Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
421/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainnii tää älyttömän kaunis Linnea

Vierailija
422/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta opettajasta Liisasta sain hyvän ensivaikutelman, iloisen oloinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katajan rinnalla on se Katja muusikko...

Joonas Nordmanin showssa ne joskus vitsaili naimisiin menosta... onko raskaana?

Toki ovat molemmat Lahtisen kavereita mutta.  

Vierailija
424/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää huutoa tämä Linnean ja Anssin "musiikki". 

Vierailija
425/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Vierailija
426/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt toi spämmijä suolle täältä. No ni, antaa heittää.

Kumma kun mode ei saa tämmöisissä tapauksissa mitään tehtyä, mutta normaalit keskustelut poistuu kyllä vauhdilla. Vai onko mode itse tuo häirikkö?

Tämä!!!

Vierailija
427/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä linnea!

Vierailija
428/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnean ja Anssin välillä selkeästi kemiaa. Olisiko tulva ttk-pari

Vierailija
429/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvät musiikit ja laulut! Gasolina!

Vierailija
430/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan tollasia hapsuasuja :D

Vierailija
431/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

W O W Linnea 🥳

Vierailija
432/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Linnea! 

Vierailija
433/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvän koreografian Anssi tehnyt

Vierailija
434/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnean ja Anssin välillä selkeästi kemiaa. Olisiko tulva ttk-pari

Tulva on sulla pöksyissäsi. Ihmisten välillä voi olla kemia ilman mitään parituksia. 

Vierailija
435/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Vierailija
436/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katajan rinnalla on se Katja muusikko...

Joonas Nordmanin showssa ne joskus vitsaili naimisiin menosta... onko raskaana?

Toki ovat molemmat Lahtisen kavereita mutta.  

!

Vierailija
437/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea meni heti voittajasuosikkien joukkoon. Nyt tulee 7-8 pistettä per tuomari.

Vierailija
438/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa Linnea jännittynyt, tanssi näytti kummalliselta. 

Vierailija
439/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea meni heti voittajasuosikkien joukkoon. Nyt tulee 7-8 pistettä per tuomari.

Oli tosi hyvä. Anssi on eittämättä hyvä opettaja

Vierailija
440/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä linnean toinen korvis :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi