IL: Kun Marko astuu bussiin, mummot ottavat laukuistaan kiinni tai siirtyvät pois
www.iltalehti.fi/keho/a/cc505f39-0500-46e1-826f-93d05aeeabb0
No nyt on kyllä taas erityinen lumihiutale.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miten on mahdollista liikutella noita kielen puolikkaita tuolla tavalla? Siis niinkuin ne olisivat kaksi erillistä kieltä, liikkuvat ihan eri suuntiinkin.
Ihan aiheen vierestä, mutta hämmästyin tuosta ehkä eniten koko jutussa :D Muuten nuo tatuointi- ja lävistysnaamat on niin nähty jo, ei jaksa kohauttaa ainakaan minua.
Seuraavana voisi olla pienet (tai suuremmatkin ) sarvet tuossa ohimoilla.
Eikö ne onnistuisi, samaan tapaa kuin tissien suurennukset? Voisi olla vain sarven muotoiset ( siinä koot S, M, L tai XXXL)
Voisko Marko ottaa sarvet seuraavaksi?
Aivan sama istuisiko mun viereen mummo vai Marko. En vaan pidä siitä, että viereen istutaan, niin kääntyisin pois.
Onhan siinä vissi ero haluaako ihminen tehdä itsestään nätin tai mukavan näköisen, vai haluaako näyttää joltain viemärihirviöltä. Jotain on päässä vähän eri tavalla kuin muilla.
marko kuvittelee kaiken sairaassa päässään. suurinta osaa ei kiinnosta millään tavoin
Vierailija kirjoitti:
En avaa linkkiä mutta annas kun arvaan, naama täynnä tatuointeja?
Romua ja tatuointeja.
Tuollainen ulkonäkö on ymmärrettävää vain, jos on tsrkoitus olla mahdollisimman pelottavan näköinen, esimerkiksi rikollinen katujengiläinen tai ihmissyöjäheimon soturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta miten on mahdollista liikutella noita kielen puolikkaita tuolla tavalla? Siis niinkuin ne olisivat kaksi erillistä kieltä, liikkuvat ihan eri suuntiinkin.
Ihan aiheen vierestä, mutta hämmästyin tuosta ehkä eniten koko jutussa :D Muuten nuo tatuointi- ja lävistysnaamat on niin nähty jo, ei jaksa kohauttaa ainakaan minua.
Eikö ne onnistuisi, samaan tapaa kuin tissien suurennukset? Voisi olla vain sarven muotoiset ( siinä koot S, M, L tai XXXL)
Niitä tehdään. Päänahan ihon alle laitetaan korallista tehdyt sarventyngät ja ne luutuvat kalloon kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No, minua ei pelottaisi. Enemmän pelottaa tavalliset ahdasmieliset ihmiset, jotka kokevat olevansa niin paljon parempia kuin muut.
Anna kun arvaan: olet mielestäsi parempi kuin nämä tavalliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
No, minua ei pelottaisi. Enemmän pelottaa tavalliset ahdasmieliset ihmiset, jotka kokevat olevansa niin paljon parempia kuin muut.
Ei pelota mutta onhan tuo nyt ihan helvetin karmean näköinen, tässä ei ole kyse mistään kuka on parempi kuin toinen. Älä leiki jeesusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä tehdään. Päänahan ihon alle laitetaan korallista tehdyt sarventyngät ja ne luutuvat kalloon kiinni.
No huh, kuka ja missä niitä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: olet mielestäsi parempi kuin nämä tavalliset ihmiset.
Tottakai hän on. Hänhän ei ole ahdasmielinen. Eikä varmasti yrittänyt mitään irtopisteitä tällä kommentilla hakea, eihän?
Näiden naamalävistysten ja tatuointien esikuva on soturikulttuureissa, joissa niiden ideana oli tehdä kantajastaan pelottava.
Kun taistelut käytiin lähietäisyydeltä, maalattu, lävistetty ja irvistävä naama vihlovan sotahuudon kanssa saattoi saada vastustajan hetkeksi epäröimään ja edesauttaa sitä, että päänahka taistelun jälkeen riippuu omalla, eikä vastustajan vyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään mummoja.
Olet siis yhtä sekaisin kuin Marko.
Mummot saattais vaikka läiskiä mummopelkääjää käsilaukulla:D hui kamala, kuolis varmaan sellaiseen pahoinpitelyyn:D
Jos on muinoin psykoottisissa pelkotiloissa nähnyt liskodemoneita, niin sori nyt vaan, että en suhtaudu iloisen avaramielisesti ihmisiin, jotka haluavat tehdä itsestään demonin näköisen.
Marko on kuitenkin jo yli 3-kymppinen. Millä hän elää ja maksaa nuo tatuointinsa ja matkustelee talvikuukausiksi Meksikoon? Ei tuo nyt taida ihan ilmaista olla?
Sehän on vaistonvaraista jos pelottavan näköinen tyyppi sattuu samaan tilaan siirrytään kauemmaksi, ihan luonnollinen reaktio. Markon tapauksessa ymmärrän miksi mummot siirtyi kauemmaksi.
Näistä soturikulttuureista naamatatuoinnit levisivätbtikollisjengeihin:
Katso, olen paha, elän yhteiskunnan ulkopuolella.
Edelleen ulkonäkö palveli alkuperäistä funktiota pelottimena muita jengiläisiä ja rikosten uhreja kohtaan.
Mummot on vaan kohteliaita. Kun joku istuu viereen niin laukku otetaan syliin ja siitä pidetään kiinni ettei se lentele mutkissa. Taitaa olla niin että Markolla on itsellään stereotypia vanhoista naisista.
Äää äää äää!
Miksi mummot pelkää minua, kun näytän kannibaali-lurkunleikkaajalta?
Kannattaa tosiaan katsoa video. Tosi outo fiilis tuli tuosta. Jos vain kuuntelis, niin tyyppihän vaikuttaa ihan tavalliselta kaverilta. Jopa ihan fiksulta
Mutta kuinka fiksua on antaa Meksikossa tatuoittaa silmämunat sokeutumisen uhallakin? Tai halkaista kieli? No ei kovin.