Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2024 Official

Vierailija
01.07.2024 |

MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.

Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu NieminenAnssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroClaudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.

https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432

Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.

Kommentit (8006)

Vierailija
2541/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on negatiivinen ilmapiiri täällä. On teillä vaikeaa.

Ei ole helppoa sullakaan, kun et osaa mitään positiivista sanoa. Tai edes mitään ohjelmaan liittyvää. 

Mistä sinä tiedät mitä minä olen täällä jo sanonut?

Osaan lukea. 

Tämä on anonyymipalsta, joten et voi tietää mitä muuta olen kirjoittanut. Logiikkasi ontuu ja pahasti. Mutta pelkkä saivarteleva trolli ja kiusaajahan sinä olet. :)

Vierailija
2542/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena näkee että tämä pari on jo rakastellut<3

Isaac sanoi eräässä haastattelussa olevansa miehiinpäin, joten tuskinpa ovat. Nämä tanssit ovat pelkkää brändäystä ja mainosta, molemmat ovat ammatinharjoittajia ja tuollainen tyyli myy parhaiten. 

Biii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa sullakaan, kun et osaa mitään positiivista sanoa. Tai edes mitään ohjelmaan liittyvää. 

Osaan lukea. 

Tämä on anonyymipalsta, joten et voi tietää mitä muuta olen kirjoittanut. Logiikkasi ontuu ja pahasti. Mutta pelkkä saivarteleva trolli ja kiusaajahan sinä olet. :)

Kyllä voin, kun lainaan sinun kirjoittamaasi viestiä. Ei se sen vaikeamapaa ole :D

Vierailija
2544/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto fiksaa taas, kuten Pertsan voiton viime vuonna.

Vierailija
2545/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anssi saa aina parikseen nuorehkon sievän naisen, joka on heti alussa kuin ammattilainen? Haluaisin mielenkiinnosta nähdä, saisiko Anssi koulutettua jonkun kömpelön vanhemman naisen, jos kerran on niin ammattilainen.

Halutaan nähdä rakastumisia

Vierailija
2546/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lavalla Pesukarhu! 

Vierailija
2547/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko Liisalla! Iloinen keltainen!

Vierailija
2548/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikinuoruuden salaisuus raastepöydästä aloittaminen?

Vierailija
2549/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena kehuo tuomareista eniten Mikaa, mutta antoi huonommat pisteet kuin Jukka ja Jorma.

Vierailija
2550/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan lukea. 

Kyllä voin, kun lainaan sinun kirjoittamaasi viestiä. Ei se sen vaikeamapaa ole :D

Eli mä en ole voinut kirjoittaa mitään muita viestejä tänne missä kommentoin jotain muuta? Oletko tyhmä vai muuten vaan idi ootti?

Vierailija
2551/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta taas näkee että Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
2552/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa ei selvästi uskalla vaatia mitään Mikalta. Aina sama, Mika kävelee ja Liisa tanssii. Kaipaan jotain entisistä naisopettajista takaisin.

Mikalle voisi sopia kypsempi naisopettaja, kuten Jutta Helenius tai Susa Matsson. Saisi varmasti kangesta jotain irti.

Vierailija
2553/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä "onpa täällä negatiivista" itkijät. Ihan kuin jatkuva vinkuminen siitä, mitä täällä kirjoitetaan, olisi jotenkin erityisen positiivinen tapa kommunikoida. Pata kattilaa ja mitenkäs se menikään. 

Vierailija
2554/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollihan on suorastaan komea noilla sliipatuilla hiuksilla. Miksei laita aina hiuksiaan noin. 😍

Vierailija
2555/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssijoiden haukkuminen ei ole negatiivisuutta mutta negatiivisuuden kritisoiminen taas on. Ei ihme että ihmiset voi huonosti.

Vierailija
2556/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaute ja naureskelu Saukkoselle meni kiusaamisen puolelle. Päästäkää se jo pois tuolta!

Vierailija
2557/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaac ja Kastanja olisin antanut kolme 10. Illan upein tanssi, hieno koreografia.

Täysin ylivoimaisia! 

Vierailija
2558/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isaac sanoi eräässä haastattelussa olevansa miehiinpäin, joten tuskinpa ovat. Nämä tanssit ovat pelkkää brändäystä ja mainosta, molemmat ovat ammatinharjoittajia ja tuollainen tyyli myy parhaiten. 

Minun ymmärtääkseni Isaac on kylläkin bi.

Vierailija
2559/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi isaac katsoo aina kastanjan tissejä, tuo jatkuva vilkuilu häiritsee!

Isaac on homo, joten ihan omassa päässäs kuvittelet nuo vilkuilut.

Vierailija
2560/8006 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä "onpa täällä negatiivista" itkijät. Ihan kuin jatkuva vinkuminen siitä, mitä täällä kirjoitetaan, olisi jotenkin erityisen positiivinen tapa kommunikoida. Pata kattilaa ja mitenkäs se menikään. 

No kerropa sitten miten itse lähtisit muuttamaan ilmapiiriä, jos siitä ei saa mainita mitään? Sinusta asioiden pitää vaan antaa olla. On varmaan aika vaikeaa elämäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän