Mitä ne Emmi Nuorgamin vanhat mielipiteet ovat, joita pahoittelee nyt?
Uskon kyllä, että ihminen voi muuttua. Mutta mitä tarkalleen nyt pyydetään anteeksi?
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillinen tapaus, jokainen meistäkin voi tietty miettiä mitä on itse 14 vuotta sitten ajatellut ja kirjoittanut. Eniten nyt kuitenkin pohdituttaa tähän liittymättömät asiat kuten yleinen turvallisuus ja taloustilanne sekä nuorten mielenterveyshaasteet. Tämä jääköön omaan arvoonsa.
Kuten omaan arvoonsa saisi jäädä myös purran ja kumppaneiden aiemmat kirjoittelut?
Ei, ei tietenkään, koska kyseessähän on nyt aivan ERI asia, kun kyseessä on joku muu kuin oikeistopoliitikko. Kyseessähän on ns. HYVÄ ihminen, joka on menneisyydessään tehnyt virheitä, jotka voidaan nyt painaa villaisella, anteeksi, unohtaa, kun kyseessä siis on oikeaan marginaaliryhmään kuuluva henkilö. Yritä nyt pysyä juonessa mukan
Kuka nimenomainen henkilö? Tämän ketjun aiheena oleva henkilö pyysi anteeksi kirjoituksiaan, ei sitä että ne tulivat julki.
Ei hyväksy myöskään julki-imettämistä! Emmukan herkkä kaffitteluhetki oli ikävästi keskeytynyt, kun viereisessä pöydässä äiti oli alkanut imettää vauvaansa. Voi voi. Ihan kuin Teri Niitti. Vähemmistöt eivät kestä, kun eivät itse olekaan yhtäkkiä tilan haavoittuvin olento. Yrjöttäviä molemmat, sekä Niitti että Nuorgam.
Oho, kehopositiivikko onkin haukkunut Johanna Tukiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran vanhojen kirjoitusten esiin kaivaminen oli epäreilua vyön alle iskemistä, josta vasemmisto otti kaiken ilon irti. Kun samankaltainen temppu tehtiin Nuorgamille, on se yhtäkkiä "tarkoituksenhakuista mustamaalaamista" ja paheksuttavaa. Kaksinaismoralismi kukkii. Joko vanhojen kirjoitusten kaivaminen on ok tai sitten se ei ole ok, riippumatta tekijästä tai kohteesta.
Tirsk! Ihan "riikka" itse soppansa keitti kommenteillaan. Moni ihminen on muuttanut ajan myötä mielipiteitään eikä se ole häpeä.
Noloa on sen sijaan se, ettei ota vastuuta sanomisistaan ja ensin ilmoittaa yhtä ja sitten toista, kun niistä kirjoituksista kysytään.
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte, faktaa on, että "riikka" ilmoitti ensin kirjoitusten tultua julkisuuteen, ettei aio pyydellä anteeksi. Orpo oli ilmeisesti eri mieltä kun pian pahoitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran vanhojen kirjoitusten esiin kaivaminen oli epäreilua vyön alle iskemistä, josta vasemmisto otti kaiken ilon irti. Kun samankaltainen temppu tehtiin Nuorgamille, on se yhtäkkiä "tarkoituksenhakuista mustamaalaamista" ja paheksuttavaa. Kaksinaismoralismi kukkii. Joko vanhojen kirjoitusten kaivaminen on ok tai sitten se ei ole ok, riippumatta tekijästä tai kohteesta.
Tirsk! Ihan "riikka" itse soppansa keitti kommenteillaan. Moni ihminen on muuttanut ajan myötä mielipiteitään eikä se ole häpeä.
Noloa on sen sijaan se, ettei ota vastuuta sanomisistaan ja ensin ilmoittaa yhtä ja sitten toista, kun niistä kirjoituksista kysytään.
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte, faktaa on, että "riikka" ilmoitti ensin kirjoitusten tultua julkisuuteen, ettei aio pyydellä anteeksi. Orpo oli ilmeisesti eri mi
Moi Emmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka alapeukuttaisitte, faktaa on, että "riikka" ilmoitti ensin kirjoitusten tultua julkisuuteen, ette
Terve Riikka!
Vierailija kirjoitti:
Oho, kehopositiivikko onkin haukkunut Johanna Tukiaista.
Useasti ja kai Kokoomuksen nimissä. Ei ollut silloin naisvihasta tietoakaan.
Tilanne kehittyy. Mona Blingin mielestä kyseessä on vähemmistönaisen kiusaaminen :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko. Kukaan ei ole paheksunut sitä, että kirjoitukset tuli julki. Paitsi tuon persun tapauksessa, jossa fanilauma paheksuu ankarasti kirjoitusten julkituloa.
Siis Emmukka on rasisti, lapsivihamielinen, äitivihamielinen, naisvihamielinen, kehonegatiivinen... tuohon pahempi kuin Purra, joka on vain rasisti.
:D :D ;D
Noloa sikäli että kyseinen ihminen on tuonut itseään esiin jonkinlaisena saamelaisten äänitorvena ja kirjoittanut mm. siitä kuinka saamelaiskulttuuria omitaan valtaväestön taholta.
Ainakaan menneisyydessä hän ei ole elänyt siten kun on saarnannut.
Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon!
Vierailija kirjoitti:
Siis Emmukka on rasisti, lapsivihamielinen, äitivihamielinen, naisvihamielinen, kehonegatiivinen... tuohon pahempi kuin Purra, joka on vain rasisti.
:D :D ;D
Myös ableisti ja homovastainen :D :D
Tämän vuoksi, hyvät lukijat, onkin tärkeää AINA ja jokainen kerta miettiä, millaisten mielipiteiden tai kirjoitusten julkaisu on järkevää.
Nuo kirjoitukset ovat kyllä aikamoisessa ristiriidassa sen kanssa, mitä hän on kirjoittanut esimerkiksi saamelaisten kohtaamasta syrjinnästä ja kulttuurin omimisesta.
Toivottavasti osaa myös hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kirjoitukset ovat kyllä aikamoisessa ristiriidassa sen kanssa, mitä hän on kirjoittanut esimerkiksi saamelaisten kohtaamasta syrjinnästä ja kulttuurin omimisesta.
Kuulemma käsittelee juuri tätä osaa menneisyydestään terapiassa.
Mitä se saamelaisuus siis on? Muutunko saamelaiseksi, jos joku minut nyt adoptoi saamelaisperheeseen, vaikkei minussa tietääkseni ole tippaakaan saamelaisverta enkä vielä osaa ainuttakaan saamelaisista kielistä? Nopeasti minä jonkun niistä opin, jos se siitä on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hävetys varmaan alkaisi siinä vaiheessa jos olisi työpaikka vaarassa. Nyt ollaan jo kuitenkin pahoillaan.
Nyt kun on noita ryhmiä (naiset, romanit, tukevat jne.) joita ei suva itse, niin onko sanonut koirien tai kissojen omistajista mitään vielä? Miehetkin nähtävästi ryhmänä sopivat pirtaan, toisin kuin naiset.
Joo, nyt sitten vaikka Tuuli Mukka kommentoimaan!