Kukaan nainen ei ole ikinä rakastunut tai kiinnostunut minusta, missä on vika?
En ole itse mikään ruma vaan ihan keskikomea ja olen normaalipainoinen. Amk tason koulutus on ja kuulun keskiluokkaan.
Miksi kukaan nainen ei ole ikinä kiinnostunut tai edes rakastunut minuun?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi mitään lentäjälääkäriä. Että keksitkin juuri tämän ammattiryhmän.
Lentäjät ja lääkärit tienaa tosi hyvin ja heillä on status kohdillaan. Jokainen nainen kuolaa tuollaisten miesten perään ennemmin kuin jonkun raksapenan tai rekkaramin. Se on se palkka ja statut mikä naisia kiehtoo usein.
Olet niin väärässä.
Lääkärit ja lentäjät on tylsiä, raksamiehet haalareissaan on hot!
t: akateeminen nainen
Ihan lähisukulaisesta voin kertoa, että naiset eivät sylkäisseetkään häntä päin. Oli pelkkää ilmaa. Nyt on valmis lääkäri ja jatko-opiskelee kirurgiksi. Kovasti pyörii pirkkoa ympärillä ja ovat hyvinkin kiinnostuneita hänestä "ih
Väitätkö että tuo mies ei ole muuttunut tuossa opiskelujen aikana yhtään?
Miksi olisi? Itsekin olen ihan sama tyyppi nyt 40+v kuin olin lukiossa 16v. Tytöt kiinnosti sillon ja ne kiinnostaa nytki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos kuitenkin yli puolet onnistuu, niin sittenhän tilanne on melko hyvä. Ehkä naiset pitäisi kasvattaa vielä nirsommiksi ja valikoivammiksi, niin saataisiin epäonnistumisprosenttia pienemmäksi."
Epäironisesti tämä. Tietenkin tästä miehet saavat kamalat testeeriset itkupotkuraivarit. :)
50% onnistumisprosentti ihan missä vaan on kyllä naisille kieltämättä aika hyvä ;D
Ihminen kirjoittaa näin, ja ihmettelee, miksi kukaan nainen ei rakastu häneen? Kyllä se on naisten vika, ja varmaan juuri, kun naiselle ei näin kiltti mies kelpaa.
Mä taas ihmettelen, miten niin moni ihminen on löytänyt rakkaan, jota rakastaa ja jolta saa vastarakkautta. Jotkut jopa useamman elämänsä aikana.
Mulle jo ihastuminen on niin harvinaista ja rakastunut olen vain kerran. Mies oli vain ihastunut, ei rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin osua arkaan paikkaan? Mikäli tahdotte perheen ja perinteisen naisen teidän täytyy miehinä ymmärtää miksi nainen hakee turvaa. Useimmiten lapset jää naisen vastuulle, jolloinka tämän pitää varmentua miehen taustoista. Rahan lisäksi tulevan isän tulisi olla täyspäinen. Etsintää jatketaan kunnes löytyy tarpeeksi passeli.
Ei miehet halua lapsia vaan naisen jolta saa seksiä
Ja miksi nainen suostuisi tuohon? Mitä nainen siitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi mitään lentäjälääkäriä. Että keksitkin juuri tämän ammattiryhmän.
Lentäjät ja lääkärit tienaa tosi hyvin ja heillä on status kohdillaan. Jokainen nainen kuolaa tuollaisten miesten perään ennemmin kuin jonkun raksapenan tai rekkaramin. Se on se palkka ja statut mikä naisia kiehtoo usein.
Lentäjät ei kiinnosta yhtään, mutta lääkärit ovat yleensä älykkäitä ja mikään ei ole niin kiinnostavaa miehessä kuin älykkyys.
Oho. Olipas taas mieheltä perustelut.
väitätkö että tuo mies ei ole muuttunut tuossa opiskelujen aikana yhtään? Eli ainoa asia mikä muuttui oli että mies opiskeli ja siksi naiset kiinnostuvat. Vai olisiko niin että mies oli ennen ujo ym ja opiskelujen aikana on opetellut sosiaalisia taitoja ja kehittynyt ihmisenä. Ja tämän kehittymisen takia naiset kiinnostuvat. Tai sitten tuo mies on ruvennut tekemään enemmän aloitteita naisille tai ehkä paremmin suunnattuja aloitteita. Ja ehkä hänellä on nyt mielenkiintoisemmat jutut kuin ennen? Siis jos ennen vaikka pelasi lähinnä tietokonepelejä/rassasi autoja ja puhui niistä. Toki osa naisista on rahan perässä mutta suurin osa ei. Mutta jo miehen itsetunto on voinut nousta kun pääsi opiskelemaan halutulle alalle ja ehkä se on saanut hänet loistamaan uudella tavalla.
Tämä miehen esittämä todistelu (yhden sukulaisen tapaus huomioimatta mitään muita muuttujia) kuvaa hyvin näitä yksin jääviä miehiä. Yksinkertaistetaan ja haetaan tarkoitushakuisesti kaikkia mahdollisia omaa agendaa tukevia asioita.
yhtälailla minä voisin väittää että nuoret naiset haluavat nimenomaan lyhyen ja amiksessa opiskelevan poikaystävän. Sukulaispojalla on ollut kovasti kysyntää noilla spekseillä. Itse kyllä uskoisin että kysyntä johtuu siitä että on iloinen, empaattinen, luotettava ja hyväntuulinen ihminen. Tutustuu helposti kaiken ikäisiin ihmisiin ja kavereita löytyy paljon erityisesti omasta ikäluokasta mutta myös 30 vuotta vanhemmista harrastustutuista jne.