Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Tykkään Niina Lahtisesta. Tanssii hyvin ja on paitsi hyvä komedienne, myös rehellinen, aito ja hyvä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Kastanjan preesenssistä yhtään, tulee tosi kylmä ja ylimielinen fiilis niin tanssiessa kuin lattian ulkopuolella.
No entäs sen imperfekti?
Itse sanoisin, että perfekti. Toimii.
Perfect..siis Kastanjan preesens..etten sanoisi pylly 👌
Haloo! Kastanja on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Kastanja saa nyt keskustelussa vihaa osakseen. Kaipa tuollainen kaunis nainen herättää joissain naisissa raivoa. Itse olen jo mummoikäinen, enkä ymmärrä näitä negatiivisia reaktioita. Hän tanssii hyvin.
Hän on kaunis, rohkea ja itsevarma. Eli kaikkea sitä, mitä palsta mt-potilaat eivät ole. Siksi mt-potilaita harmittaa noin kovasti.
Minusta Linnea on kaunis, Kastanja ei.. eikö ihmiset katso kasvonpiirteitä vai mikä on. Vai onko oikeasti rumempaa helpompi sanoa kauniiksi?
Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki eivät ole kauneudesta samaa mieltä kuin sinä. Kauneus on makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Saukkonen on 58-vuotias! Luulin, että on joku nelikymppinen.
Ei kyllä todellakaan uskoisi. Luulin kanssa, että on maksimissaan nelivitonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Kastanjan preesenssistä yhtään, tulee tosi kylmä ja ylimielinen fiilis niin tanssiessa kuin lattian ulkopuolella.
No entäs sen imperfekti?
Itse sanoisin, että perfekti. Toimii.
Perfect..siis Kastanjan preesens..etten sanoisi pylly 👌
Haloo! Kastanja on opettaja.
Mitä sitten? Voi opettajallakin olla perfect pylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi nelivitonen, olisi aloittanut aikoinaan hockey nightissa noin 10-vuotiaana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Kastanja saa nyt keskustelussa vihaa osakseen. Kaipa tuollainen kaunis nainen herättää joissain naisissa raivoa. Itse olen jo mummoikäinen, enkä ymmärrä näitä negatiivisia reaktioita. Hän tanssii hyvin.
Hän on kaunis, rohkea ja itsevarma. Eli kaikkea sitä, mitä palsta mt-potilaat eivät ole. Siksi mt-potilaita harmittaa noin kovasti.
Minusta Linnea on kaunis, Kastanja ei.. eikö ihmiset katso kasvonpiirteitä vai mikä on. Vai onko oikeasti rumempaa helpompi sanoa kauniiksi?
Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki eivät ole kauneudesta samaa mieltä kuin sinä. Kauneus on makuasia.
Olet väärässä
Vierailija kirjoitti:
Isaac oli kyllä hyvä. Viisuaalinen herkkupala se esitys kuten Haapalainen totesi.
Isaac on jo itsessään visuaalinen herkkupala.
Hei katkera blenderi-mummo, mistä aiot mäkättää tulevat sunnuntait, kun Matti putosi? Olet jankuttanut asiasta vasta viisi vuotta, joten ensi kaudella lisää?
Tällä kaudella on monta sellaista oppilasta, joita voisi luulla kymmenen vuotta nuoremmaksi. Arja, Sami, Mika. Vain Ville Klinga puuttuu ikinuorten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis tunne Saukkosen työhistoriaa. Hän oli jo 90-luvun puolella tv-työssä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella on monta sellaista oppilasta, joita voisi luulla kymmenen vuotta nuoremmaksi. Arja, Sami, Mika. Vain Ville Klinga puuttuu ikinuorten joukosta.
Totta :D
Vierailija kirjoitti:
Hei katkera blenderi-mummo, mistä aiot mäkättää tulevat sunnuntait, kun Matti putosi? Olet jankuttanut asiasta vasta viisi vuotta, joten ensi kaudella lisää?
Toivottavasti sekä Matti että blender-vitsailija jatkavat myös ensi vuonna!
T. Taustaileva blender-vitsien fani :)
Saukkonen on aina ollut ihan saman näköinen. Ei ole vanhentunut yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Sami Uotila ei minusta näytä millään tavalla 43-vuotiaalta. Ihan on ikäisensä eli viisikymppisen näköinen. Ei vain ole perusprismafaijan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ensimmäinen kerta ku hieman sitä rumempaa on helpompi sanoa kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ensimmäinen kerta ku hieman sit
Mitä sä hourailet? Kastanja on kaunis eikä siihen liity mitään tuollaista sekoilua. Sinun pitää nyt vain tajuta, että kaikki eivät näe asioita samoin kuin sinä.
Ketkä noita oikeesti äänestää, niin outoa on tuo äänestystulos.