Hallitus ei ota köyhiltä mitään, ainoastaan vähentää avustuksia
On tärekä huomata ero näiden kahden asian välillä. Jos köyhiltä otettaisiin tai riistettäisiin jotain, se viittaisi siihen että olisi itse ansaitta, esim omalla työllä.
Nyt kuitenkin vain vähennetään avustuksia koska kaikkia ei esim voi asuttaa hienossa kaksiossa keskellä Helsinkiä. Eli köyhiltä ei oteta mitään heidän omaa, saavat vain hieman vähemmän avustuksia muilta.
Kommentit (494)
Eläkemaksu palkasta menevät nykyisille eläkeläisille ja omaa eläkettä kertyy 1,5 % vuosipalkasta.
Vierailija kirjoitti:
Eläkemaksu palkasta menevät nykyisille eläkeläisille ja omaa eläkettä kertyy 1,5 % vuosipalkasta.
2400 brutto palkalla eläkemaksu on 177 euroa kuukaudessa ja se menee nyt eläkkeellä oleville.
Omaa eläkettä sulle kertyy 1,5 % vuosipalkasta eli kun teet 30 vuotta töitä 2400 bruttopalkalla niin saat eläkettä 1500 brutto - verot.
Takuueläke on 970 netto kuukaudessa.
1000 euron eläkkeestä ei mene veroa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se raha mitä ei köyhille ja pienituloisille anneta, jää kauppiailta saamatta ja siten kotimaan talous hidastuu entisestään, sillä fakta on, että tukia saavat eivät juuri sukanvarteen säästä, vaan kaikki menee kulutukseen.
Tälle kommentille pitää myöntää vuoden aivopieru -palkinto ja kirjoittajalle vuoden talousneron titteli. Köyhäthän ne saamillaan tulonsiirroilla (toisten työllä tehdyllä rahalla) ovatkin juuri niitä jotka suurilta osin pyörittävät Suomen taloutta! Jepu jep.
Vai olisiko kuitenkin niin että keski-, hyvä- ja suurituloiset kuluttaa monin verroin enemmän köyhiin verrattuna, ja kuluttaisivat paljon enemmän, jos progressiivinen ryöstöverotus ei veisi heidän palkoistaan leijonan osaa. Suomessa nimenomaan ei talous pyöri siksi, koska rahat tienaavilta ryöstetään ne rahat julkisen sektorin pohjattomiin kuiluihin, josta valtio sitten suuressa viisaudessaan jakaa rahoja kansalle. Valtiohan se yksilöä paremmin tietää, miten palkkaraha pitää käyttää.Esim. Ylelle, joka tuhoaa kulutuksesta pois olevaa rahaa 1,6 miljoonaa euroa joka ikinen vuoden päivä, vaikka kolmasosa tuosta riittäisi vallan hyvin Ylen perustehtävän hoitamiseen. Pelkästään Ylen rahoituksesta 2/3 leikkaamalla kansalaisille jäisi kulutukseen laitettavaksi noin 390 miljoonaa euroa vuodessa. Puhumattakaan paljonko jäisi jos progressiivinen verotus saataisiin edes jollain lailla järkeviin mittasuhteisiin yhdessä sen kanssa, että julkisten varojen holtiton tuhlaaminen muuttuisi rangaistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se raha mitä ei köyhille ja pienituloisille anneta, jää kauppiailta saamatta ja siten kotimaan talous hidastuu entisestään, sillä fakta on, että tukia saavat eivät juuri sukanvarteen säästä, vaan kaikki menee kulutukseen.
Tälle kommentille pitää myöntää vuoden aivopieru -palkinto ja kirjoittajalle vuoden talousneron titteli. Köyhäthän ne saamillaan tulonsiirroilla (toisten työllä tehdyllä rahalla) ovatkin juuri niitä jotka suurilta osin pyörittävät Suomen taloutta! Jepu jep.
Vai olisiko kuitenkin niin että keski-, hyvä- ja suurituloiset kuluttaa monin verroin enemmän köyhiin verrattuna, ja kuluttaisivat paljon enemmän, jos progressiivinen ryöstöverotus ei veisi heidän palkoistaan leijonan osaa. Suomessa nimenomaan ei talous pyöri siksi, koska rahat tienaavilta ryöstetään ne rahat julkisen sektorin pohjattomiin kuiluihin, josta valtio sitten suuressa vi
Ansiosidonnaista leikataan ja soviteltua päivärahaa.
Kuule sä et voi rikkaana ottaa kestoväriä, raitoja ja permanentteja parturissa.
Hiuksten värjäysväli on 6 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on 8000 korkeakoulu tutkinnon suorittanutta työttömänä.
Yksittäistapauksia.
Minulla on töitä kuten suurimalla osalla on
Fiksuja, koulutettuja työnhakijoita on LinkedIn täynnä. On täysin käsittämätöntä, etteivät tule palkatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ovat tämän maan syöpä
Anteeksi etten perinyt miljoonaomaisuutta. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko kuitenkin niin että keski-, hyvä- ja suurituloiset kuluttaa monin verroin enemmän köyhiin verrattuna, ja kuluttaisivat paljon enemmän, jos progressiivinen ryöstöverotus ei veisi heidän palkoistaan leijonan osaa. Suomessa nimenomaan ei talous pyöri siksi, koska rahat tienaavilta ryöstetään ne rahat julkisen sektorin poh
Hallitus leikkaa 800 miljoonaa ansiosidonnaisesta ja soviteltua päivärahaa ja asumistukea.
