Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nainen ei ole ikinä rakastunut tai kiinnostunut minusta, missä on vika?

Vierailija
30.06.2024 |

En ole itse mikään ruma vaan ihan keskikomea ja olen normaalipainoinen. Amk tason koulutus on ja kuulun keskiluokkaan. 

Miksi kukaan nainen ei ole ikinä kiinnostunut tai edes rakastunut minuun? 

Kommentit (227)

Vierailija
41/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan itse ovat kertoneet että seurustelevat pahis jännämiehen kanssa joten sellaisia miehiä naiset sitten haluaa.

Ei mulle oo kertoneet tuollaista vaan päin vastoin hakevat turvallista seuraa mutta se ei tarkota tylsää ja harmaata

Vierailija
42/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko siis samaa mitä rappioromansseista kertovissa homoelokuvissa näkyy? Sun täytyy tehdä valinta. Joko jatkat oravanpyörässä juoksemista tai uskallat heittäytyä. Huomautan nyt yhdestä jutusta. Jos koet heteronormatiivisen enimmäkseen kulisseihin perustuvan elämäntyylin omaksesi, niin ihmeessä jatkat. Toki homopareissakin löytyy kulisseissa eläviä, mutta noihan roskarakkaudesta kertovat sadut perustuu suuremmalti osin fantasiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihan itse ovat kertoneet että seurustelevat pahis jännämiehen kanssa joten sellaisia miehiä naiset sitten haluaa.

Ei mulle oo kertoneet tuollaista vaan päin vastoin hakevat turvallista seuraa mutta se ei tarkota tylsää ja harmaata

Lue netistä naisten kirjoittamia juttuja niin huomaat.

Vierailija
44/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje ilman minkäänlaista piruilua. Kehitä kiinnostus muita ihmisiä ja heidän tekemisiään ja tunteitaan kohtaan. Nykyaikana tuollaiset ihmiset ovat harvassa joten vientiä piisaa.

Vierailija
45/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse duunari,aina töitä tehnyt ja palkkaa saan noin 3500e/kk fyysisistä duunarin hommista. Asuntolainaa maksan ja muutenkin kodin asiat kunnossa. Alkoa en käytä.

Olen vähän ylipainoinen, harteikas ja karvainen. En mikään mallipoika vaan iskäkroppanen(vai mikä lie nimitys se oli).

Olen ikisinkku mutta ne mä asiasta valita enkä vingu, en kelpaa naisille niin en kelpaa. Ei ole multa pois. Ajattelen mä myös joskus että jos olisin komea ja rikas niin varmasti naisia olisi jonoksi asti mutta olen tälläinen kuin olen.

M33

Jos olisin nuorempi ja sinkku, tulisin hakemaan sinut!🥰

Vierailija
46/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ùlilaudalla kirjoitetaan pelkkää paskaa. Et kai sä tosissasi niihin usko. Ne kaikki "naisena minä" ovat miesten kirjoittamia. Kai sen nyt i Di oottikin tajuaa.

Vierailija
47/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huomaan, että idiootit seurustelee keskenään. LOL :D. En lue mitään naispaskaa, ei kiinnosta keskenkasvuisten naisoletettujen ulina

Vierailija
48/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihje ilman minkäänlaista piruilua. Kehitä kiinnostus muita ihmisiä ja heidän tekemisiään ja tunteitaan kohtaan. Nykyaikana tuollaiset ihmiset ovat harvassa joten vientiä piisaa.

Ei kiinnosta

Vierailija
49/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet kiltti-👨.

Naiset väittää usein että miehen tulee olla kiltti mutta ei naiset kilttiä miestä huoli. Ne pahikset jotka ei huolehdi naisesta ja välillä ne saattaa olla jopa väkivaltaisia muita ihmisiä kohtaan on naisten mieleen. Kiltti mies joka ei halua muille pahaa, kohtelee muita ihmisiä ,tekee kotityöt ja kohtelee naistaan hyvin ei naisille kelpaa koska se ei ole jännä. 

Juurikin näin. Lisäisin vielä viimeisen sanan "jännä" yhteyteen haaste.

Vierailija
50/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä haluaisi mitään lentäjälääkäriä. Että keksitkin juuri tämän ammattiryhmän.

Lentäjät ja lääkärit tienaa tosi hyvin ja heillä on status kohdillaan. Jokainen nainen kuolaa tuollaisten miesten perään ennemmin kuin jonkun raksapenan tai rekkaramin. Se on se palkka ja statut mikä naisia kiehtoo usein.

Niin vaan raksapenat ja rekkaramit löytää kumppanit itelleen. Sama yhteiskuntaluokka, tutut tavat, perinteet ja elämäntapa yhdistää. 

