Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nainen ei ole ikinä rakastunut tai kiinnostunut minusta, missä on vika?

Vierailija
30.06.2024 |

En ole itse mikään ruma vaan ihan keskikomea ja olen normaalipainoinen. Amk tason koulutus on ja kuulun keskiluokkaan. 

Miksi kukaan nainen ei ole ikinä kiinnostunut tai edes rakastunut minuun? 

Kommentit (227)

Vierailija
21/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet kiltti-👨.

Naiset väittää usein että miehen tulee olla kiltti mutta ei naiset kilttiä miestä huoli. Ne pahikset jotka ei huolehdi naisesta ja välillä ne saattaa olla jopa väkivaltaisia muita ihmisiä kohtaan on naisten mieleen. Kiltti mies joka ei halua muille pahaa, kohtelee muita ihmisiä ,tekee kotityöt ja kohtelee naistaan hyvin ei naisille kelpaa koska se ei ole jännä. 

Oi, oliko sun isäs pahis ja äiti sen ajan instabeibe?

Vierailija
22/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet kiltti-👨.

Naiset väittää usein että miehen tulee olla kiltti mutta ei naiset kilttiä miestä huoli. Ne pahikset jotka ei huolehdi naisesta ja välillä ne saattaa olla jopa väkivaltaisia muita ihmisiä kohtaan on naisten mieleen. Kiltti mies joka ei halua muille pahaa, kohtelee muita ihmisiä ,tekee kotityöt ja kohtelee naistaan hyvin ei naisille kelpaa koska se ei ole jännä. 

Syyttelevää, omahyväistä roikkujaa ei kukaan tahdo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ihan tavis äijä, niin ei naiset sinuun omaehtoisesti ota kontaktia. Sun pitää olla aktiivinen ja kiinnostava. 

"aktiivinen ja kiinnostava"

LOL :D

Vierailija
24/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina miehen pitäisi olla naisia iskemässä. Miksi ei naiset voisi iskeä miehiä? Itse olen odottanut naisen kontaktia ja ennenkuin nainen näyttää selkeästi vihreää valoa, niin mitään ei tapahdu. Ja tää selkeä vihreä valo pitää olla semmoinen ettei mitään jää arvailujen valoon.

Vierailija
25/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kaikki palstamiehet ovat komeita, viehättäviä, seksikkäitä, kohteliaita ja miellyttäviä.

Ihastuttavaa.

Vierailija
26/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämältä saa täsmälleen sen, mitä ansaitseekin. Eipä ole emäntää täälläkään näkynyt ja miksipä olisikaan, kun ei ole mitään tarjottavaa. 'Avioliittomarkkinat' on erinomaisen osuva termi. Jos ei ole kuranttia tarjottavaa, ei ole kysyntääkään.

Vierailija
27/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan miehille että "laske rimaa" mutta miksi naisille ei koskaan sanota "laske rimaa"? 

Miehen pitäisi tyytyä huonompaan naiseen kun taas naiset saa tavoitella sitä lentäjälääkäri miesmallia? 

Se laskee rimaa, joka on epätoivoisempi saamaan parisuhteen. Se, joka pärjää ilmankin, voi pitää riman ihan niin korkealla kuin lystää ja hyväksyä mahdollisuuden, ettei koskaan saa ketään. 

Vierailija
28/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot samanlainen klooni mies kuin 90% muistakin miehistä. Et erotu massasta mitenkään ja siksi naiset ei sua ees huomaa. Mistäkö tän tiedän? Minäkin olen kloonimies. 

Ainoa ratkasu tähän ongelmaan on se että älä ole oma itsesi vaan esitä jotain muuta. Muutut hetkessä kiinnostavaksi vaikka se syö sinua sisältäpäin. Saatat saada naisen parisuhteeseen jossa kidut koska nainen ei pidä sinusta vaan esittämästäsi hahmosta. Masennut ja se johtaa eroon. Et saa uutta naista enää ja masennut enemmän.

Vierailija
29/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaiken tietävä selittäjä vai toisen mielipiteistä kiinnostunut? Kiinnostuminen, ihastuminen ja lopulta ehkä rakastuminen  kaipaa vuorovaikutusta. Jos tiedät kaiken ja tyrmäät toisen mielipiteet, et pötki pitkälle minkäänlaisessa ihmissuhteessa.

Vierailija
30/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan miehille että "laske rimaa" mutta miksi naisille ei koskaan sanota "laske rimaa"? 

Miehen pitäisi tyytyä huonompaan naiseen kun taas naiset saa tavoitella sitä lentäjälääkäri miesmallia? 

Se laskee rimaa, joka on epätoivoisempi saamaan parisuhteen. Se, joka pärjää ilmankin, voi pitää riman ihan niin korkealla kuin lystää ja hyväksyä mahdollisuuden, ettei koskaan saa ketään. 

Mulla oo ikinä rimaa ollukkaan. On ollu naisia toista sataa ja naimisiinkin olen päässyt sekä lapsia saanut. Onnellinen en ole koskaan ollut.

Vierailija
31/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse duunari,aina töitä tehnyt ja palkkaa saan noin 3500e/kk fyysisistä duunarin hommista. Asuntolainaa maksan ja muutenkin kodin asiat kunnossa. Alkoa en käytä.

