Suomalaiset miehet pukeutuvat kuin pikkukapset - adiantuntijat tyrmäävät miesten suosiman huppri+verkkarit tyylin
Pukeutumisneuvojien ja -asiantuntijoiden mukaan suomalaiset miehet ovat jääneet jumiin lapsuudensa pukeutumiseen kun käyttävät edelleen aikuisena huppareita ja verkkareita eivätkä osaa pukeutua ikänsä mukaisesti ja tyylikkäästi toisin kuin miehet muualla Euroopassa (esim Ranska, Saksa, Britannia, Espanja ja Italia).
Kommentit (812)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ostaa mitää viimeisen päälle mietittyjä asukokonaisuuksia. Yks lysti miltä ihmiset näyttää
Tuolla asenteella vaurastumista ei tule tapahtumaankaan. Olet luovuttanut ennen taistelua, looseri verkkareissa, surullista mutta niin yleistä nykyään Suomessa.
Hienoa, että näät ihmisen varallisuuden sen vaatteista. En ymmärrä kyllä miten
Vierailija kirjoitti:
Ei ne naisten tunikat kyllä sovi kenellekään. Olen ns tunikaiässä ja en kyllä trikootunikaa päälleni laita.
Miksi muka ei sovi?
Miksi pitäisi pukeutua kuin homo?
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit + huppari + lippis + sellainen hessuhopomainen olemus = ei kiinnosta.
Mut ei vaan vaatteet, vaan ylipäänsä olemus. Liika rentous, josta tulee sellainen lapsellinen, vastuuton, juurikin mieslapsi-mielikuva, joka on todella vahva turn off, oli mies muuten minkä näköinen hyvänsä.
Joo. Erityisesti lippis on sellainen, että se saa kenet tahansa näyttämään ryhdittömältä mieslapselta, erityisesti jonkin löysän hupparin kanssa. Antaa kuvan ihmisestä, joka ei ole lukenut yhtään kirjaa peruskoulun jälkeen. Siinäpä pukeutuu miten haluaa, mutta mielikuvat ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pukeutua kuin homo?
Taidat olla maaseudulta tai hikisestä pikkukaupungista kotoisin? Pääsitkö amiksen läpi?
Jos joku viihtyy verkkareissa ja huppareissa, niin lienee käyttäjän oma asia.
No jopas! Ollaanko viimeinkin päästy takaisin siihen pisteeseen, että on sopivaa, jopa suotavaa arvostella muiden valintoja?
Eli hopihopi, tyttöset mukaan talkoisiin ja kaappia kollaamaan. Ei mitään tyrkkyjä tissitoppeja tai nippa nappa reiden päälle yltäviä "shortseja" tai hameita. Jos miehiltä odotetaan jotain salonkikelpoisuutta, niin samat laulut toisellekin puolelle aitaa. Ja bordelli ei sitten tosiaan ole mikään julkisesti hyväksytty salonki, että sen mukaan valikoitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa ostaa mitää viimeisen päälle mietittyjä asukokonaisuuksia. Yks lysti miltä ihmiset näyttää
Tuolla asenteella vaurastumista ei tule tapahtumaankaan. Olet luovuttanut ennen taistelua, looseri verkkareissa, surullista mutta niin yleistä nykyään Suomessa.
Varakkain tuntemani ihminen pukeutuu kamaliin ryysyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä viihdyn verkkareissa. Sijoitus asuntoja 7kpl, talliosakkeita 11kpl. Velaton ok-talo. Miten sinulla, jakkupukurouva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten pukeutuu? Mä pukeudun juuri niinkuin huvittaa mukavuudenhaluisesti. Ei mun tarvi miellyttää muita pukeutumisella tai jotain asiantuntijoita. Löytyy puku ,jota pidän hautajaisissa ja häissä. Eikä mulle ole väliä miten muut pukeutuu.
Minäminä, minäminä, minäminäminä ja mun mukavuus. Minäminäminä.
Ottiko kovastikin narsismin päälle kun joku ei mieti ensi-sijaisesti pukeutumisessaan sitä mitä sinä haluat?
