tosi kosteaa ja naama koko ajan limaisen nihkeä, vaikka peset sen parin tunnin välein? Tuntuu, että ilma ei kierrä yhtään. Olen niin kyllästynyt tähän trooppiseen sadeilmastoon. Tulis jo kylmä ja kuiva syksy ja talvi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se melkein on +27 on tällä hetkellä sisällä lämpöä,no kohta tulee syksy .
Täällä Kainuun korvessa ulkona tällä hetkellä +13,7 ja sisällä +22. Äsken pidin tulta hellassa, ettei pääse paleltumaan.
Mites kosteusprosentti siellä?
Ei mitään tietoa. Ei ole kosteusmittaria. Lämmin hella kuivattaa kuitenkin kivasti sisäilmaa.
Joo mulla on kosteusmittari sisällä ja jos on kosteus% siinä 40-50% välillä niin ei haittaa vaikka sisällä olisi +28 astetta, saa hyvin nukuttua kunhan edes pöytätuuletin vähän ilmaa liikuttaa. Mutta esim nyt on kosteus% 63% ja vaikka sisälämpötila on +24'c, niin naama tosiaan märkänä koko ajan. Ulkona ollut tänään +27'c varjossa ja sateli välillä, ihan yhtä kaameeta olla pihalla kun ei edes tuule.
Kosteus on ihan ok, mutta mun on ainakin tosi vaikeaa hengittää kuumassa, kun ollut 26-30 astetta. Eikä se tosiaan heti viilenee sisällä, vaikka ulkolämpötila onkin laskenut pari kolme astetta.