Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sairaanhoitaja hyvä ammatti? Mitä ajattelet jos joku sanoo olevansa sairaanhoitaja?

Vierailija
30.06.2024 |

Joskus ole kuullut että mielikuva henkilöstä on hieman vähättelevä. Että ihminen on vähän yksinkertainen, piika, lattiamatto jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan samaa kuin jos joku sanoo olevansa lääkäri, lentäjä tai juristi.

Vierailija
22/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi hyvä ja tarpeellinen ammatti. Olen itse sairaanhoitaja ja kun sen jossain kerron, saan aina paljon ihailua ja kunnioituksen huomaa puheesta. 

itse ajattelen jos joku sanoo olevansa sairaanhoitaja voi ei toikin on tehnyt saman virheen. Aivan kammottava ammatti. Raskas työ eikä palkalla edes elä. Pelkkää joustoa joustoa mutta kukaan ei jousta meihin päin. Pienellä palkalla teet kaikkesi potilaiden eteen ja saat niskaasi pelkkää rutinaa hoitojonoista ja millon mistäkin. 

Joo vaihdan alaa, valmistun vuoden päästä. 

Pitäisikö sairaanhoitajien opintoihin lisätä talouskursseja, kun juuri hoitsuilla on aina talousongelmia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään kenestäkään toisesta ihmisestä sen perusteella, että ovat sairaanhoitajia. Itse en kyseiseen ammattiin haluaisi missään nimessä.

Tämä on se muuten kaikkein rasittavin kehu, jonka sairaanhoitajana voin saada.

Eihän tuossa ollut mitään kehua :D

Ei niin, palsta jätti lainausmerkit pois kehua sanan ympäriltä. Oli sarkasmia, you know.

Vierailija
24/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään kenestäkään toisesta ihmisestä sen perusteella, että ovat sairaanhoitajia. Itse en kyseiseen ammattiin haluaisi missään nimessä.

Tämä on se muuten kaikkein rasittavin kehu, jonka sairaanhoitajana voin saada.

Eihän tuossa ollut mitään kehua :D

Ei niin, palsta jätti lainausmerkit pois kehua sanan ympäriltä. Oli sarkasmia, you know.

Ok. Et siis selkeästi tiedä, mitä sarkasmi tarkoittaa.