Vierailija
51/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on oma yksilönsä. Siitä on hyvä aloittaa. Jos kohtelet naisia kuten ihmisiä, et kirjoita väitteitä naiset ovat sitä ja tätä, naiset haluavat sitä ja tätä, vaan ymmärrät, että naiset haluavat kuka mitäkin. Osa kiltin nössykän, osa sen pahiksen, osa tavallisen, osa menestyjän. Kun katsot oikeita pariskuntia, näet, että kaikenlaisilla miehillä on naisia. 

Se, että vuodesta toiseen hoet täällä tätä samaa, kertoo joko neurologisista tai mielenterveyden häiriöistä. Ja sellainen viehättää hyvin harvaa. Joten hae apua. Ja sitten, tutustu ihmisiin, ja harrasta. Lopeta netistä naisvihan lukeminen, ja tutustu oikeisiin ihmisiin. Silloin sinulla on joku mahdollisuus. 

Vierailija
52/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet, että kaikki netistä löytyvä on totta? Reppana.

Tosielämässä nämä kaiken maailman alkkikset ja lääkkeiden väärinkäyttäjät ovat vaan sinnikkäitä. Tavismies sanoo minulle "moi" kahdesti kahdessa eri tilanteessa ja jos en ole juuri oikeassa mielentilassa kepeään, flirttiin small talkiin ja osaa itse luotsata juttua siihen suuntaan, että yhteystietoja vaihdetaan, niin aika yksin saa olla. 

Keskusteluja kannattaa miettiä niin, että hurmaavan moin jälkeen joko tarjoaa toiselle jotain, ehdottaa jossain käymistä tai pyytää toiselta apua jossain, missä hän on hyvä. Ja jos haluat parantaa mahdollisuuksiasi vähäsen, niin sano "sun ei tarvitse tietää heti, mutta tässä on mun puhelinnumero. Koodaa sitten kun tiedät, ja kuulumisetkin kelpaa 😊" tmv. 

Suomalaiset on keskimäärin tosi ujoja. Pääset hyviin tuloksiin olemalla itse sinnikäs ja antamalla muille aikaa tehdä sinun näkökulmastasi oikeita päätöksiä.

Vierailija
53/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis pidät periaatteessa kaikista naisista, jotka ovat mielestäsi keskikauniita ja normaalipainoisia? Onko tullut jo yli sata sopivaa listaan?

Vierailija
54/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on oma yksilönsä. Siitä on hyvä aloittaa. Jos kohtelet naisia kuten ihmisiä, et kirjoita väitteitä naiset ovat sitä ja tätä, naiset haluavat sitä ja tätä, vaan ymmärrät, että naiset haluavat kuka mitäkin. Osa kiltin nössykän, osa sen pahiksen, osa tavallisen, osa menestyjän. Kun katsot oikeita pariskuntia, näet, että kaikenlaisilla miehillä on naisia. 

Se, että vuodesta toiseen hoet täällä tätä samaa, kertoo joko neurologisista tai mielenterveyden häiriöistä. Ja sellainen viehättää hyvin harvaa. Joten hae apua. Ja sitten, tutustu ihmisiin, ja harrasta. Lopeta netistä naisvihan lukeminen, ja tutustu oikeisiin ihmisiin. Silloin sinulla on joku mahdollisuus. 

Sehän se ongelma onkin kun naiset on yksilöitä mutta ap ja muutkin miehet on kloonimiehiä. Nämä naiset voi valita kloonimiehistä vaikka useamman osumatta ap:n kohdalle kertaakaan.

Vierailija
55/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun taas naiset kiintyvät vähän liiankin helposti. 

Vierailija
56/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sopiva luonne, että ei haittaa kaikki ymmärtämättömyys ja itsensätuntemattomuus.

Vierailija
57/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi ei riitä tavis naisiin. Tavis naisset haluaa  komeita varakkaita miehiä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos tavis naisille kelpaisi mutta suomessa on todella paljon sinkkumiehiä joita on yli puoli miljoonaa.

Vierailija
58/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet, että kaikki netistä löytyvä on totta? Reppana.

Tosielämässä nämä kaiken maailman alkkikset ja lääkkeiden väärinkäyttäjät ovat vaan sinnikkäitä. Tavismies sanoo minulle "moi" kahdesti kahdessa eri tilanteessa ja jos en ole juuri oikeassa mielentilassa kepeään, flirttiin small talkiin ja osaa itse luotsata juttua siihen suuntaan, että yhteystietoja vaihdetaan, niin aika yksin saa olla. 

Keskusteluja kannattaa

Vai pitäis olla sinnikäs. Jos ei nainen vastaa moi viestiin saman viikon aikana niin ei se vastaa mihinkään muuhunkaan mun viesteistä.

Vierailija
59/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu kuuluu nähdäkseni tuhmiskerhoon, josta löytyy myös poikkeavia naisia. Niitä ei kai uskalla yrittää.

Vierailija
60/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on kaunis omasta mielestään joten ne tietenkin haluaa sen komeimman miehen joten tavikset ei voi olla naisille niitä hyviä kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän