Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
1281/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei katkera blenderi-mummo, mistä aiot mäkättää tulevat sunnuntait, kun Matti putosi? Olet jankuttanut asiasta vasta viisi vuotta, joten ensi kaudella lisää?

Jos näen Matin katsomon puolella sunnuntain live-lähetyksissä, niin tulen varmasti muistuttamaan palstalaisia Matin käyttäytymisestä vastedeskin. Jos näen Matin osallistuvan Masked Singeriin, muistutan palstalaisia Matin käyttäytymisestä siinäkin yhteydessä. Jos en näe Mattia, olen hiljaa ja hymyilen. Niin kolkko tuntui olevan Annimariakin kohtaan, ettei ole tainnut käytöstapoja karttua edelleenkään. 

Vierailija
1282/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Matti sais vähän ees teeskennellä työssään (nostokuva)

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/71e2871f-3324-47ec-b169-6741110…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella on monta sellaista oppilasta, joita voisi luulla kymmenen vuotta nuoremmaksi. Arja, Sami, Mika. Vain Ville Klinga puuttuu ikinuorten joukosta.

Mette Mannosta unohtamatta. 

Vierailija
1284/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Kastanja saa nyt keskustelussa vihaa osakseen. Kaipa tuollainen kaunis nainen herättää joissain naisissa raivoa. Itse olen jo mummoikäinen, enkä ymmärrä näitä negatiivisia reaktioita. Hän tanssii hyvin.

Hän on kaunis, rohkea ja itsevarma. Eli kaikkea sitä, mitä palsta mt-potilaat eivät ole. Siksi mt-potilaita harmittaa noin kovasti. 

Minusta Linnea on kaunis, Kastanja ei.. eikö ihmiset katso kasvonpiirteitä vai mikä on. Vai onko oikeasti rumempaa helpompi sanoa kauniiksi?

Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki eivät ole kauneudesta samaa mieltä kuin sinä. Kauneus on makuasia. 

No ei ole ensimmäinen  kerta ku hieman sitä rumempaa on helpompi sanoa kauniiksi. 

Mistä päättelit että sinun mielipide on ainoa oikea? Nämä on makuasioita.

Vierailija
1285/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Kastanja saa nyt keskustelussa vihaa osakseen. Kaipa tuollainen kaunis nainen herättää joissain naisissa raivoa. Itse olen jo mummoikäinen, enkä ymmärrä näitä negatiivisia reaktioita. Hän tanssii hyvin.

Hän on kaunis, rohkea ja itsevarma. Eli kaikkea sitä, mitä palsta mt-potilaat eivät ole. Siksi mt-potilaita harmittaa noin kovasti. 

Minusta Linnea on kaunis, Kastanja ei.. eikö ihmiset katso kasvonpiirteitä vai mikä on. Vai onko oikeasti rumempaa helpompi sanoa kauniiksi?

Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki eivät ole kauneudesta samaa mieltä kuin sinä. Kauneus on makuasia. 

No ei ole ensimmäinen kerta ku hieman sit

Kauneus on katsojan silmässä. Sitä paitsi Linnea kyllä on kaunis, meikki vain oli ruma.

Eri 

Vierailija
1286/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla samanlainen pottunokka kun pidät häntä niin kauniina.

Vierailija
1287/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole ensimmäinen kerta ku hieman sit

Miksi sä, penikka, luulet, että tämän on joku vertailu? Ihan kuin SEKÄ Linnea ETTÄ Kastanja eivät voisi olla kauniita. Molemmat omalla tavallaan. Myös Arja Koriseva on kaunis omalla kuusikymppisen naisen tavallaan. 

Vierailija
1288/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isaac oli kyllä hyvä. Viisuaalinen herkkupala se esitys kuten Haapalainen totesi.

Isaac on jo itsessään visuaalinen herkkupala.

Kyllä!! Upea kroppa ja ihanat silmät.

Vierailija
1289/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naapurintyttö on sellainen, joka on kaunis, muttei (vielä) itse tiedä sitä. Ei tee itsestään numeroa. Ei käytä meikkiä tai meikkaa hillitysti eli on luonnonkaunis. Käyttää monesti huolettomasti ponnaria ja sellaisia rentoja vaatteita, ei yritä tälläytyä. Keskittyy enemmän omiin harrastuksiin/opiskeluun kuin pintaliitoiluun. Esimerkiksi Dawson's Creekin Joey Potter, Gilmore Girlsin Rory ja Felicity-sarjan Felicity ovat hyvin naapurintyttömäisiä hahmoja.

Vierailija
1290/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Kastanjan preesenssistä yhtään, tulee tosi kylmä ja ylimielinen fiilis niin tanssiessa kuin lattian ulkopuolella.

No entäs sen imperfekti?

Itse sanoisin, että perfekti. Toimii.

Perfect..siis Kastanjan preesens..etten sanoisi pylly 👌

Haloo! Kastanja on opettaja. 

On kyllä ja näyttävä opettaja..tarkoitinkin perfectillä tanssitaitoja! Mitä luulit? 🤔

Vierailija
1291/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat ikäisensä näköisiä.

Vierailija
1292/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinua nyt harmittaa, kun kaikki eivät olekaan Linnea-faneja, vaan näkevät kauneutta muissakin osallistujissa. Melkoinen pentu olet.

Kenet tahansa saataisin laittamalla Kastanjan tasoisen näköiseksi. 

Vierailija
1293/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ovat ikäisensä näköisiä.

Mammat ovat tottuneet näkemään miehiä, jotka jo 35-vuotiaina ovat kaljamahaisia ja kaljuuntuvia. Siksi kuvittelevat, että esim. Uotila näyttää jotenkin erityisen nuorelta. 

Vierailija
1294/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annimarin kroppa on rytmitön ja jäykkä.

Vierailija
1295/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinua nyt harmittaa, kun kaikki eivät olekaan Linnea-faneja, vaan näkevät kauneutta muissakin osallistujissa. Melkoinen pentu olet.

Aika paljon saisi laittaa, jos esim. minusta yritettäisiin tehdä tuonnäköistä :D

N47, naama kuin petolinnun peräpää ja painoindeksi noin 30

Vierailija
1296/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Lopeta jo tuo kateellinen ulina äläkä nolaa itseäsi enempää. 

Vierailija
1297/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Puro 3 voittoa, Katri Mäkinen 2 voittoa ja näillä yksi. Sanna Hirvaskari, Aleksi Seppänen, Mikko Ahti, Janne Talasma, Ansku Bergström, Jani Rasimus, molemmat Heleniukset, Anniina Koivuniemi, Saana Akiola ja Anssi Heikkilä.

Jokerikyssäri. Kuka voitti Talasman parina vuonna 2009.

Vierailija
1298/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi nyt järkyttää sinua, mutta kerron silti: Kaikki eivät ole kauneudesta samaa mieltä ku

Mikä sinua siinä Kastanjassa noin ärsyttää, ettet voi ymmärtää että hän on monen mielestä hyvän näköinen? Kuulostaa kateellisen panettelulta.

Vierailija
1299/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta. Kevyellä meikillä minustakin tulee tuollainen sorja tanssijaneito.

t. Pera 62v

Vierailija
1300/8006 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on Korisevankin naama jo kulahtanut! Kauneus on katoavaista.