Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
381/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö siellä on Airan tuoli vai onko Aira jo päästetty tuonpuoleiseen?

Vierailija
382/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jolovuosi josta toi Susani aina jauhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Vappu onneton  kun ei osaa ruotsia puhua.

Ja puku on aivan kamala, kuin roskalaatikosta nostettu. Vappu heti vaihtoon.

Ihan kuin itse osaisit kovinkin hyvin ruotsia :D Tai muutenkaan suurin osa suomenkielisistä suomalaisista. 

Vierailija
384/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu kuuli, että Susani sanoi tuhma kurki, vaikka hän selkeästi sanoi tumma kurki. Voi Vappu...

Vierailija
385/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu kuuli, että Susani sanoi tuhma kurki, vaikka hän selkeästi sanoi tumma kurki. Voi Vappu...

Kyllä se sanoin tuHma kurki. Kappalehan oli bad girl. 

Vierailija
386/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Vappu puhu ruottia Benjaminille?

Ei kukaan odota että ruotsalainen puhuisi suomalaiselle suomea, joten miksi meidän suomalaisten pitäisi puhua ruotsalaisille ruotsia! 😂

Vierailija
387/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan odota että ruotsalainen puhuisi suomalaiselle suomea, joten miksi meidän suomalaisten pitäisi puhua ruotsalaisille ruotsia! 😂

Huvittavaa, että nyt huudetaan kovasti ruotsin kielen perään, vaikka täällä on jatkuvasti ulinaa siitä, että pakkoruotsi pitäisi lopettaa ja Suomessa pitää pärjätä suomella :D

Vierailija
388/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mika, Mika. 

Vierailija
389/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kankea Mika 😃

Vierailija
390/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saukkosen Mikahan joraa kuin viimeistä päivää 😂

Vierailija
391/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika s näytti pikkutunneilla kotiin palaavalta!!!!

Vierailija
392/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on ihana! Aivan huikean hauska tanssi!

Vierailija
393/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija vuorollaan hokee JES!

Vierailija
394/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi virallista kieltä. Suomi ja Ruotsi. Siksi.

Vierailija
395/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä maa on edelleen kaksikielinen. Toki jos Vappu olisi puhunut ruotsia, 95% suomalaisista katsojista ei olisi tajunnut haastattelusta mitään.

Kaksikielisyys ei tarkoita sitä, että TTK:ssa pitää vetää haastattelu ruotsiksi. 

Vierailija
396/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susani sanoi tuhma kurki eikä tumma kurki.

Vierailija
397/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan niinan tanssia. Mika heittäytyi ainakin :D

Vierailija
398/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benjamin on tosi symppis, hyvä laulaja ja vielä lisäksi ilo tällaisen vanhankin rouvan silmille.

Harmittaa että ei näyttänyt rintakarvojaan nyt. 

Benjamin hajosi sisäisiin erimielisyyksiin, ja rintakarvat esiintyy erikseen nykyään.

Vierailija
399/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi virallista kieltä. Suomi ja Ruotsi. Siksi.

Suomi ja Ruotsi ovat valtioita, eivät kieliä. Opettele nyt edes suomea, lapsipieni. 

Vierailija
400/8006 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airan tuoli on poissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä