Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8006)
Anssi ja Linnea ovat ruma pari. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Tanssijoiden haukkuminen ei ole negatiivisuutta mutta negatiivisuuden kritisoiminen taas on. Ei ihme että ihmiset voi huonosti.
Oletpa sinä negatiivinen. Mahtaa olla vaikeaa sinulla.
Ilmianto on paras tapa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Paras pari Isaac ja Kastanja.
Saattavat voittaa koko kisan.
Kia on kyllä kaunein nainen tässä, huh miten nätti.
Kia on kaunein naistanssija 👍
Kialla todella ruma asu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä "onpa täällä negatiivista" itkijät. Ihan kuin jatkuva vinkuminen siitä, mitä täällä kirjoitetaan, olisi jotenkin erityisen positiivinen tapa kommunikoida. Pata kattilaa ja mitenkäs se menikään.
No kerropa sitten miten itse lähtisit muuttamaan ilmapiiriä, jos siitä ei saa mainita mitään? Sinusta asioiden pitää vaan antaa olla. On varmaan aika vaikeaa elämäsi.
Voit aloittaa siiitä, että keskityt itse ohjelmaan ja annat jokaisen kommentoida esityksiä haluamallaan tavalla. Kaikesta ei tarvitse tykätä, vaikka sinua miten harmittaisi, kun tämä ei olekaan pelkkää suistutusta ja hehkutusta illasta toiseen.
Gogilla ja Kiialla on hyvä musiikkivalinta. Vähän erilainen.
Gogi ja Kia, illan paras tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Kia on kaunein naistanssija 👍
Kerttu on kaunein ja tyylikkäin naistanssija ja opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on negatiivinen ilmapiiri täällä. On teillä vaikeaa.
Ei ole helppoa sullakaan, kun et osaa mitään positiivista sanoa. Tai edes mitään ohjelmaan liittyvää.
Mistä sinä tiedät mitä minä olen täällä jo sanonut?
Osaan lukea.
Tämä on anonyymipalsta, joten et voi tietää mitä muuta olen kirjoittanut. Logiikkasi ontuu ja pahasti. Mutta pelkkä saivarteleva trolli ja kiusaajahan sinä olet. :)
LOPETA JO.
OLE YSTÄVÄLLINEN JA PYSY SINÄKIN AIHEESSA.
Jaahas, nyt sitten nillitetään pikkuseikoista, vaikka Gogi tanssi paljon paremmin kuin suosikkityttö Linnea.
Toivottavasti Sami Uotila ei putoa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ollihan on suorastaan komea noilla sliipatuilla hiuksilla. Miksei laita aina hiuksiaan noin. 😍
Sopii kyllä paremmin kuin se töyhtö.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sami Uotila ei putoa tänään.
Ei putoa. Kyllä Salkkarifanit pitää Aki Nikkisen mukana.
Kialla on näköään vahingossa Kastanjan asu päällä.
Sun kannattaa opetella lukemaan. Se helpottaa huomattavasti sen ymmärtämistä, mitä muut kirjoittavat. Ei tarvitse jatkuvasti kysellä tyhmiä.