Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Onko Marko ja Isaac kumpikin gay miehiä? Kiva nähdä kun miehet jotka osaa tanssia tanssivat yhdessä.
Valtteri on ehkä Markolle vähän kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Voi saatanan saatana, alkaa väkisin telkku ottamaan osumaa erinäisistä esineistä tuon Saasta-Saukkosen takia. Toivottavasti tulevalla viikolla liukastuu vaikka pihaportaissa ja murtaa molemmat jalkansa niin loppuu tuo helvetin sirkus. Sirkus, jota huolestuttavan moni pelle äänestää. 👎🏻
Itse äänestän Mikaa. Otan koko ohjelman ihan huumorin kannalta.
Niinan ja Samin tangossa oli upea musiikki. Försti lauloi sen niin hyvin. Superääni. Tunteikasta.
En viikolla ylilauta äänestää sitten miesparia.:D Odotan innolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Marko ja Isaac kumpikin gay miehiä? Kiva nähdä kun miehet jotka osaa tanssia tanssivat yhdessä.
Onko Marko hookkan, Isaackin kyllä jo tiesinkin olevan?
Isaac on bi, ei homo. Tai panseksuaaliksi hän itseään kutsuu, mutta käytännössä se on sama kuin bi.
Mitä toi Isaac tekee työkseen, never heard.
Vierailija kirjoitti:
Niinan ja Samin tangossa oli upea musiikki. Försti lauloi sen niin hyvin. Superääni. Tunteikasta.
Joo, toi on ihana biisi. Esitys oli hieno musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Mika ei vieläkään pudonnu
Koska tämä on viihdeohjelma
Ei ole ollut kahteen viikkoon edes viihdyttävä. Mutta toisaalta Olli oli yhtä huono, joten samapa tuo kumpi tänään lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saatanan saatana, alkaa väkisin telkku ottamaan osumaa erinäisistä esineistä tuon Saasta-Saukkosen takia. Toivottavasti tulevalla viikolla liukastuu vaikka pihaportaissa ja murtaa molemmat jalkansa niin loppuu tuo helvetin sirkus. Sirkus, jota huolestuttavan moni pelle äänestää. 👎🏻
Huumorin pitäisi olla hauskaa. Eli mikä on todellinen syysi Mikan äänestämiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorin pitäisi olla hauskaa. Eli mikä on todellinen syysi Mikan äänestämiselle?
Laulukilpailuissakin parasta ne jotka ei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Valtteri-parka joutuu koko ajan tanssittamaan vanhuksia. Olisi ansainnut parikseen jonkun nuoremmista.
Isac ja Valtteri olis ollu visuaalisesti hieno pari.
Vierailija kirjoitti:
Mika tanssii vielä kaksi viikkoa ja sehän palstamammaa kiukuttaa 🤣
No ei kiukuta, Olli oli yhtä huono. Mika itse sen sijaan näytti jo siltä että olisi ollut valmis lähtemään.
Bess on ylipainoinen lauta. Hoikemmat ovat muodokkaampia, sorry nyt vaan miekkoset.
Tuo oli kyllä jonkun pikkutissisen naisen kirjoittama 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Bessin tissit aidot.? Reidet ainakin upeet. Kunnon nainen eikä mikään riuku
Liian löysät ja roikkuvat dösät mun makuun.
Dösä = linja-auto
Voi ei, oon kateellinen Arjalle, kun hän saa tanssia viikon ANSSIN kanssa!
Mikan dissaajat jo unohtaneet Kanki-Kaikkosen? Kyllä tän ohjelman todelliswt legendat on olleet ne täysin tanssitaidottomat joihin kansan syvät rivit pystyvät samaistumaan.
Hyvä että Mika pääsi jatkoon, kehittynyt on pikkuhiljaa.
Liisa sai onneksi hyvän parin, edes viikoksi, ja onnex Anssi ei nyt joutunut Mikan kaa...Jotenkin kuiteski turha tää parinvaihto. Varsinkin nyt, kun Saukkonen jäi kisaan. Oikeesti hei , kuka häntä äänestää ja miksi, kun mtn kehitystä ei ole tapahtunut tippaakaan. Camoon ei enää..