Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana match Tinderissä, juttu luistaa ja mies on musta innoissaan mut ei kysele musta mitään, en ymmärrä!

Vierailija
01.07.2024 |

En oikeastaan edes tiedä miten on mahdollista, että ollaan puhuttu jo puhelimessakin moneen kertaan pitkät pätkät ilman että hän on kysynyt musta mitään. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan väliltä, mut hän ei kysy ollenkaan niitä tavallisia kysymyksiä. Jos on kysynyt jotain, niin lähinnä siitä mitä toivon parisuhteelta ja seksiltä. Onko hän nyt sitten vaan seksin perässä?

N37

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kiinnostunut sinusta yleisönä ja mahdollisena palveluntarjoajana (seksi, raha, kotipalvelukset). 

Vierailija
22/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kiinnostunut sinusta yleisönä ja mahdollisena palveluntarjoajana (seksi, raha, kotipalvelukset). 

Juuri näin. Narsku. Run , and run fast!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen. Osoittautui narsistiksi. Parisuhdekysymykset siksi, että osaa vetää oikeista naruista. Seksikysymykset siksi, että seksi kiinnosti. 

Vierailija
24/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Narsku. Run , and run fast!

Minä tapailin vähän aikaa. Tapaamiset oli sitä, että mies puhui, ja minä kuuntelin miehen monologeja. Mies ei koskaan edes halunnut tavata julkisesti. Olikin sitten varattu. Ja narsku. 

Vierailija
25/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on hyvä selvittää, että onko mies kiinnostunut sinusta mistä syystä. Oletko hyödyn väline, vai onko kiinnostunut sinusta naisena ja ihmisenä. Valitettavasti suurin osa miehistä on niin itsekeskeidiä, että ne haluaa treffeillä puhua vain itsestään ja itseään kiinnostavista asioista, ja odottavat, että nainen on yleisö, joka ihaillen kuuntelee ja nauraa miehen vitselle ja ihaillen katselee miestä. Tuosta saat sitten päätellä, minkälainen parisuhde on luvassa.

Vierailija
26/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ihan kaiken, mikä häntä kiinnostaa. Päättele siitä

Vierailija
27/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinostaa vain lyhyt suhde, ei sitoutuminen. Silloin hänen ei tarvitse tietää sinusta mitään.

Vierailija
28/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi Tapasin tinderissä tuollaisen miehen. On kyllä ihana muuten muttei vieläkään kysele koskaan mitään, vaikka tavattiin jo vuosi sitten! Harkitsen oikeasti eroa, koska tämä häiritsee suunnattomasti. Hän ei koskaan kysele mitään yhtään mistään minuun liittyvästä. Itse tiedän hänestä kaiken, hän tietää minusta vain ne asiat mitä olen itse päättänyt kertoa itsestäni. Jos tämä nyt päättyy, niin ensi kerralla en lähde tutustumaan tällaiseen mieheen. 

Oletko sanonut hänelle, että asia vaivaa sua?

Jotkut ihmiset kertoo omista asioistaan itse eikä odota kyselyitä. Jotkut odottaa kyselyitä. Jotkut vaan kyselee toiselta eikä kerro itsestään mitään. Ihmisten tapa kommunikoida voi olla hyvinkin erilainen. Itse olen tuollainen hölisijä. Se on luontaista mulle. En aina vaan hokaa kysyä toiselta asioita eikä yleensä tarvikaan, kun kertovat oma-alotteisesti. Mun sisarukset ja vanhemmat on ihan samanlaisia. Jotenkin oletan, että jos mulle halutaan kertoa jotain, niin se kerrotaan enkä halua alkaa udella tai painostaa kertomaan.

Vierailija
29/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROITAN! Mulla oli aivan samallainen tapaus. Hän kiirehti treffaamista, mutta mitään, ei edes kuvia halunnut nähdä. Valehteli että on muka hakemassa ihmissuhdetta,mutta  kaikesta päättelin että Todellakaan ei edes halunnut mitään pitkää suhdetta, ilmeisesti oli salaa vaimoltaan/naisystävältään hakemassa sivusuhteita, siis useita, rinkiä naisia jotka palvelisivat hänen tarpeitaan. Tuo on paha red flag, ja voit olla varma ettei juttu jatku kun on saanut mitä hakee. On huijari!

Vierailija
30/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juttu luistaa ja keskustelu etenee ja siirtyy luontevati aiheesta toiseen, ehkä silloin ei ole erikseen tarvetta esittää jotain kysymyksiä. Sinänsä kysymyksiäkin olisi varmaan hyvä esittää, mutta itselläkin voi se unohtua, jos keskustelu muutenkin sujuu, ja etenkin jos itseä vähän jännittääkin. Ehkä nyt ei kannata tuohon takertua, vaan katsoa, mitä tuosta tulee.

Just noin. Kun olin tinderissa kauan sitten, niin tuntui, että miehellä oli joku vihko mistä ja kyseli kaikenlaista ja sitten, kun vastasin niin pisti ruksin. Ei se tuntunut luontevalta vaan työhaastattelulta. Sen huomaa kyll', kun juttu luistaa. Nykyisen tosin tapasin ihan livenä ja heti juttu luisti.

Vierailija
31/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen etsiminen on raadollisinta itsetutkiskelua. Olet pettynyt, kun ei puhuta vain sinusta ja vain sinusta? 

Vierailija
32/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se mies tuossa nyt deittailee? Mikä on oma roolisi tässä kuviossa? Jos asia sinua häirii miksi et avaa sitä suutasi? 

Vierailija
33/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi kysyä? 

Vierailija
34/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi kysyä? 

Sinun ei tarvitse kysyä mitään. Mutta on ihmisiä, jotka osaavat keskustella eivätkä vain puhua. 

Vierailija
35/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on musta, innoissaan, Musta ei kysele. Onpa musta mies.

Vierailija
36/36 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseletkö sinä häneltä niitä samoja "tyypillisiä" kysymyksiä, joita odotat hänen kysyvän sinulta?

Yleensä tutustumistilanteessa kysytään jotain, ja sitten keskustellaan aiheesta molempien näkökulmasta. Eli kumpikin tavallaan "vastaa" siihen kysymykseen. Luontevassa keskustelussa kumpi tahansa voi esittää niitä kysymyksiä.