Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sairaanhoitaja hyvä ammatti? Mitä ajattelet jos joku sanoo olevansa sairaanhoitaja?

Vierailija
30.06.2024 |

Joskus ole kuullut että mielikuva henkilöstä on hieman vähättelevä. Että ihminen on vähän yksinkertainen, piika, lattiamatto jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä ammatti, jos sen tekee hyvin.

Vierailija
2/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ammatti sinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vikaa en edes keksimällä keksi 😳

Vierailija
4/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään kenestäkään toisesta ihmisestä sen perusteella, että ovat sairaanhoitajia. Itse en kyseiseen ammattiin haluaisi missään nimessä.

Vierailija
5/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut mitään tuollaista. En itse oikeastaan ajattele mitään ihmisten ammateista, paitsi joskus kun on joku erikoinen ammatti ( esim rakennusnosturin käyttäjä, kultaseppä tai teoston tarkastaja) niin ajattelen että mitenkähän on tullut sellaisen valinneeksi.

Vierailija
6/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että oli lukiossa lyhyt matikka tai saattaa jopa olla amis.

Vierailija
7/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekana tulee mieleen, että oli lukiossa lyhyt matikka tai saattaa jopa olla amis.

Täh?

Vierailija
8/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen mielikuva, että sairaanhoitajat ovat hyviä vaimoja ja äitejä. Asettavat perheen työn ja uran edelle, mutta ovat tolkkuja ja järkeviä kuitenkin. 

Vierailija
9/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostettava ammatti, ihan kuin mikä tahansa muukin.

Tai no ei kok tai pers kansanedustaja kuitenkaan 😐

Vierailija
10/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä ja tarpeellinen ammatti. Olen itse sairaanhoitaja ja kun sen jossain kerron, saan aina paljon ihailua ja kunnioituksen huomaa puheesta. 

itse ajattelen jos joku sanoo olevansa sairaanhoitaja voi ei toikin on tehnyt saman virheen. Aivan kammottava ammatti. Raskas työ eikä palkalla edes elä. Pelkkää joustoa joustoa mutta kukaan ei jousta meihin päin. Pienellä palkalla teet kaikkesi potilaiden eteen ja saat niskaasi pelkkää rutinaa hoitojonoista ja millon mistäkin. 

Joo vaihdan alaa, valmistun vuoden päästä. 

Vierailija
11/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja on kokoomuslainen voittaja. Nostaa hyvää palkkaa ja pomottaa lähihoitajia ja hoiva-avustajia.

Vierailija
12/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä työ, itsellä on ollut kokemusta sekä loistavista, että ei-niin-loistavista hoitajista. Itse en ikinä ryhtyisi hoitajaksi, huono palkka ja huonot työolosuhteet.

Vierailija
13/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ammatti ei sairaanhoitajienkaan  kohdalla herätä mitään "tietämisen tunnetta" siitä, millainen joku henkilö on.

Vierailija
14/24 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä ja kiinnostava ammatti.  Tekee naisesta hyvällä tavalla "jännän".

M

Vierailija
15/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeitä ihmisiä ovat. 

Vierailija
16/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele mitään kenestäkään toisesta ihmisestä sen perusteella, että ovat sairaanhoitajia. Itse en kyseiseen ammattiin haluaisi missään nimessä.

Tämä on se muuten kaikkein rasittavin kehu, jonka sairaanhoitajana voin saada.

Vierailija
17/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Mulla pitkä matikka. Silloin aikoinaan jopa monen ällän tytöt haki sairaanhoitajaksi, kouluun oli vaikeaa päästä ja oli suosittu ja atvostettu ala. Näin se maailma muuttuu.

Vierailija
18/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki lapset valmistuu hoitoalalle. Arvostan heidän ammattejaan. Toivoisin, että myös yhteiskunta arvostaisi.

Vierailija
19/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se muuten kaikkein rasittavin kehu, jonka sairaanhoitajana voin saada.

Eihän tuossa ollut mitään kehua :D

Vierailija
20/24 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvä ammatti kuin siivooja, lääkäri, bussikuski, myyjä, opettaja, hitsari tai mikä muu tahansa.