Paljonko teillä on ikäeroa kumppaniinne nähden?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Muija 24 ja minä 38 ja 8 vuotta on meidän poikamme. Just sopiva ikäero.
30 vuotiaana on hyvä tulla isäksi kun on jo seestynyt ja ymmärtää elämästä paljon.
Miesystäväni on 15 vuotta minua junnumpi! 🥰 R kukoistaa huolella. Oon onnellinen. <3
Vierailija kirjoitti:
Kolmekybänen ja nainen on 80 vuotias. Hyvä antamaan kielareita.
Välillä täytyy aina vetää kone käyntiin uudelleen, muuten ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen kanssa 14 vuotta, hän on vanhempi, toinen on mua 4 päivää vanhempi, kolmas lähes päivälleen vuoden nuorempi ja neljäs viisi vuotta vanhempi. Joo, sinkkuna on mukavaa eikä tarjonnasta ole pulaa.
Olisiko sinulla hetki aikaa puhua jeesuksesta?
Mies on kolme vuotta vanhempi, meillä on syntymäpäivät samalla viikolla. Tuon isompaa ikäeroa en haluaisi.
10 vuotta. N45, M55. Uusioperhe, molemmilla täysi ikäiset lapset jotka asuvat jo itsenäisesti. 2,5 vuotta yhdessä oloa, joista viimeiset 0,5 vuotta samassa osoitteessa.
Mieheni on minua 13 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija 24 ja minä 38 ja 8 vuotta on meidän poikamme. Just sopiva ikäero.
30 vuotiaana on hyvä tulla isäksi kun on jo seestynyt ja ymmärtää elämästä paljon.
16-vuotiaana ei ole hyvä tulla raskaaksi. Tosin tyttö on tainnut olla silloin vasta 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden miehen kanssa 14 vuotta, hän on vanhempi, toinen on mua 4 päivää vanhempi, kolmas lähes päivälleen vuoden nuorempi ja neljäs viisi vuotta vanhempi. Joo, sinkkuna on mukavaa eikä tarjonnasta ole pulaa.
Olisiko sinulla hetki aikaa puhua jeesuksesta?
Ei kiitos, en tunne yhtäkään Jeesus-nimistä miestä.
Offtopikki mutta kumpi on parempi valinta reilu kolmekymmpinen vai vajaa neljäkymppinen nainen ?
N. viikon tarkkuudella 5 v ikäeroa, mies vanhempi.
Mies on minua lähes kaksi vuotta vanhempi.
Mies on itseäni kaksi vuotta vanhempi.
Kolmekybänen ja nainen on 80 vuotias. Hyvä antamaan kielareita.