Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitän treffeillä

Vierailija
30.06.2024 |

Vaikka olisin jo nähnytkin miestä pari kertaa ennenkin. Jännitän silti. Kaipaan sellaista miestä joka sanoo heti että tykkää musta vaikka takeltelisin sanoissa tai olisin kömpelö tai hiljainen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei jännittäisi, jos on kiinnostunut.

Vierailija
2/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ja mies joka ottaisi kainaloon ja silittelisi pahimman jännityksen pois. Olen kyllä jo luovuttanut enkä usko löytäväni koskaan tuollaista miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ja mies joka ottaisi kainaloon ja silittelisi pahimman jännityksen pois. Olen kyllä jo luovuttanut enkä usko löytäväni koskaan tuollaista miestä.

Mulla äijä kävi lääppimään tokilla treffeillä. "Mä tykkään läheisyydestä" Ällötti vaan.

Vierailija
4/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan tuttua.

Itse saatan ottaa rauhoittavan lääkkeen ennen treffejä.

Pahinta on ne pettymykset kun pyytää seuraavia treffejä ja huomaa miten toisen vastaamisessa alkaa kestää ja sitten yli 10h jälkeen sieltä tulee:

"Oon nyt vähän miettinyt mun asioita ja sä vaikutat tosi mukavalta mutta..."

Sain tuon viestin seurauksena kaksi viikkoa kestäneen huimauksen. Ehkä aivoinfarkti?

Vierailija
5/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla äijä kävi lääppimään tokilla treffeillä. "Mä tykkään läheisyydestä" Ällötti vaan.

No mä tykkäisin, tosin miehillä on yleensä heti taka-ajatuksena seksi ja yrittävät edetä siihen. Tällaiselle jännittäjälle se ei ole kovin hyvä asia.

Vierailija
6/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetti on mulla äijä???

Vierailija
7/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot se hiljainen joka hikoili harmaan paitansa kainalot märiksi.

Vierailija
8/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä jännitän naisen kohtaamsita treffeillä. Pelkään, että oma epävarmuuteni tai sitten iiiallinen innokkuuteni tekevät selväksi. ettei meistä kahdesta mitään tule. 

Kun on saanut liian monta kertaa niin sitä jotenkin alitajunta syöttää varoitusmerkkejä, että hei näin tulee taas käymään Ja parhaimmassakin tapauksessa nainen ilmaisee halunsa olla kaveri joko siksi, että hän vain kohteliaampi kuin hän joka ghostaisi, joista jälkimmäiseltä olen onneksi välttynyt

Tai sitten hän ihan vilpittömästi ja oikeasta haluaisi pysyä yhteyksissä kanssani, vaikkei haluaisikaan edetä kanssani parisuhteeseen

Ei siinä mitään .kavereita tai ystäviä tuskin voi koskaan olla liikaa, vaikka joskus onkin tunutumut silleä ,että saattasii olla itselleni helpompaa, jos vain voisin unohtaa j aolla näkemättä enää koskaan toista.

Vaan oilsi se enemmän kuin suurenmoista jos vielä joskus kohtaisin ja tapaisin Sen Yhden ja Erityisenkin.  

Vierailija
9/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet vain komeita miehiä siis.