IL: Kun Marko astuu bussiin, mummot ottavat laukuistaan kiinni tai siirtyvät pois
www.iltalehti.fi/keho/a/cc505f39-0500-46e1-826f-93d05aeeabb0
No nyt on kyllä taas erityinen lumihiutale.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minua ei pelottaisi. Enemmän pelottaa tavalliset ahdasmieliset ihmiset, jotka kokevat olevansa niin paljon parempia kuin muut.
Kun näkee jotain tuollaista, niin ensimmäinen ajatus on se, että kyseinen henkilö ei ole ihan henkisesti tasapainossa. Normaali ihminen ei vapaaehtoisesti lähde silpomaan ja rei'ittämään kehoaan, tuo halkaistu kieli on jotain uskomatonta hulluutta! Enkä ole edes lähellekään mummo..
Siis eihän nuo olekaan mieleltään terveitä, heillä on pakkomielle muokata kehoaan ja olla siihen tyytymättömiä. Hieman samalla tavalla kuin anoreksia tai bulimia ei ole normaalia.
Kyllästyttää jo tuollaiset. Tarkoitus on lypsää joku reaktio, vai katteleeko ne itseään peilistä koko ajan?
Tulee mieleen se Uhrilampaiden t r a n s u.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Marko osallistua ilmapillunnuolennan suomenmestaruuskisoihin Paimiossa?
Voi helvetti 🤣
Vierailija kirjoitti:
No, minua ei pelottaisi. Enemmän pelottaa tavalliset ahdasmieliset ihmiset, jotka kokevat olevansa niin paljon parempia kuin muut.
Mullekin tulisi varmaan enemmän sellainen olo, että tuo on suvaitsevainen ihminen.
Jokainen tehkööt mitä haluaa keholleen, mutta mihin työhön Marko pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Marko osallistua ilmapillunnuolennan suomenmestaruuskisoihin Paimiossa?
Entä sinä, ootko menossa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko Markon päiväkodintädiksi lapsellesi? Tai sedäksi tai mikä lie nyt mielestään onkaan?
Aloin miettiä Markoa yläkoulun opettajana. Pysyisivätköhän villeimmätkin lapset yhtäkkiä aisoissa?
Eihän se voinut tulla yllätyksenä, että esim vanhukset pelkäävät? Varmaan myös lapset ja noh, ihan ikään katsomatta ketkä vain. Tuossa kun ei ole kyse mistään sairauden aiheuttamasta ulkonäön muutoksesta, vaan on ihan itse omilla valinnoillaan tatuoinut naamansa täyteen kuvia ja mm halkaissut kielensä. Eli mitä hän on lähtenyt tavoittelemaan jos ei pelkoa muissa ihmisissä?
moni tatuoitu katuu myöhenmin,naama tatuoinnit voi pilata työuran ja ihan tatuointi tubettajat tästä puhuu. eli harkinta pitää olla.
mielestäni moni pilaa ulkonäkönsä ja uransa ihan turhaan.menee niin sanotusti överiksi, huonolla tavalla ja nää naamansa pilanneet näyttää,kaikki samalta kuin muutkin liskokielet.ihan sama ilmiö kuin botox bimboilla ,mut sama tatuoinneilla.ei ole yksilöllistä, kuten ihmisten luonnolliset kasvot ,on yksilöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa seisomaan Markon nähdessä
Minullakin! Vaikka hän on mies?!
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen ja energinen tyyppi.
Mutta ottaako kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkaa seisomaan Markon nähdessä
Mukavasti kielellä lipsuttelee..
Eilen illalla tuollainen marko niin ystävällisesti auttoi ja nisti bussiin mun ainakin 70 kiloa painaneen mummo-ostoskärryn. Ihan kivoja heissä on.
Marko olisi vaikuttava näky vaikka jossain murhaoikeudenkäynnissä puolustusasianajajana.
Tällaisten friikkien kuvia nähdessä sitä aina toivoo, että olisi ennemmin käyttänyt psykoterapiaan kaikki ne rahat, jotka meni noihin lävistyksiin, tatskoihin ja muihin kehoa raiskaaviin operaatioihin.
Miten sairas pitää mielen olla, ettei osaa arvostaa tervettä ja hyvin voivaa kehoa?
Nämä friikit eivät mitenkään eroa 300-kiloisista ihmisvalaista, jotka ovat syöneet terveytensä pilalle.
Ja tosiaan - kun terveysongelmia tulee, kuka maksaa hoidot? Tuskin friikki yksityisen puolen palveluihin hakeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun näkee jotain tuollaista, niin ensimmäinen ajatus on se, että kyseinen henkilö ei ole ihan henkisesti tasapainossa. Normaali ihminen ei vapaaehtoisesti lähde silpomaan ja rei'ittämään kehoaan, tuo halkaistu kieli on jotain uskomatonta hulluutta! Enkä ole edes lähellekään mummo..
Mä olen mummo, ja ehkä juuri siksi että olen jo aika vanha, en käsitä mitä joku pelkää bussissa. Mun elämänkokemuksella ajattelen, että vaikka viereen istuisi minkä näköinen tyyppi niin 99,9 % varmuudella se ei käy kimppuun, vaan on matkalla jonnekin siinä missä muutkin. Ja jos kävisi kimppuun niin onhan siellä bussissa kuski ja muitakin, jotka todennäköisesti sitten auttaa.
En ymmärrrä miksi just meistä mummoista puhutaan hirveän pelkäävinä. Eihän meitä yleensäkään kukaan uhkaa, kun kaikki tajuaa ettei meillä ole edes mitään ryöstettävää nykypäivänä. Itse asun Kalliossa, enkä pelkää mitään narkkeja tai muuta, ne vaikuttaa olevan vaarallisia lähinnä toisilleen. Tatuointi mulla on itselläkin, niitä on tosiaan tehty jo aika kauan eikä ne ole mitään ihmeellistä tai pelottavaa meille nykypäivän isovanhemmille.
Aika ahdasmielistä porukkaa täällä.
Haluan nähdä tyypin 50 vuoden päästä ja kysyä että kannattiko.