Ihan oikeasti mitä ttua :' D
Pukeutumisella osoitetaan miten paljon arvostetaan itseään ja kunnioitetaan muita. Lökäpöksyissä julkisilla paikoilla ja vielä päähine päässä syöden kumpakaan näistä ei toteudu.
Verryttelyasu. Ehkä jonkun pitää kehittää tyylikkäitä verkkarialaosia miehille.
Aika monesti miehet tulevat näissä huppareissa ja verkkareissa työhaastatteluun, tukka sotkuisena ja sänki ajamatta. Sitä voi miettiä että mahtoiko se ulkonäkö olla syynä siihen että ei saanut työpaikkaa ja seuraavan kerran laittaa asialliset vaatteet haastatteluun, käydä suihkussa, ajaa parta sekä käydä parturilla seuraavan kerran kun työhaastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten pukeutuu? Mä pukeudun juuri niinkuin huvittaa mukavuudenhaluisesti. Ei mun tarvi miellyttää muita pukeutumisella tai jotain asiantuntijoita. Löytyy puku ,jota pidän hautajaisissa ja häissä. Eikä mulle ole väliä miten muut pukeutuu.
Ottiko kovastikin narsismin päälle kun joku ei mieti ensi-sijaisesti pukeutumisessaan sitä mitä sinä haluat?
Pukeutumisella osoitetaan miten paljon arvostetaan itseään ja kunnioitetaan muita. Lökäpöksyissä julkisilla paikoilla ja vielä päähine päässä syöden kumpakaan näistä ei toteudu.
Tulen kyllä pyytämään anteeksi, kunhan osoitat varallisuutesi. Jos sinulla on varallisuutta alle 1 miljoona euroa, en todellakaan tuollaiselta pummilta pyytele anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nimeltään itsensä ja muiden kunnioittamista, että pukeudutaan asianmukaisesti. Suoraan sohvailusta samalla asulla ihmisten ilmoille on laiskuutta ja välinpitämyyttä sekä itsekeskeisyyttä. Nämä on ihan perusasioita elämässä, luokkaa hampaat pestään vähintään kaksi kertaa päivässä.
Te ihmiset viihdytte kyllä paskassa seurassa, jos noin paljon ottaa luonnon päälle jotkut verkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa sota. Loppuisi sinultakin tuollaisten turhuuksien pohtiminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuusikymppinen nainen ja pukeudun aina verkkareihin
Mitä sitten
Ja miehiä varmaan riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan asenteessa, kokonaisuudessa, pukeutuminen on vain osa sitä.
verkkari sankareita näkee jo aikuisissa miehissäkin on vissiin tuntematon käsite mitkä on farkut ja vyö.en kyllä naisena syty yhtään näistä verkkari /lökäpöksy junteista.
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti miehet tulevat näissä huppareissa ja verkkareissa työhaastatteluun, tukka sotkuisena ja sänki ajamatta. Sitä voi miettiä että mahtoiko se ulkonäkö olla syynä siihen että ei saanut työpaikkaa ja seuraavan kerran laittaa asialliset vaatteet haastatteluun, käydä suihkussa, ajaa parta sekä käydä parturilla seuraavan kerran kun työhaastattelu.
No eipä ole ollut este työllistyä rakennusalalle ja hankkia sitä kautta mittava omaisuus. Ensimmäinen pomoni sillä alalla oli tatuoitu risupartainen ukko ja viimeisen päälle ammattilainen. Jos työhaastattelu olisi ollut joku missikisa, olisin epäillyt tuon rekrytoijan sukupuolista suuntautumista...
On totta, että ihmiset pukeutuvat ensisijaisesti itseään varten, mutta se ei päde kaikissa tilanteissa. On aika vahva signaali, jos menee esimerkiksi häihin verkkareissa. Sellainen herättää kysymyksen miksei voi osoittaa sen verran arvostusta kutsujia kohtaan, että laittaisi yhtenä päivänä heidän juhlansa kunniaksi juhlavaatteet päälle. Että ajattelisi siinä tilanteessa muita kuin itseään.