Ihana match Tinderissä, juttu luistaa ja mies on musta innoissaan mut ei kysele musta mitään, en ymmärrä!
En oikeastaan edes tiedä miten on mahdollista, että ollaan puhuttu jo puhelimessakin moneen kertaan pitkät pätkät ilman että hän on kysynyt musta mitään. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan väliltä, mut hän ei kysy ollenkaan niitä tavallisia kysymyksiä. Jos on kysynyt jotain, niin lähinnä siitä mitä toivon parisuhteelta ja seksiltä. Onko hän nyt sitten vaan seksin perässä?
N37
Kommentit (36)
Mua kans tympii ne hirveät tenttaajat. Yhteen kysymykseen kun saat vastattua, tiedät että kohta on tulossa seuraava.
Todellakin juuri noin, että ne asiat tulee luontevasti keskustellen esiin. Olen huomannut, että kyselijöiltä kun kysymykset loppuu, niin sitten ei olekaan enää mitään puhuttavaa.
No johan on mies. Kyllähän sitä nyt heti pitäisi kysyä, että mikä on lempiasentosi, ja että otatko anneliin.
Vastaus viimeiseen kysymykseesi: On. Seksi on ilmeisesti hänelle tärkeintä.
Jos juttu luistaa ja keskustelu etenee ja siirtyy luontevati aiheesta toiseen, ehkä silloin ei ole erikseen tarvetta esittää jotain kysymyksiä. Sinänsä kysymyksiäkin olisi varmaan hyvä esittää, mutta itselläkin voi se unohtua, jos keskustelu muutenkin sujuu, ja etenkin jos itseä vähän jännittääkin. Ehkä nyt ei kannata tuohon takertua, vaan katsoa, mitä tuosta tulee.
Mies pystyy päättelemään tärkeimmät asiat.
No kun hän ei ole innoissaan eikä kiinnostunut sinusta, luonteestasi, kuka olet, mitä ajattelet, tunnet, osaat, teet, suunnittelet, jne. Nuo asiat eivät kiinnosta häntä sinussa hitustakaan. Eivätkä kiinnosta jatkossakaan.
Kuten huomaat tästäkin keskustelusta, osa ihmisistä on sellaisia, jotka mieluummin puhuvat vain itsestään kysymättä mitään toisesta. Jotkut tällaiset tyypit ovat tosi hauskoja ja syntyneet viihdyttämään. Toiset taas ei. Jos juttu muuten luistaa, niin ihan kivaa voi silti hänen kanssaan olla, mutta ei kannata odottaa, että jatkossakaan kysyisi sinun asioista.
Narsku. Mies tykkää puhua vain itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mies pystyy päättelemään tärkeimmät asiat.
Pskat pystyy. Miestä ei kiinnosta.
Sen mielestä kelpaat seksiin. Muuta ei halua.
Miehelle riittää, että nainen näyttää pantavalta. Kaikki muu on epäolennaista.
Voi harmi Tapasin tinderissä tuollaisen miehen. On kyllä ihana muuten muttei vieläkään kysele koskaan mitään, vaikka tavattiin jo vuosi sitten! Harkitsen oikeasti eroa, koska tämä häiritsee suunnattomasti. Hän ei koskaan kysele mitään yhtään mistään minuun liittyvästä. Itse tiedän hänestä kaiken, hän tietää minusta vain ne asiat mitä olen itse päättänyt kertoa itsestäni. Jos tämä nyt päättyy, niin ensi kerralla en lähde tutustumaan tällaiseen mieheen.
Sekin mies on huomannut että kun naiselta kyselee liikaa se kysely muuttuu naisen mielessä ahdistavaksi red flagiksi joka pilaa kaiken ja tarpeeksi monta kertaa kun on kyselyllä pilannut kaiken sitä kyselyä ei enää tee
Vierailija kirjoitti:
Narsku. Mies tykkää puhua vain itsestään.
TAI ENTÄS JOS teillä vaan kemiat mätsää niin hyvin, että osaat kysymättä itsekin kertoa itsestäsi kaiken muun jutustelun aikana. Mekaaninen kyselyjen toisto on aika tönkköä ja ehkä vähän tyrkkyä. Entäpäs jos se on näin? Ehkä teillä menee jo muutenkin niin nopeasti hommat, että nippelitietojen kysymiseen ei ole aikaa ja hän toivoo ne kuitenkin kuulevansa/näkevänsä teidän yhteisen tulevaisuuden aikana?
AP ei tainnut edes vihjaista miehen puhuvan vain itsestään, mutta ymmärrän kyllä kuinka itsestä on kivaa puhua ja ärsyttää jos ei kysellä edes kuulumisia. Kaikki siitä tykkää, kunhan on oikea ihminen edessä. Eiköhän se vielä kysy sulta vaikka mitä. Ihan rauhassa vaan. Kuulemma yleisin ja helpoin tapa käsitellä asioita ihmissuhteessa on hänen kanssaan suoraan. Älä mua usko. Kysy häneltä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi Tapasin tinderissä tuollaisen miehen. On kyllä ihana muuten muttei vieläkään kysele koskaan mitään, vaikka tavattiin jo vuosi sitten! Harkitsen oikeasti eroa, koska tämä häiritsee suunnattomasti. Hän ei koskaan kysele mitään yhtään mistään minuun liittyvästä. Itse tiedän hänestä kaiken, hän tietää minusta vain ne asiat mitä olen itse päättänyt kertoa itsestäni. Jos tämä nyt päättyy, niin ensi kerralla en lähde tutustumaan tällaiseen mieheen.
Tiedätkö oikeasti hänestä kaiken vai ainoastaan sen, mitä hän on kertonut? Kyselijälle voi valehdella ihan mitä tahansa, koska jatkuva utelu ärsyttää ja tuollainen kyselemättömyys voi varsin hyvin olla tahallinen vastareaktio uteluihisi. En ihan tarkoituksella kysele mitään, josko toinenkin huomaisi, että keskustelu on jotain ihan muuta kuin kysymyksiä ja vastauksia.
Oletko muka niin mielenkiintoinen että miehen tarttis kuulustella sinua.
Jos mies puhuu seksistä niin seksiä mies haluaa. Luuletko että se alkaa kyselemään tavallisia asioita että mitä ruokaa tykkäät kokata tai tykkäätkö kulttuurista ja taiteesta. Ei naisillakaan oikein aivoissa ole järkeä kun eivät tajua mitä mies haluaa.
En minäkään koskaan kysele mitään ihmeempiä, ja mua inhottaa ne kyselijät, olen tutustumassa enkä työhaastattelussa.
Olen 42 vuotias nainen, enkä etsinyt tinderistä seksiseuraa. Etsin miestä, jonka kanssa oli kivaa ja luontevaa jutella ja tutustua ilman hirveää vaivasnnuttavaa kyselyä. Kyllä ne asiat siinä tutustuessa tulee esille ja tietoon.