Mistä merkeistä tunnistan jos ja kun kaupan kassa on ihastunut MINUUN?
Kommentit (90)
Jos sinusta tuntuu, että uutisten lukija puhuu juuri sinulle henkilökohtaisesti, tai jos näet tuntemattomien ihmisten keskustelevan keskenään, ja tiedät heidän puhuvan juuri sinusta, silloin voit olla varma, että kaupan kassa on sinuun ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinusta tuntuu, että uutisten lukija puhuu juuri sinulle henkilökohtaisesti, tai jos näet tuntemattomien ihmisten keskustelevan keskenään, ja tiedät heidän puhuvan juuri sinusta, silloin voit olla varma, että kaupan kassa on sinuun ihastunut.
Hei... avaatko tätä ajatustasi vähän pitemmälle?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei... avaatko tätä ajatustasi vähän pitemmälle?
ap
Tuntuuko sinusta, että kertomani merkit pitävät kohdallasi paikkansa?
Eikö mieskassa ikinä hymyile tai heitä läppää? Siitä sydänystävä.
Se hieroo sian kyljyksiä sisäreisiinsä
Sääli että tämä ketju lopahti, tätä oli hauska lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eiköhän kassakin jonkun flirting sinulle anna jos on kiinnostunut ellei sitten yleistynyt naisten epäsosiaalisuus nouse esteeksi. Silloin AP sinun kannattaa vaan ilmaista kiinnostuksesi ka pyytää naista ulos.
Aika moni vaan flirttailee, mutta jos meneekin kysymään ulos niin tosipaikan tullen kieltäytyvät. Eli antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.
En kyllä ymmärrä miksi pitää flirttailla ylipäätään tai miksi nähdä vaivaa jos ei tosipaikan tullen olekaan kiinnostunut. Itse en ainakaan näkisi minkäänlaista vaivaa flirttailuun jos en tosipaikan tullen olisikaan halukas tutustumaan.
Sinä kuvittelet asiakaspalvelua flirtiksi.
En mä tule teille töihin ihan sama mitä kirjoittelet. Aina voi irtisanoutua, lyödä luurin korvaan, mennä toiseen työpaikkaan töihin tai kieltäytyä allekirjoittamasta työsopimusta.
Röiukot ei nykyisin viheltele mun perään :(