Miksi olette niin väsyneitä viisikymppiset?
Ärsyttää, kun ystävät ovat tässä 50-vuoden jälkeen muuttuneet todella tylsiksi ja väsyneiksi. Kaikkea kremppaa koko ajan eivät jaksa tehdä mitään eivätkä lähteä mihinkään. Onko teidän ystäväpiirissä tällaista?
Kommentit (57)
itse olen yhtä pirteä ja jaksan paremmin kuin parikymppisenä. harmittaa, kun ei oikein samanikäiset enää pysy perässä, ei miehet ainakaan. Siksi deittailen 30-vuotiaita miehiä.
Minä kuulun noihin. Työelämässä tahti vain kiihtyy, lisäksi on kaikkia muitakin velvollisuuksia elämässä. Eipä paljon aikaa itselle ja omalle hyvinvoinnille liikene.
Kyllähän sitä jo viisikymppisenä alkaa olla aika väsynyt, lähellä eläkeikää ja pitkän elämän elänyt. Työelämä vie mehut ja myös erilaiset vaikeudet elämässä.
Vierailija kirjoitti:
itse olen yhtä pirteä ja jaksan paremmin kuin parikymppisenä. harmittaa, kun ei oikein samanikäiset enää pysy perässä, ei miehet ainakaan. Siksi deittailen 30-vuotiaita miehiä.
Älä hei viitsi valehdella.
Ei ole kaikki. Olen lapseton kortistossa lojuva ämmyli .Minulla tietenkin energiaa riittää .
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä jo viisikymppisenä alkaa olla aika väsynyt, lähellä eläkeikää ja pitkän elämän elänyt. Työelämä vie mehut ja myös erilaiset vaikeudet elämässä.
Ei nyt kovin lähellä eläkettä, nykyään melkein 20 vuotta vielä jäljellä.
Mulla kohta viisikymppisenä on 18 vuotta työuraa ennen eläkettä. Että ei oo minusta kovin lähellä, mut jokaisella on oma perspektiivi.
Pakko vielä huolehtia omista nuorista ja samalla omat ja puolison vanhemmat alkavat olla vanhoja ja jatkuvan avun tarpeessa. Itselle ei jää aikaa edes sen verran kuin mitä sitä oli pikkulapsiaikana. Ja sitovammaksi vaan menee vanhusten osalta. Ehkä 70-vuotiaana saa vihdoin huokaista ennen kuin itse potkaisee tyhjää.
Mun mies on tommonen. Juuri viisikymppinen. Vielä pari vuotta sitten reissailtiin ja käytiin risteilyllä. Nyt ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kesäloma menee löhötessä ja tv:tä tuijotellessa. Ja kun lapsi haluaa huomiota, hänellekin kiukutellaan vaan. Siis mies.
Täällä yksi pirteä viisikymppinen! Urheilu- ja baariseuraa on enää vaikea löytää, ikätoverit harrastaa vaan kotona tv:n tuijottelua, mikä on aika boomer-hommaa muutenkin
Miksi, miksi , miksi, miksi pitää miksitellä ???Miksi Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä .. huuuoohh..👍👍👍👍👍👍👍👹
Vierailija kirjoitti:
Mulla kohta viisikymppisenä on 18 vuotta työuraa ennen eläkettä. Että ei oo minusta kovin lähellä, mut jokaisella on oma perspektiivi.
Ja kun ehtii eläkeikään niin saa olla pahimmassa tapauksessa eläkkeellä vuoden ennen kuolemaa. Tiedän kolme jotka ovat lähteneet vuoden sisällä eläkkeelle jäämisestä. Et silleen...
Minulla oli tyttärentytär tänään hoidossa. Yksi päivä vauvan kanssa ja olen kuin rekan alle jäänyt. Ei sitä vaan ole enää nuori, eikä ole nuoren energiatasoja.
No voi voi.. mulla "kremppa" alkoi 30v. Sairaus on pahentunut mutta ei se menoa haittaa.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tommonen. Juuri viisikymppinen. Vielä pari vuotta sitten reissailtiin ja käytiin risteilyllä. Nyt ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kesäloma menee löhötessä ja tv:tä tuijotellessa. Ja kun lapsi haluaa huomiota, hänellekin kiukutellaan vaan. Siis mies.
Eikö viisikymppisen lapset nyt ole jo aikuisia?
Monilla on vielä lapsia kotona ja työura on huipussaan. Jaksaminen ei kuitenkaan ole enää ihan parikymppisen tasolla. Onko sitten ihme, että väsyttää.