Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ilkeitä juttuja synnäriltä!! Oliko v-mäinen kätilö tms?

Vierailija
01.02.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitohenkilökuntaa täällä suomes...

Yksityiset synnärit kehiin!

Vierailija
22/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" toivomuslistassa" oli mainittu ainoastaan suihku ja jakkara (tai muu pystyasento. Kätilö saatteli meidät saliin, mutta koska oli kiireinen synnytyspäivä, häntä ei sen koommin näkynyt. Muutaman kerran opiskelija, hoitaja tai muu kävi kurkkaamassa, mutta muuten olimme kuutisen tuntia omillaan. Esim. kenenkään kanssa ei voinut keskustella puudutuksista, joten luomuna mentiin.

Vuoron vaihtuessa istuin synnytysjakkaralla, jolloin uusi kätilö porhalsi paikalle ja huikkasi vain " jos meinaat siinä synnyttää, niin etsi toinen kätilö, hän ei pysty kyykkimään" . No kun niitä ei siihenkään asti ollut näkynyt, niin ei jäänyt vaihtoehtoa kuin kiivetä sängylle. Ilmoitin, että pitäisi päästä vessaan isolle asialle (olin kaikissa remeleissa, joten tarvitsin vähän apua), mutta kätilön mielestä minulla ei voinut olla hätä, vaan se oli vauva joka oli tulossa. Yli tunnin ponnistuksen jälkeen vauva ei vieläkään ollut tullut, mutta kakkaa kylläkin. Sitäkin piti sitten kommentoida, vaikka itse ei ollut vessaan päästänyt.

Kun pidin ponnistaessa polvitaipeista kiinni " ulkokautta" , siirsi käteni moneen kertaan reisien sisäpuolelle. Ihan kuin sillä todella olisi jotain merkitystä! Lopulta sain tuskiltani parkaistua, että mä pidän jaloistani kiinni niin kun haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa sisällä olin klo 12, klo14 vaihtui kätilöiden vuoro ja ilmeisesti kesken rapsan tai minkä lie uusi kätilö ilman kahvia joutui minua katsomaan, ainakin huuteli koko ajan oven raosta muille, että sielä jääkaapissa on sitä piirakkaa, mitä hän toi kahvin kanssa. Kahden opiskelijan, jotka olin päästänyt synnytykseen vuoro loppui klo 15 ja he kyselivät kätilöltä synnytänkö niin, että he ehtivät vuoronsa aikana näkemään vai pitääkö tulla uuteen synnytykseen mukaan. Ehtivät sentään näkemään lapsentulon 14.55, mutta sitten ryntäsivät ovesta ulos. Mitähän opiskelivat eivät varmaan kätilöiksi?

Vierailija
24/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kätilö Kaarina on kaikenkaikkiaan varsin vittumainen tapaus. Ei empatiaa pätkääkään. Useampi on valittanut juuri hänen käytöksestään. Uskomaton akka.

Vierailija
25/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut neuvoa ilokaasunaamarin kanssa jne. Onneksi kätilö vaihtui ennen ponnistusvaihetta.

Vierailija
26/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pyysin kivunlievitystä kätilö sanoi " täytän nyt tässä näitä papereita" . Ison osan tosiaan oli selin ja näpläsi papereidensa kanssa. Minulla erityisesti hätä, kun lapsi yllättäen alkoi syntyä liian aikaisilla viikoilla. Puhui ivalliseen sävyyn narisevalla äänellä tyyliin " ystävä hyvä, kyllä sinun pitäisi nyt vähän yrittää ponnistaa" . argh.

Vierailija
27/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät suonet ja sai homman hoidettua ensi yrittämällä.

Vierailija
28/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkkyjä tyyppejä osaksi, onneksi ei tarvitse enää synnyttää.

Vierailija
29/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoivat tsempata ja kehua. Kiirettäkin kätilöillä ja lääkäreillä pukkas, kun kaks sektiota oli meneillään samaan aikaan.

Vierailija
30/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle yksi kerrallaan kipossa. Kätilö ryntäsi yhtenä päivänä huoneeseen ja alkoi tiukasti kyselemään, että olenko todella syönyt sinä ja sinä päivänä yhden lääkkeen enemmän kuin on suositus. Minä siihen, että olen ottanut vain sen mitä on annettu. Ihan uskomaton tyyppi. Oli yrmeä ja aivan kuin olisi epäillyt mua joksikin särkylääkenistiksi. Yhden pillerin takia. Tuntui todella hölmöltä kun joku 10 vuotta nuorempi pimatsu tulee pitämään kolmannen asteen kuulustelua jostain särkylääkkeestä.

Vierailija
31/31 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuossa,että voisko mistään saada tietää olisko eräs tietty kätilö vielä töissä samassa sairaalassa kuin vuonna 2003?

Vieläkin tulen 4v sitten tapahtuneesta synnytyksestä niin hyvälle mielelle=O) Olenkin jo jonkin aikaa miettinyt josko saisin jotain kautta lähetettyä kortin jossa kiittää erinomaisesta " palvelusta" jota ensisynnyttäjänä sain!!! Suurin osa positiivisista muistoista johtuu juuri ko. kätilöstä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä