Suomalaiset miehet pukeutuvat kuin pikkukapset - adiantuntijat tyrmäävät miesten suosiman huppri+verkkarit tyylin
Pukeutumisneuvojien ja -asiantuntijoiden mukaan suomalaiset miehet ovat jääneet jumiin lapsuudensa pukeutumiseen kun käyttävät edelleen aikuisena huppareita ja verkkareita eivätkä osaa pukeutua ikänsä mukaisesti ja tyylikkäästi toisin kuin miehet muualla Euroopassa (esim Ranska, Saksa, Britannia, Espanja ja Italia).
Kommentit (812)
55 vuotiaan isäni tyyli: adidas verkkarit, adidas huppari, niken lenkkarit, speed aurinkolasit ja huppu päässä... 🙄
Vierailija kirjoitti:
verkkari sankareita näkee jo aikuisissa miehissäkin on vissiin tuntematon käsite mitkä on farkut ja vyö.en kyllä naisena syty yhtään näistä verkkari /lökäpöksy junteista.
Enkä minä miehenä kirjoitustaidottomista junteista.
No milloin suomalainen on koskaan osannut tehdä mitään oikein?
Nämäkään asiantuntijat eivät ole koskaan tainneet edes käydä noissa hehkuttamissaan maissa. Niissäkin kun miehet pukeutuvat huppareihin ja verkkareihin.
Kauluspaidat ja puvun takit ovat rumia ja epämukavia.
Nauroin itseni melkein kuoliaaksi! Täällähän saa kauheat haukkumiset heti, jos pukeutuu vähänkin tyylikkäästi eli erottuu massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
verkkari sankareita näkee jo aikuisissa miehissäkin on vissiin tuntematon käsite mitkä on farkut ja vyö.en kyllä naisena syty yhtään näistä verkkari /lökäpöksy junteista.
äikän opeki tullu itkemään palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin itseni melkein kuoliaaksi! Täällähän saa kauheat haukkumiset heti, jos pukeutuu vähänkin tyylikkäästi eli erottuu massasta.
Sittenhän sinulla ei ole pelkoja haukuista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sori kun loukkasin sua verkkarisankari juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasit kuitenkin lainata, hyvä! :)
Surullista kommentointia-puolesta ja vastaan
Vaatteilla on monta funktiota, Suomessa korostuu säänmukainen pukeutuminen-se lienee tärkeintä
Mutta tilanteenmukainen pukeutuminen on järkevää ja ei ole tyhmää miettiä sitä minkälaisen kuvan antaa itsestään. Jollekin pukumies on ahne mulkku ja jollekin toiselle jotain muuta. Itse olen yhdistelmäpukumies ja hoikkana ja hyvänäköisenä on seuraa ollut tarjolla ja mitä enemmän hopeaa ohimolla, niin sitä enemmän positiivista huomioita. Homottelijoita on aina ollut ja tulee ilmeisesti aina olemaan, typeryyden määrä ei taida olla kuitenkaan vakio vaan lisääntymään päin. Itsellänikin on verkkarit (Nousut-suosittelen) mutta niille on oma aikansa ja paikkansa. En lähde niissä "kylille". Laadukkaat nahkajalkineet (GW) ovat hintansa väärti, muutamallla parilla pärjää vuosikymmenen-ylikin. Kenties jättämällä muutaman energiajuoman ja sipsipussin ostamatta voisi olla varaa fiksuihin vaatteisiinkin, mutta kukin tyylillään tai ilman. Ja jotain voi ostaa Lidlistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et loukannut, tyhmyys on vain niin paljon pahempi heikkous kuin vaatetus. Sori sulle siitä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on miten pukeutuu? Mä pukeudun juuri niinkuin huvittaa mukavuudenhaluisesti. Ei mun tarvi miellyttää muita pukeutumisella tai jotain asiantuntijoita. Löytyy puku ,jota pidän hautajaisissa ja häissä. Eikä mulle ole väliä miten muut pukeutuu.
Minäminä, minäminä, minäminäminä ja mun mukavuus. Minäminäminä.
Ottiko kovastikin narsismin päälle kun joku ei mieti ensi-sijaisesti pukeutumisessaan sitä mitä sinä haluat?
Ihan oikeasti mitä ttua :' D
Pukeutumisella osoitetaan miten paljon arvostetaan itseään ja kunnioitetaan muita. Lökäpöksyissä julkisilla paikoilla ja vielä päähine päässä syöden kumpakaan näistä ei toteudu.
Miksi minun pitäisi kunnioittaa k u s i p ä i t ä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu nyt helvettiin itkemästä.jumalauta. vedän turpaa kovi tollasta saakelin pilkun viilaaja valittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauluspaidat ja puvun takit ovat rumia ja epämukavia.
pistä pena vaan verkkarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne naisten tunikat kyllä sovi kenellekään. Olen ns tunikaiässä ja en kyllä trikootunikaa päälleni laita.
Miksi muka ei sovi?
Tuhti nainen, nanson tunika ja legginsit sekä tietysti sämpyläkengät.
Minkälaiset on sämpyläkengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painu nyt helvettiin itkemästä.jumalauta. vedän turpaa kovi tollasta saakelin pilkun viilaaja valittajaa.
Annahan tulla, voi jäädä vetämättä. :D Kirjoitustaidoton juntti! :)
Vierailija kirjoitti:
Aika monesti miehet tulevat näissä huppareissa ja verkkareissa työhaastatteluun, tukka sotkuisena ja sänki ajamatta. Sitä voi miettiä että mahtoiko se ulkonäkö olla syynä siihen että ei saanut työpaikkaa ja seuraavan kerran laittaa asialliset vaatteet haastatteluun, käydä suihkussa, ajaa parta sekä käydä parturilla seuraavan kerran kun työhaastattelu.
Pukeudun aina työhaastatteluun huppariin ja farkkuihin ja olen yhtä lukuunottamatta aina saanut työn, jos olen haastatteluun asti päässyt. Tuossa yhdessäkin tapauksessa työnantaja otti yhteyttä 3kk jälkeen ja tarjosi vähän haastavampaa tehtävää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se täällä itket, onnettomalla suomen kielelläsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et loukannut, tyhmyys on vain niin paljon pahempi heikkous kuin vaatetus. Sori sulle siitä! :D
kyllä kuivuu alapää kun verkkari sankarii näkee.mut pistä vaa verkkarit jalkaan niin nään ketä kierrän kaukaan.
Tuhti nainen, nanson tunika ja legginsit sekä tietysti sämpyläkengät.