Miksi olette niin väsyneitä viisikymppiset?
Ärsyttää, kun ystävät ovat tässä 50-vuoden jälkeen muuttuneet todella tylsiksi ja väsyneiksi. Kaikkea kremppaa koko ajan eivät jaksa tehdä mitään eivätkä lähteä mihinkään. Onko teidän ystäväpiirissä tällaista?
Kommentit (57)
En ole väsynyt. Haluaisin bilettää baareissa, mutta kun idiootti mies ei anna. Haluaisin erota ja elää yksin miten tahdon, mutta ei hän suostu siihenkään.
Oon 42 ja mulla miljoona kertaa vähemmän energiaa kuin 20 vuotta sitten. Useampi burnouttikin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tommonen. Juuri viisikymppinen. Vielä pari vuotta sitten reissailtiin ja käytiin risteilyllä. Nyt ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kesäloma menee löhötessä ja tv:tä tuijotellessa. Ja kun lapsi haluaa huomiota, hänellekin kiukutellaan vaan. Siis mies.
Eikö viisikymppisen lapset nyt ole jo aikuisia?
No jos on nelikymppisenä vielä tehnyt lapsia, niin kuin moni nykyään, niin laske siitä.
Siis mihin ne energiatasot muka yhtäkkiä häviää kun ikää tulee joku 50? En tajua. Nuorena olin paljon väsyneempi jostain syystä. Varmaan siksi kun söin huonosti enkä liikkunut, t Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole väsynyt. Haluaisin bilettää baareissa, mutta kun idiootti mies ei anna. Haluaisin erota ja elää yksin miten tahdon, mutta ei hän suostu siihenkään.
Eroamiseen ei tarvita kuin oma lupa. Eli anna palaa jos siltä tuntuu..
Vierailija kirjoitti:
Miksi, miksi , miksi, miksi pitää miksitellä ???Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä .. huuuoohh..👍👍👍👍👍👍👍👹
Mitä valitat? Lue sellaisia ketjuja mistä sulla ei mene hermot.
Ei ehdi väsyttämään kun on tehnyt vielä 40veenä lapsia, täyttä elämää edelleen. :)
Mä en ole yhtään väsynyt. Tuntuu, että olen elämäni kunnossa. Elämä on ihanaa! Just täytin 50 ja ei voisi juuri paljon paremmin asiat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tommonen. Juuri viisikymppinen. Vielä pari vuotta sitten reissailtiin ja käytiin risteilyllä. Nyt ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kesäloma menee löhötessä ja tv:tä tuijotellessa. Ja kun lapsi haluaa huomiota, hänellekin kiukutellaan vaan. Siis mies.
No meillä on alle kouluikäinen vielä.
En oo väsynyt, ei vaan huvita olla menossa enää koko ajan jonnekin. Lapset jo aikuisia, vanhemmat hoidettu ja ovat jo kuolleet, työt hyvällä mallilla, kohta talolaina maksettu. Ei oo mitään kremppoja, vaihdevuosivaivoja tmv. Ihanaa olla miehen kans kaksistaan, vähän kuin uusi nuoruus. Tehdään mitä huvittaa, yleensä huvittaa olla kotona, kokata ja syödä hyvin, saunoa, lukea, katsoa elokuvia, tehdä puutarhahommia, käydä sienestämässä, pyöräilemässä, hiihtämässä. Joskus lähdetään vähän reissuun.
Teen vaan sellaista, mistä nautin, tässä iässä tajuaa miten nopeaa elämä menee. Ei halua tuhlata arvokasta aikaansa sellaiseen, josta ei tosissaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yleensä mutta jotkut tekee vanhana lapsia eli 40+.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia asioita ei tarvitse puolisolta kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kohta viisikymppisenä on 18 vuotta työuraa ennen eläkettä. Että ei oo minusta kovin lähellä, mut jokaisella on oma perspektiivi.
Ja kun ehtii eläkeikään niin saa olla pahimmassa tapauksessa eläkkeellä vuoden ennen kuolemaa. Tiedän kolme jotka ovat lähteneet vuoden sisällä eläkkeelle jäämisestä. Et silleen...
Niin. Tai sitten vielä pahemmassa tapauksessa kuolee n.15v ennen sitä eläkeikää, kuten äitini joka oli 47v. On omituista olla nyt vanhempi kuin mitä äiti oli kuollessaan, olen 48v.
Vierailija kirjoitti:
Onko baareissa biletys niin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
itse olen yhtä pirteä ja jaksan paremmin kuin parikymppisenä. harmittaa, kun ei oikein samanikäiset enää pysy perässä, ei miehet ainakaan. Siksi deittailen 30-vuotiaita miehiä.
Kolmekymppisiä tossa iässä? Ei jumaliste.
On. Olen itsekkin juuri tuollainen. Mitään ei töiden jälkeen jaksa. Terveydessä ei vikaa, veto vaan pois muuten. Ja tätä on ystävillänikin.
En minä ainakaan ole mitenkään erityisen väsynyt ja kaikenlaista uutta on vireillä elämässä. Kai se riippuu enemmän elämäntilanteesta kuin iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko baareissa biletys niin tärkeää?
Täytyy olla aivokuollut tai uskovainen ihmetelläkseen, että eri ihmiset nauttivat eri asioista.
Ei tässä tarvitse valehdella. Minäkin deittailin 50-vuotiaana nuoria miehiä.