Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mukavaa katsella tanssia ja nimenomaan tätä ohjelmaa tanssin opettelun ja sen kanssa kilpailun kannalta. Valitettavasti tässä ohjelmassa kaikki muu noussut tämän edelle ja alkuperäinen idea tanssin opettelusta on koko ajan enemmän ja enemmän unohtunut. Tämä on liikaa viihdeohjelma, jossa tanssin opettelu on vain tekosyy koko ohjelman olemassaololle. Jos esim. tuo tanssin opettelu olisi pääasia tanssin tanssittaisiin tavallisissa vaatteissa tai treenivaatteissa ja ihan perusasioista kerrottaisiin eli enemmän siitä, miten halukkaat voisivat itse oppia tanssimaan ja mikä on se ns. perustanssi ja miten tanssiminen ihan liikuntaharrastuksena jne. onnistuu.
Huh, kuulostaapa tylsältä. Minusta ohjelma on hyvä nykyisellään. Mene sinä oman paikkakuntasi alkeiskurseille opettelemaan tanssin ensiaskeleet.
Kuinka monta kertaa yksi jakso viikon aikana oikein esitetään uusintana? Nyt näyttää olevan taas noin viidettä kertaa uusintana viime viikon jakso televisiossa. Kukakohan näitä uusintoja katsoo? Varmasti kaikki kynnelle kykenevät katsovat suoran lähetyksen tai sitten tallenteen suoratoistopalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Arja putoaisi. Yrittää olla liikaa nuori ja notkea. Ja se nauru karmii selkäpiitä.
Eiköhän ns huonommat tanssijat tipu kukin vuorollaan joten ei väliä tippuuko x tänään vai viikon kuluttua. Sillä mennään. Loppupelissä on parhaimmisto.
Olisi hienoa, jos Maikkari saisi Katsomon ohjelmiinsa aikajanan, niin voisi katsoa pelkät tanssiesitykset ilman pitkäveteisiä lätinöitä.
Kohta pääsee katsomaan ja motkottamaan taas 👍🏻🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Arja putoaisi. Yrittää olla liikaa nuori ja notkea. Ja se nauru karmii selkäpiitä.
Eiköhän ns huonommat tanssijat tipu kukin vuorollaan joten ei väliä tippuuko x tänään vai viikon kuluttua. Sillä mennään. Loppupelissä on parhaimmisto.
Nina saisi tippua. Sillähän puolet askelista oli oikein samoin kuin Mikalla.
Kuumuudestako tässä on kysymys????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, paras on aina voittanut.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan mukavaa katsella tanssia ja nimenomaan tätä ohjelmaa tanssin opettelun ja sen kanssa kilpailun kannalta. Valitettavasti tässä ohjelmassa kaikki muu noussut tämän edelle ja alkuperäinen idea tanssin opettelusta on koko ajan enemmän ja enemmän unohtunut. Tämä on liikaa viihdeohjelma, jossa tanssin opettelu on vain tekosyy koko ohjelman olemassaololle. Jos esim. tuo tanssin opettelu olisi pääasia tanssin tanssittaisiin tavallisissa vaatteissa tai treenivaatteissa ja ihan perusasioista kerrottaisiin eli enemmän siitä, miten halukkaat voisivat itse oppia tanssimaan ja mikä on se ns. perustanssi ja miten tanssiminen ihan liikuntaharrastuksena jne. onnistuu.
Eihän tämä nyt mikään tanssikoulu-ohjelma ole. Tämä on tanssii tähtien kanssa. Ei "näin opit tanssimaan". Olisi todella katsoa kun ohjelmassa opeteltaisiin valssin perusaskeleita ja tanssiesitykset tanssittaisiin treenivaatteissa, yks, kaks kolme, ympäri....
Ehkä sun kannattaa etsiä netistä vidoita joissa opetetaan tanssimaan. Katotaan me muut hienoja tanssiesityksiä hienoissa esiintymisasuissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tämän ohjelman idea on ollut tanssin opettelun näyttäminen? Itse olen tietääkseni katsonut kaikki kaudet ja aina ollut lyhyt pätkä treenisalilta treenivaatteissa ja itse esitys normaaliin kilpatanssityyliin "täydessä tällingissä". Siitä olen kyllä samaa mieltä, että itse tanssien pitäisi olla isommassa roolissa. Nyt on liikaa muuta hälinää ja tanssit jäävät vähän sivuun. Alkupään kausilla tanssit olivat enemmän keskiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee katsomaan ja motkottamaan taas 👍🏻🥳
Jee! 🥳 Kohta motkotetaan!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Tanssii tähtien kanssa, ei "opeta av-mammalle tanssimista". Jos kaipaat jälkimmäistä, katso youtubesta, vaikka Åke Blomqvistin tanssikoulua. Sieltä näet tuota rautalankamallia tanssiaskelista jne.
Tyylikäs mekko Vapulla. Ja kampauskin sopii kokonaisuuteen kauniisti.
Miten tuo erkku jaksaa olla noin teennäinen, luulisi olevan raskasta. Vaikea katsoa koko ohjelmaa.
Erkulla voisi olla iltapukutyyliin sopiva tumma smokki tms. eikä aina tuota liian suurta harmaata takkia ja paitaa ilman solmiota/rusettia.