Miksi et käy päivittäin suihkussa?
Kommentit (157)
Vesi maksaa ihan liikaa, pakko rajoittaa suihkukäyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Joinain päivinä en tee muuta kuin istun sisällä, tällöin en hikoile.
mutta ihminen erittää siliti vaikka mitä, ihon kuonat.sukuelimet, virtsan haju sekä ulosteen hajut jopa häiritsee. kainalot haiskataa vaikka ei erityisesti hikoa, yöllä ihminen hikoilee jonkin verran tietämättään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta ihminen erittää siliti vaikka mitä, ihon kuonat.sukuelimet, virtsan haju sekä ulosteen hajut jopa häiritsee. kainalot haiskataa vaikka ei erityisesti hikoa, yöllä ihminen hikoilee jonkin verran tietämättään.
Virtsan haju? Minä kuivaan terskani joka kusemiskerran jälkeen kunnolla wc-paperilla. Ei ole virtsan jälkiä ja hajua missään. Takapuolen pesen paskantamisen jälkeen, joten eii haise ulostekkaan!
Vierailija kirjoitti:
Nämä suihkussa lotraajat lotraavat myös rasvojen kanssa kun iho kuivaa
On pakko, kaikilla ei ole samanlaista elämää kuin sinulla! Urheilen aktiivisesti lisäksi työ rakennuksilla. Ja kyllä joudun käymään suihkussa päivittäin.
En omista suhkua. Kaivosta tulee vain kylmää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pillusi haisee!
Ootko kuullut koskaan käsisuihkuista?
niillä ei tule niin hyvää pesutulosta. peräaukko mm,persvako jne, vain hätäapu, kyllä kunnon haarovälilevitysse olla pitää. ja peskää pesusienellä,sillä karkealla alapäätä,kuoriikin ja varpaat karkealaa sienellä. jalat joka pv. alapäät haisoo pahoille jo hetkessä pesusta. akoilla etennii. vanhat spermiidit valuu kuulema kaksikin pv ulos, menkat,kuun vaiheiden eri tyyppiset valkoiset hyh eritteet,kokkaretta vako täynnä, virtsa,pierut tarttuu sukuelimiin, moni ei edes osaa peräaukkoaan pestä hyvin,saippuaa ja syvemmältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pillusi haisee!
Ootko kuullut koskaan käsisuihkuista?
niillä ei tule niin hyvää pesutulosta. peräaukko mm,persvako jne, vain hätäapu, kyllä kunnon haarovälilevitysse olla pitää. ja peskää pesusienellä,sillä karkealla alapäätä,kuoriikin ja varpaat karkealaa sienellä. jalat joka pv. alapäät haisoo pahoille jo hetkessä pesusta. akoilla etennii. vanhat spermiidit valuu kuulema kaksikin pv ulos, menkat,kuun vaiheiden eri tyyppiset valkoiset hyh eritteet,kokkaretta vako täynnä, virtsa,pierut tarttuu sukuelimiin, moni ei edes osaa peräaukkoaan pestä hyvin,saippuaa ja syvemmältäkin.
:DD nyt on hyvä trolli. Mielikuva jostain perseenpesusienestä ja tuo loppukin on erinomainen
Paras tottua, palvelutaloissa pääsee suihkuun kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olisi pidetty hulluna sellaista joka peseytyisi päivittäin. Saunapäivät oli tiistai ja lauantai ja se riitti ja saa riittää nykyäänkin!
Entisajan ihmiset eivät tunnetusti tuoksuneet erityisen freesiltä.
Niin, totta. Ja tämän johdosta sai alkunsa hajuvesiteollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Paras tottua, palvelutaloissa pääsee suihkuun kerran viikossa.
En ole ikinä ymmärtänyt tätä ajatusmaailmaa.
Käyn joka päivä ja diagnooseja on biposta psoriasikseen.
Kummallinen kysymys. Tärkeämpää on pestä itsensä kuin käydä suihkussa. Mikä taika siinä suihkussa käymisessä ilman pesua on? Kun kunnolla pesee itsensä ei tarvitse joka päivä peseytyä. Peseytyä voi myös suihkun alla, mutta ei pelkkä käyminen riitä. Minä pesen itseni ihan muuten kuin suihkussa ja puhdas olen, kun sen pari kertaa viikossa teen. Kerta viikossakin usein riittää.
Miksi minun pitäisi sinulle kertoa, kuinka usein käyn suihkussa? Sinun diagnoosisi kyllä kiinnostaa. Mahtaako olla vain yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain täys iriootit käy joka päivä suihkussa.
Mieluummin olen idiootti kun menen yltäpäätä paikassa nukkumaan.
Alapeukuttajien mielestä pitäis mennä lehmänpaskassa sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtsan haju? Minä kuivaan terskani joka kusemiskerran jälkeen kunnolla wc-paperilla. Ei ole virtsan jälkiä ja hajua missään. Takapuolen pesen paskantamisen jälkeen, joten eii haise ulostekkaan!
joopa joo, pierusi haju tarttuu palleihisi ja kaluusi. ja sun smegma.
Yleensä käyn päivittäin, mutta kerran asuin aivan hirvittävässä kimppakämpässä, jossa suihkutilat olivat aivan älyttömän likaiset ja kylmät (lämpötila oli talvella tuolla vaan reilut kymmenen astetta erittäin pihien kämppisten vuoksi). SIlloin kävin suihkussa vaan joka kolmas päivä ja käytin muina päivinä kosteuspyyhkeitä puhdistamiseen kun se koko suihkukokemus ei ollut lainkaan rentouttava vaan hirveän epämiellyttävä kokemus.
En oikein ymmärrä boomereita jotka kehuskelee että he ei kyllä käy missään suihkussa joka päivä, vaan pesevät vaikeasti jotenkin erikseen silti kainalot ja alapään. Miksei vaan samalla vaivalla mene pikasuihkuun?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä boomereita jotka kehuskelee että he ei kyllä käy missään suihkussa joka päivä, vaan pesevät vaikeasti jotenkin erikseen silti kainalot ja alapään. Miksei vaan samalla vaivalla mene pikasuihkuun?
Koska ei tarvi. Vaikka miten väitetään, että atoopikkojenkin iho kestää kyllä päivittäisen pesun, niin itse ainakin huomaan ihon kunnossa suihkujen jälkeen selkeän eron. Eli miksi kastelisin joka päivä turhaan jotain käsivarsia, selkää tai muuta tuollaista, jos voin hoitaa asian muulla tavoin? Vettäkin säästyy.
Olen pyörätuolissa. Kotihoito auttaa suihkuun kaksi kertaa viikossa
Mieluummin olen idiootti kun menen yltäpäätä paikassa nukkumaan.