Olen vähän ylipainoinen, harteikas ja karvainen. En mikään mallipoika vaan iskäkroppanen(vai mikä lie nimitys se oli).

Olen ikisinkku mutta ne mä asiasta valita enkä vingu, en kelpaa naisille niin en kelpaa. Ei ole multa pois. Ajattelen mä myös joskus että jos olisin komea ja rikas niin varmasti naisia olisi jonoksi asti mutta olen tälläinen kuin olen.

M33

Vierailija
32/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian ruma siitä se on kiinni. Tavis suomi naiset haluaa vain komeita pitkiä top 10 miehiä. Suomessa on yli 500 000 sinkkumiestä ja suomalaiset naiset on maailman nirsoimpia. Naisille miehessä ulkonäkö on tärkeintä. 5 kg ylipainoa niin et kelpaa edes lihaville naisille.

Vierailija
33/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään näin päin: Jos olisit nainen, niin olisitko kiinnostunut miehestä joka ruikuttaa netissä naisettomuuttaan? Pitäisitkö tällaista miestä itsevarmana? Olisiko tällainen mies naiselle enemmän tuki vai taakka?

Vierailija
34/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot samanlainen klooni mies kuin 90% muistakin miehistä. Et erotu massasta mitenkään ja siksi naiset ei sua ees huomaa. Mistäkö tän tiedän? Minäkin olen kloonimies. 

Ainoa ratkasu tähän ongelmaan on se että älä ole oma itsesi vaan esitä jotain muuta. Muutut hetkessä kiinnostavaksi vaikka se syö sinua sisältäpäin. Saatat saada naisen parisuhteeseen jossa kidut koska nainen ei pidä sinusta vaan esittämästäsi hahmosta. Masennut ja se johtaa eroon. Et saa uutta naista enää ja masennut enemmän.

Eli pitää alkaa esittämään sitä pahista joka on arvaamaton ja ehkä jopa väkivaltainen? Myös tatuointeja pitää hommata? 

ap

Vierailija
35/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettelit vain ulkoisia asioita. Entäs sisältö? Oletko luotettava? Näetkö naiset ihmisenä? Oletko ystävällinen? Hauska? Rakastava? Oletko hyvä ihminen?

Jos nainen antaa sinulle pakit, onko vika naisessa?

Olen luotettava, näen naiset ihmisinä, ystävällinen koen olevani, hauska välillä olen, rakastavasta en tiedä koska en kaikkia ihmisiä rakasta ja olen aika tavis ihminen. Tiedän että olen aika ujo ja kiltti eli en esimerkiksi ole se äänekkäin mies enkä ole se mies joka haluaa pahaa muille. 

Näen asian niin että naiset usein ehkä yliarvioivat oman viehätysvoimansa ja sen takia ne naiset antaa pakit minulle josta pidän.

ap

Voi ap. Lue tekstisi uudelleen, niin löydät syyn miksi kukaan ei kiinnostu. Kukaan ei halua tasoteoriasta ulisevaa ukkoa riesakseen, kartoittaa kaikki fiksut naiset välittömästi pois. 

Et myöskään taida olla vielä itsekään valmis suhteeseen, sillä aito ihastuminen on aina kaksipuolista, muuten se on vain harjoittelua ja sitoutumiskammoa! Toki onko tuo ihme. Tekstisi kuulostaa juuri siltä, että tykkäät uhrautua enemmän kuin oikeasti löytää rakkauden. Estät itseäsi aidosti ihastumasta, koska itsetuntosi on heikko. Muuten et ulisisi mistään tasoteoriasta. 

Jokaisen olisi hyvä miettiä, jos jatkuvasti ihastuu yksipuolisesti, että miksi edelleen harjoittelee ihastumista, eikä oikeasti tunne. 

Vierailija
36/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa ja ulkonäköä niin et kelpaa. Minusta ei naiset nuorempana kiinnostuneet vaikka ihan tavis naisiin yritin tutustua. Mutta kun sain rahaa paljon niin alkoi heti naiset kiinnostumaan mutta minua ei enää kiinnostanut. Yksikin nainen jota pyysin treffeille 5 kertaa niin sanoi ei. Mutta kun lörpötteli sille je monelle muulle naiselle että voitin paljon rahaa niin se nainen heti halusi parisuhteen kanssani. Minua ei vaan enää kiinnostanut.

Vierailija
37/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitää alkaa esittämään sitä pahista joka on arvaamaton ja ehkä jopa väkivaltainen? Myös tatuointeja pitää hommata? 

ap

Ei tuossa niin sanottu. Miksi pitäisi olla pahis ja väkivaltainen. Ole vain joku muu jossa on jotain naisia kiinnostavaa.

Vierailija
38/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et sä ole ap vaan joku miesvihan levittäjä

Vierailija
39/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et erotu riittävästi muista miehistä. Nainen kiinnostuu miehestä siksi, että tässä näyttää olevan jotain mitä muissa ei ole.

Vierailija
40/227 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihan itse ovat kertoneet että seurustelevat pahis jännämiehen kanssa joten sellaisia miehiä naiset sitten haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi