Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni on saanut viimeinkin rauhan. 15 minuuttia sitten tuli soitto sairaalasta :(

Vierailija
01.02.2007 |

Isäni nukkui siis pois pitkän taistelun jälkeen.

Isälläni oli aivokasvain ja vaikka lääkäri antoi hänelle ainoastaan 2-3 kuukautta elinaikaa, isäni sai elää kuukauden " yliaikaa" , hän taisteli kuolemaa vastaan. Hän puhui joskus, että hän haluaisi kuolla yhtä nopeasti ja rauhallisesti kuin äitini (äitini kuoli haimasyöpään, kun olin 7v). Mutta isäni oli viimeiseen hetkeensä asti samanlainen jäärä kuin eläessään, periksi ei antanut. Viimeiset kaksi viikkoa hän oli jo elämän ja kuoleman rajamailla, häälyi enää ohuessa elämänlangassa kiinni.

Kävin eilisiltana isäni luona sairaalassa ja istuin hänen sängyn vieressä ja pystyin aistimaan aivan selvästi kuoleman läsnä olon. Ja kotiin päästyäni, mulle tuli erittäin rauhallinen olo, myös masuasukki (olen viimeisilläni raskaana) lopetti meuhkaamisen.

Meidän esikoinen sanoi eilisaamuna, että hän oli nähnyt taatasta unta. Unessa taata ei ollut enää pipi vaan hän nauroi ja hymyili. Ja sitten isäni oli kuulemma vilkuttanut lapselle ja kääntynyt, hypännyt ilmaan ja muuttunut lohikäärmeeksi, joka lensi pois. Esikoinen on 5v ja hän on aina ollut taatan tyttö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin menettänyt läheisiäni. Uskon, että kuolema ei ole loppu vaan jonkun toisenlaisen alku, ja uskon, että läheisemme voivat pitää meihin yhteyttä juuri esim unien kautta.

Vierailija
2/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen uni oli varmasti enne, että isälläsi on nyt hyvä olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruunne! Niin se elämä kulkee ja rullaa radallaan. Toiset lähtee, toiset tulee...

Tuli mieleen omat viime keväiset tunnelmat. Rakas pappani ehti juuri kuolla ennen kuopukseni syntymää. Itsellä oli H-hetken lähestyessä vähän samanlaiset tunnelmat kuin sinulla. Voimia!

Vierailija
4/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni! Kirjoitit niin kauniisti, että silmät kostui.

Vierailija
5/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuolema ollut ennustavissa...

Vierailija
6/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon jaksamista sinulle=(

Vierailija
7/7 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit kauniisti. Toivottavasti pärjäät hyvin. Minulla on sellainen vahva tunne että lapsilla on vielä " väylä auki" asioihin joita me emme enää niin ymmärrä. Isälläsi on varmasti hyvä olla nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi