Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LUGESTERON

31.01.2007 |

Pitääkö ne laittaa aamulla ja illalla aina samaan aikaan, ei huvittaisi nousta viikonloppuna samaan aikaan kun arkisin, ja täytyykö niiden laiton jälkeen olla makuulla jonkin aikaa vai voiko heti lähteä liikkeelle?????????????

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mi-ia:

Pitääkö ne laittaa aamulla ja illalla aina samaan aikaan, ei huvittaisi nousta viikonloppuna samaan aikaan kun arkisin, ja täytyykö niiden laiton jälkeen olla makuulla jonkin aikaa vai voiko heti lähteä liikkeelle?????????????

Tervehdys Mi-ia,

Mulle ei ole koskaa erityisesti painotettu kellonaikoja lugesteronin osalta, ohjeena vain " aamulla ja illalla" . Iltakapselit tapaan laittaa aina juuri ennen nukkumaanmenoa, niin eivät ehdi aloittaa valumista ja siinä on kyllä mulle voinut tulla tunnin-parinkin heittoja (arki<>viikonloppuillat). Ja tosta asennosta, sillä ei käsittääkseni ole merkitystä oletko makuulla niitä laittaesasi vai et, itse en koskaan ole, vaan asetan aina seisaallani. Siten on musta helpointa. Kapseli on kuitenkin asetettava syvälle emättimeen ja emätin ikään kuin " imaisee" sen, joten se ei kyllä pullahda ulos, vaikket makaisikaan. Aamukapselit tosin alkaa sitten kiusallisesti sulaessaan valua eikä siihen ole oikein muuta apukeinoa, kuin pikkuhousunsuojat.

Itsekin sain taas tähänkin hoitoon lugemääräyksen, mutta onneksi niin, että yksi kapseli aamulla ja kaksi illalla, niin päiväkapselin aiheuttama vuoto ei ole niin häiritsevää.

Vierailija
2/2 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa erikseen lääkäriltä ja hän sanoi, että ei ole väliä mihin aikaan laittaa eikä tarvitse olla aina sama kellon aika. Se kuulemma riittää, että aamulla kun herää ja illalla kun menee nukkumaan - tosta illasta tosin sanoi että pitäisi laittaa vasta kun on menossa nukkumaan, pysyy sitten paremmin sisällä. Ja sitten mulla oli vielä kolmas kapseli päivisin, silläkään ei ollut väliä missä välissä laittoi kunhan vaan sen muisti! =) Tosin inhaa kesken työpäivän noita tuonne tökkiä... :/

Onnea hoitoihin, toivon pikaista ilouutista teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla