Miksi olette niin väsyneitä viisikymppiset?
Ärsyttää, kun ystävät ovat tässä 50-vuoden jälkeen muuttuneet todella tylsiksi ja väsyneiksi. Kaikkea kremppaa koko ajan eivät jaksa tehdä mitään eivätkä lähteä mihinkään. Onko teidän ystäväpiirissä tällaista?
Kommentit (57)
Onnekseni olen syntynyt mieheksi ja minulla ei ole tuollaisia akkain vaivoja riesanani.
M 52
Vierailija kirjoitti:
En ole väsynyt. Haluaisin bilettää baareissa, mutta kun idiootti mies ei anna. Haluaisin erota ja elää yksin miten tahdon, mutta ei hän suostu siihenkään.
Ei anna? Ei se sun faija ole. Sä meet baariin jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
50v nuorekas ystävättäreni kertoi deittailevansa 33 vuotiasta kollia. Ei se nykyään kai niin erikoista ole.
N. 10v. nuorempi mies on vielä ok. Ei sitä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole väsynyt. Haluaisin bilettää baareissa, mutta kun idiootti mies ei anna. Haluaisin erota ja elää yksin miten tahdon, mutta ei hän suostu siihenkään.
Onko baareissa biletys niin tärkeää?
Täytyy olla aivokuollut tai uskovainen ihmetelläkseen, että eri ihmiset nauttivat eri asioista.
Millainen täytyy olla nimitelläkseen toisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sieltä baarista voi löytyä samanlainen, joka haluaa vaan juhlia. Saat sopivamman miehen ja nykyinen miehesi voi etsiä puolison, joka arvostaa kahden oloa kotona. Anna miehellesi mahdollisuus löytää oikea ihminen jakamaan elämä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi pirteä viisikymppinen! Urheilu- ja baariseuraa on enää vaikea löytää, ikätoverit harrastaa vaan kotona tv:n tuijottelua, mikä on aika boomer-hommaa muutenkin
Ihanaa rauhassa puuhailla kotona kaikenlaista ja illalla katsella hyviä elokuvia tai sarjoja.
Olen ihan pirteä 52 v ja teen paljon itselle mielekkäitä juttuja, mutta se iänikuinen baarissa roikkuminen ei voisi vähempää kiinnostaa.
Oletkohan enemmänkin rauhaton ja levoton? Baarissa juokseminen ei ole synonyymi pirteydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko baareissa biletys niin tärkeää?
Täytyy olla aivokuollut tai uskovainen ihmetelläkseen, että eri ihmiset nauttivat eri asioista.
Millainen täytyy olla nimitelläkseen toisia?
Kuka kysyy noin typeriä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sieltä baarista voi löytyä samanlainen, joka haluaa vaan juhlia. Saat sopivamman miehen ja nykyinen miehesi voi etsiä puolison, joka arvostaa kahden oloa kotona. Anna miehellesi mahdollisuus löytää oikea ihminen jakamaan elämä.
Ei nyt tolleen sentään. Mun mies käy nykyään harvoin baarissa. Mä meen yleensä yksin baariin. Mä en jätä miestä tällasen asian takia.
No ei minua ainakaan enää huvita näin 54-vuotiaana enää pyöriä missään bileporukoissa. Muutama kerta vuodessa kavereiden kanssa kaupungilla riittää. Nuorena jaksoi pörrätä monta kertaa viikossa ja ilman yöunia, nyt ei kiinnostus moiseen riitä.
Olen myös reissannut todella paljon, sekä Euroopassa, että mulla mantereilla. Elämäni ei todellakaan päättyisi, vaikka en astuisi jalallani lentokoneeseen enää kertaakaan.
Tässä iässä arvostan rentouttavaa vapaa-aikaa, ja teen niitä asioita, mistä itse nautin. Olipa se konsertti, urheilutapahtuma, staycation-loma lähikaupungissa tai mökkeily. Sitäpaitsi pidän myös rauhallisista koti-illoista. En halua liikaa ohjelmaa vapaa-aikaani.
Tuntuu, että kaikki on jo nähty ja koettu. Kaikkea kyllä puuhaillaan, mutta eipä mikään kuitenkaan sykähdytä erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tommonen. Juuri viisikymppinen. Vielä pari vuotta sitten reissailtiin ja käytiin risteilyllä. Nyt ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kesäloma menee löhötessä ja tv:tä tuijotellessa. Ja kun lapsi haluaa huomiota, hänellekin kiukutellaan vaan. Siis mies.
Eikö viisikymppisen lapset nyt ole jo aikuisia?
Eivät välttämättä, jos on saanut lapsia vasta nelikymppisenä.
Minä tarvitsen hyvät yöunet, en jaksa riekkua. Hyvien yöunien jälkeen olen pirteä ja aktiivinen. Ja olen 53.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh! Ei nyt sentään noin tehdä.
Mun mies käy nykyään harvemmin baarissa. Mä käyn välillä yksin baarissa. Ei me sen takia erota.
Teen fyysistä työtä, Jaksan hoitaa itseäni ja kotini. Lapset on jo aikuisia.
Minua ei kiinnosta juosta. Noiden vastapainoksi elän hidasta elämää.
Eikä ole kremppoja.
Nonni, nyt viesti on kahdesti. Äsken ei näkynyt tuota viestiä minkä laitoin ensin.
50v nuorekas ystävättäreni kertoi deittailevansa 33 vuotiasta kollia. Ei se nykyään kai niin erikoista ole.