Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän nämä Hanna ja Saku Koivu ovat mieltä siitä miten Mikko Koivu kiusaa Helenaa?

Vierailija
01.07.2024 |

Saako hän tukea näiltä sukulaisilta edes kolmen pienen lapsen kanssa, kun isä tekee tuollaista kiusaa että ajaa äitiä pois lasten luota, ei anna porttikoodia yms kamalaa. Hyvä, että julkaisi videot, tulee totuus selville

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoaika:

Jännä, että IL tarttui tähän vasta, ja ennen kaikkea juuri nyt. Mä olen kirjoittanut tästä panttiasiasta tänne melkein 1,5 v. sitten, että ei varmasti kestä Ernon härväykset päivänvaloa. Ensinnäkin siksi, että Koivuilla oli avioeroprosessi käynnissä, jopa kahdella mantereella. Yhteiseen omaisuuteen kohdistuvat oikeustoimet ovat erittäin tarkan syynin alla. Toiseksi, Erno on ollut mukana ositusneuvotteluissa ja hänen ei voida katsoa ottaneen panttia hyvässä uskossa. Selonottovelvollisuus on toki muutenkin, mutta tässä erityisen vahva.

Olisi tavallaan mahtavaa, jos tähän saagaan saataisiin tällainen ”ei lapsiin kohdistuva”-sivujuonne. Vaikka toisaalta olen kyllä hyvin kypsä Helenaan ja toivoisin, että maa nielisi hänet.

Mutta, ehkä mä itsekkäistä viihdesyistä toivon Ernon yrittävän pantin lunastusta ja Mikko on pakotettu riitauttamaan asian. Oikeudenkäyntejä tuskin pidettäisiin suljetuin ovin ja silloin saisimme vastauksia spekulaatioille. Mulla on omat epäilykseni, miten Helena on valheilla saanut Ernon pidettyä näpeissään liian pitkään ja kallistun sille kannalle, ettei Helenan ollut koskaan tarkoituskaan maksaa Ernolle mitään. Helenan ei pitänyt koskaan joutua palaamaan Suomeen, joten mitä väliä jollain uo-merkinnöillä hänelle olisi ollut? Ei mitään. No, toisin kävi.

Vaikka Erno on epäilyttävä, kyllä mun syyttävä sormeni osoittaa silti Helenaan. Erno on sitten epätoivoisena pienyrittäjänä joutunut käyttämään luovuutta, jottei nyt sentään hänen itsensä maksettavaksi jää Helenan kuluja. Mukana on ollut kyseenalaisia ja ehkä jopa rikollisiakin metodeja. Epätoivo haisee aika pahastikin, kun katsotaan panttauspäivää 10.5.23 ja aikajanaa. Erno on kuitenkin tehnyt duuninsa jo 2021-22. Aika pitkään on Helenan satuharhoja tulevista miljoonista uskonut.

Juurisyy on kuitenkin se, että Helena Koivu ei maksa laskujaan. Jos olisi maksanut Ernolle siitä duunista, jonka Erno teki ja Helenan kannalta hyvin tekikin, mitään pantteja ei olisi ikinä tarvittu. Haluaisin, että tämä paskakasa tongittaisiin julkisesti läpi, koska siitä paljastuisi taas vähän lisää, millainen ihminen Helena Koivu todellisuudessa on ja kuinka paljon paskaa hän puhuu. Toki Erno vastaa omasta hyväuskoisuudestaan ja isosti vaikuttaa vastaavankin.

Vierailija
22/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hellu länttää instaan taas valtavat määrät lasten kuvia. Tekee kiusaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Hellu veroja noista rättikaupoistaan?

Vierailija
24/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen ihmisen elämän hellu saa sotkea, ennenkun tulee totaali stoppi?

Nyt viimeistään pitäis löytyä pakote, jolla saadaan ne hellun omaisuus ja tilitiedot auki. Oikeastaan takautuvastikin.

Vai menevätkö Erno ja hellu käsikädessä leipäjonoon ja yhtkunta maksaa molempien käräjät sekä aa:t.

Vierailija
25/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan omista videoista on koko ajan ollut nähtävissä kuinka hankala ja aggressiivinen ihminen hän on. Ihan kaikille. Motiivina Mikon kiusaaminen. Lääkäreille, opettajille, heidän esimiehilleen ja ties kenelle soittelu ja viesteily EI todellakaan ole normaalia. Se on häirintää ja tarkoituksellista kapuloiden rattaisiin laittamista Mikon kiusaksi. Tämä on aivan päivänselvä asia. 

Suurenmoista että tämän viimeisimmänkin oikeuskäsittelyn julkiset osiot leviävät nyt kulovalkean lailla ja Hellu jää kiinni valheistaan, julmuudestaan ja törkeyksistään (vaikkakin on vain jäävuoren huippu)💪 Suosittelen aivan kaikkia lukemaan ko. paperit! Helena Koivun toiminta on järkyttävää - vertaansa vailla.

Vierailija
26/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksen mukaan Mikon isä Jukka Koivu todisti oikeudessa, että huoltoriitaa oli yritetty sopia Helenan kanssa useasti. Jukka Koivu oli jopa neuvotellut suoraan Helenan oman isän kanssa ja he olivat lyöneet kättä päälle sovinnon merkiksi.  Oikeuden asiakirjoihin on kirjattu, että Helena Koivu kuitenkin hylkäsi nämä saavutetut sovinnot. Sopimushalu puuttui siis häneltä, ei Mikon puolelta.

Helena väittää asettavansa rajoja "kiristykselle". Käräjäoikeuden kaksi tuomaria totesivat aivan päinvastoin. Päätöksessä sanotaan suoraan, että Helena itse käyttää lapsia ja huoltajuusprosessia vipuvartena saadakseen Mikolta rahaa.  Oikeus toteaa kirjaimellisesti, että Helena on tuonut esille olevansa valmis lopettamaan asioiden käsittelyn julkisuudessa, jos Mikko maksaa hänelle hänen vaatimiaan oikeudellisesti perusteettomia summia. Se todellinen kiristyksen ja painostuksen muoto löytyy siis täysin äidin omasta toiminnasta. 

Helena peräänkuuluttaa kunnioitusta.Fakta: Tuomarit katsoivat esitetyn näyttöaineiston (kuten kymmenien Instagram-todisteiden) pohjalta, että Helena on kuusi vuotta harrastanut tarkoituksellista ja järjestelmällistä isän mustamaalaamista ja uhrin roolin rakentamista.  Oikeus muistuttaa, että vastuullinen vanhempi suodattaa aikuisten riidat, mutta Helena on toiminnallaan pakottanut lapset osaksi konfliktia ja loukannut heitä. 

Julkinen lokakampanja ja kunnioitus eivät mahdu samaan lauseeseen!

Vierailija
27/27 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena paheksuu kun media kirjoittaa hänen ulosottoveloistaan. Itse on julkisuuteen pyrkinyt, sinne päässyt, mitä kitisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi