Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä tunnistan jos ja kun kaupan kassa on ihastunut MINUUN?

Vierailija
29.06.2024 |

Eli kehon kieli?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelee ja kikattaa sun "vitseille". Välttelee katsekontaktia.

Vierailija
42/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkee kassan ja lähtee tauolle heti sinun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Voin liki 100varmaksi luvata, että kassahenkilö ei ihastu yhteenkään asiakkaaseen ikinä.

Siinä on nimittäin semmoinen vähän kuin kaikki tuntee apinan, mutta apina ei tunne ketään- tilanne eli asiakkaat vielä saattaakin kiinnittää huomiota kassahenkilöön, mutta sille kassahenkilölle ne asiakkaat on vaan yhtä ja samaa, kasvotonta massaa. Ei niihin kiinnitä mitään huomiota vaikka olisi kuinka perusmukava ja vielä hymyilisikin.

Vierailija
44/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkee kassan ja lähtee tauolle heti sinun jälkeen.

Sulkee kassan ja lähtee tauolle heti kun näkee sinun tulevan ostoksille. 

Vierailija
45/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vartijan paikalle.

Vierailija
46/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy: Onko sulla Es-korttia. 

Vierailija
47/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä tyttäreltäni, joka on kesätöissä kaupan kassalla. En osaa varmasti tulkita vastaustaan, mutta näin se meni: 🤮🤮🤮

Vierailija
48/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eiköhän kassakin jonkun flirting sinulle anna jos on kiinnostunut ellei sitten yleistynyt naisten epäsosiaalisuus nouse esteeksi. Silloin AP sinun kannattaa vaan ilmaista kiinnostuksesi ka pyytää naista ulos.

Vierailija
49/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily on hänen duunia samoin juttelu

Vierailija
50/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvittelet olevasi tasokas alfamies niin ihan varmasti kaupan kassa on ihastunut sinuun niinkuin kaikki naiset haavemaailmassasi.

Noh, olen kunniakkaasta iästä (49v) huolimatta hyvin säilynyt. Eli ns. harvoin tarjolla -efekti...

ap

Jaaha joo, no ei sittenkään kannata kysyä että saako muovipussin ilmaiseksi.

Vierailija
51/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eiköhän kassakin jonkun flirting sinulle anna jos on kiinnostunut ellei sitten yleistynyt naisten epäsosiaalisuus nouse esteeksi. Silloin AP sinun kannattaa vaan ilmaista kiinnostuksesi ka pyytää naista ulos.

Aika moni vaan flirttailee, mutta jos meneekin kysymään ulos niin tosipaikan tullen kieltäytyvät. Eli antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.

En kyllä ymmärrä miksi pitää flirttailla ylipäätään tai miksi nähdä vaivaa jos ei tosipaikan tullen olekaan kiinnostunut. Itse en ainakaan näkisi minkäänlaista vaivaa flirttailuun jos en tosipaikan tullen olisikaan halukas tutustumaan.

Vierailija
52/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tätä tyttäreltäni, joka on kesätöissä kaupan kassalla. En osaa varmasti tulkita vastaustaan, mutta näin se meni: 🤮🤮🤮

Hahaa, se on juurikin näin, ei ne kassatytöt ole kiinnostuneita harmaapanttereista tai muistakaan asiakkaista. Josko ihan vapaa-ajalla yrittäisit lähestyä. Sen verran kiireistä ja hektistä on tuo työ, ettei siellä ehdi edes huomata, josko joku asiakas flirttailla yrittäisi. Terkuin kaupan täti. 

Vierailija
53/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni vaan flirttailee, mutta jos meneekin kysymään ulos niin tosipaikan tullen kieltäytyvät. Eli antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.

En kyllä ymmärrä miksi pitää flirttailla ylipäätään tai miksi nähdä vaivaa jos ei tosipaikan tullen olekaan kiinnostunut. Itse en ainakaan näkisi minkäänlaista vaivaa flirttailuun jos en tosipaikan tullen olisikaan halukas tutustumaan.

Teen tuota ihan vaan huvikseni.

Vierailija
54/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, se on juurikin näin, ei ne kassatytöt ole kiinnostuneita harmaapanttereista tai muistakaan asiakkaista. Josko ihan vapaa-ajalla yrittäisit lähestyä. Sen verran kiireistä ja hektistä on tuo työ, ettei siellä ehdi edes huomata, josko joku asiakas flirttailla yrittäisi. Terkuin kaupan täti. 

Minut ihmiset muistaa, enkä nyt tiedä sitten onko miten hyvä asia.

Vierailija
55/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama. Tatuoidut wt-ammattien eli korkean yh-riskin, naiset, kuten kassat, opettajat, hoitajat jne eivät minua tasokasta alfamiestä sytytä. Minua kiinnostaa vain vaaleat, pitkät, treeantut, akateemiset ja korkeakulttuuria sekä matkustelua harrastavat, tatuoimattomat, tasokkaat sekä lapsettomat naiset.

Kiitos tiedosta Hermanni.

Vierailija
56/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletatko että kaupan työntekijä ihastuu sinuun jossain vaiheessa? 😁😆

No miksi ei ihastuisi jos usein käyn?

ap

Kaikki muutkin käy usein kaupassa. Typerähän tuo sun aivoitus on.

Vierailija
57/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin asiakaspalveluammatissa, en tosin kaupassa. Yhden kanta-asiakkaan kanssa saatiin kyllä aikaiseksi oikeinkin kuuma *piip*suhde, ei sen vakavampaa. Mutta kivaa oli..

Vierailija
58/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvittelet olevasi tasokas alfamies niin ihan varmasti kaupan kassa on ihastunut sinuun niinkuin kaikki naiset haavemaailmassasi.

Noh, olen kunniakkaasta iästä (49v) huolimatta hyvin säilynyt. Eli ns. harvoin tarjolla -efekti...

ap

Kokemuksista oppineena flirttailu ei vielä tarkoita yhtään mitään ja osa ei todellakaan kovin vakavasti ja tosissaan flirttaile. Moni tosipaikan tullen  totaalisesti jäätyy, kiinnostus lopahtaa, ensin sanotaan kyllä, mutta hetken päästä sanotaankin ei tai sitä kiinnostusta ei ollut alunperinkään yhtään tosipaikkaan asti. Moni jopa flirttailee monta vuotta (!) päivittöin ja sitten tosipaikan tullen eivät olekaan kiinnostuneita yhtään vaikka aluksi monta vuotta ovat esittäneet kiinnostunutta.

Vierailija
59/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle on muutaman kerran nuori nätti kassatypy alkanut juttelemaan ihan niitä näitä ja olen mennyt aivan puihin. En osaa mitään small talkia vieraiden ihmisten kanssa. Vaikka olisivatkin olleet ihastuneita niin jurolla käytökselläni olen lopettanut tutustumisyrityksen ja ihastuksen siihen paikkaan.

T. ujo setämies

Vierailija
60/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kokemuksista oppineena flirttailu ei vielä tarkoita yhtään mitään ja osa ei todellakaan kovin vakavasti ja tosissaan flirttaile. Moni tosipaikan tullen  totaalisesti jäätyy, kiinnostus lopahtaa, ensin sanotaan kyllä, mutta hetken päästä sanotaankin ei tai sitä kiinnostusta ei ollut alunperinkään yhtään tosipaikkaan asti. Moni jopa flirttailee monta vuotta (!) päivittöin ja sit

Joo, en tarkoittanutkaan tuota tosissaan. Itse saatan joskus olla hivenen flirtti ja heittää satunnaisesti jotain vitsiä, mutta en nyt vuosia tuollaista tekisi. Tuolla tavalla huomaa vaan aika nopeasti, kohtaako henkilökemiat lähtökohtaisesti ja kohottaahan se tietysti itsetuntoa, jos saa jonkun nauramaan.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi