Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tosi huono tekemään tuttavuutta ja keksimään juteltavaa

Vierailija
01.02.2007 |

Vaikka haluaisin tutustua en vaan onnistu. Mistä voi jutella, miten näytän olevani ihan varteenotettava tuttavuus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aluksi ihan hiljaa ja seuraan keskustelua. Saatan sitten johonkin väliin jotain sanoakin. Usein ihmiset alkaa kysellä jotain kuitenkin ennenpitkää kun vain roikkuu porukassa (esim avoimessa päiväkodissa).

Vierailija
2/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just samanlainen ongelma. Tiedän vaikuttavani koppavalta/leuhkalta, vaikka todellisuudessa olen vaan niin ujo tai ainakin sosiaalisesti kömpelö :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen oikeasti UJO...ärsyttävää!!

Vierailija
4/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihmiset helposti juttelemaan ja pyytävätkin 1-2 kertaa kylään, mukaan jonnekin tai soittelevat. Aluksi jopa liian tiivistä yhteydenpitoa mun makuun ja aikaan, sitten kaikki jää. Miksiköhän? Oonko heille pettymys? Oonko liian passiivinen, kun en vaan ehdit tai saa aikaseksi?

Vierailija
5/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niminen,,,,, Kerro omien lapsiesi nimet ja iät, mutta älä ensimmäisellä juttukerralla juttele teidän kaikkia asioita, äläkä varsinkaan niitä pimeimpiä... ;) Kyllä sitä juteltavaa keksii, kun hiukan miettiin.. =) tv ohjelmat, kaupan tarjoukset, sisustaminen, vaunut jne jne.. Rohkeesti vaan.

=)

Vierailija
6/6 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miettii että mitä noi nyt musta ajattelee, antaa oudon vaikutelman...

Sen olen havainnut että muiden asioista on kohteliasta olla sopivasti kiinnostunut ja välttää omistaan puhumista ennen kuin kysytään.

Jotkut ne vaan puhelee heti kuin vettä vaan jostain ihan ihmejutuista, arkisista, vaikka asuinpaikasta pitkäään ja vielä hauskasti. Kade.

ap