Ei käydä enää parturissa. Leikataan hiukset itse.
Rikas nainen ottaa 24 kestoväriä kuukaudessa meidän puolesta.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vie vähävaraisten elämänlaadusta ison osan. Ihmisarvon tulisi olla jakamaton.
Niin tulisi olla ihmisten yksityisen omaisuuden ja itse ansaitsemien ansioidenkin olla jakamattomia. Ihmeelliset on käsitykset ihmisarvoista, kun jonkun ihmisen lompakolle mennään väkisin
Eli jos näet nälkäisen ihmisen, olet sitä mieltä että ruokaa ei saa antaa? Että vammainen ei ansaitse ruokaa? Hyvä antaa pienestäkin, paha ei anna paljostakaan. Kovat on arvot sinulla.
No voi että.
Kommunistille on aina ollut tavoite ottaa muiden ansiot tekemättä itse ikinä mitään yhteiskunnan hyväksi
Kiitos väärin menneestä leimasta. Olen akateemisesti koulutettu opettaja ja ollut töissä kohta 30 vuotta. Olen maksanut veroja vaikka kuinka paljon juuri siksi, että meillä olisi hyvinvointiyhteiskunta. Ja olen sitä mieltä, että heikoimpia pitää auttaa. Ihmiselle pitää antaa vastuuta sen mukaan, mihin kykenevät, mutta myös mahdollisuuksia vastuunkantoon - ei pelkkää kurjaa elämää.
Kokoomulainen menee kahvilaan ja juo 22 kuppia kahvia kerralla ja 22 viineriä, muuten kahvila loppuu, kun muilla ei ole rahaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus vie vähävaraisten elämänlaadusta ison osan. Ihmisarvon tulisi olla jakamaton.
Niin tulisi olla ihmisten yksityisen omaisuuden ja itse ansaitsemien ansioidenkin olla jakamattomia. Ihmeelliset on käsitykset ihmisarvoista, kun jonkun ihmisen lompakolle mennään väkisin
Eli jos näet nälkäisen ihmisen, olet sitä mieltä että ruokaa ei saa antaa? Että vammainen ei ansaitse ruokaa? Hyvä antaa pienestäkin, paha ei anna paljostakaan. Kovat on arvot sinulla.
No voi että.
Kommunistille on aina ollut tavoite ottaa muiden ansiot tekemättä itse ikinä mitään yhteiskunnan hyväksi
Kiitos väärin men
Hallitus leikkaa ja syntyvyys vähenee entisestään.
Kohta irtisanotaan opettajia ja opettajan palkka vaihtuu työmarkkinatukeen 595 netto kuukaudessa.
Me ei lapsia tehdä köyhyyteen.
Niin niin vähemmän avustuksia.
Karsittiin kuluja, kerätään pulloja. Syödään halvemmalla. Ja käydään ruoka avussa. Sekä se, että nyt päästiin siihen tilanteeseen. Että kotivakuutus,sähkö ja terveyskulut anotaan toimeentulotukea. Ei tarvinnut ennen, vaikka oltaisiin saatu toimeentulotukea ennen leikkauksia 170 euroa kuussa. Nyt saadaan 300. Mikä olisi vanhoilla säännöillä 470.
Hallitus leikkaa ammattikouluilta 300 miljoonaa ja opettajia irtisanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapauksia.
Fiksuja, koulutettuja työnhakijoita on LinkedIn täynnä. On täysin käsittämätöntä, etteivät tule palkatuksi.
Suomi on nykyisin sellainen, että työttömyys estää valituksi tulemisen. Siksi työttömyys jatkuu ja jatkuu.
Miten opettajat pärjäävät 595 työmarkkinatuella.
Lisäksi on tulossa paikallinen sopiminen eli voi tarjoutua töihin pienemmällä palkalla kuin tes.
Lapset on muuttanut pois kotoa ja asun vuokralla, riittää pienempi palkka.
Irtisanomissuojaa heikennetään, harmi niille kenellä on pienet lapset ja 200 000 asuntovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapauksia.
Suomi on nykyisin sellainen, että työttömyys estää valituksi tulemisen. Siksi työttömyys jatkuu ja jatkuu.
teillä laiskoilla luusereilla jatkuu työttömyys ei normaali ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on tulossa paikallinen sopiminen eli voi tarjoutua töihin pienemmällä palkalla kuin tes.
Irtisanomissuojaa heikennetään, harmi niille kenellä on pienet lapset ja 200 000 asuntovelkaa.
jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistapauksia.
teillä laiskoilla luusereilla jatkuu työttömyys ei normaali ihmisellä.
Voi, voi, kun sain töitä.
Vie leivän suusta ja tuhkatkin pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa tarjoutua halvemmalla, jos sun elämän kulurakenne lainoineen tarvii tietyn summan.
Kaikkein hädänalaisin on kärsinyt! Miksi! Miksi oi miksi kummihallitus astui historian väärälle puolelle? Äänestäkää punavihervasemmistoa!!!