Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä tunnistan jos ja kun kaupan kassa on ihastunut MINUUN?

Vierailija
29.06.2024 |

Eli kehon kieli?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyy, että onko sinulla "20 senttiä".

Minulta kysy kymmensenttistä,pahoittelin ja kerroin,ettei ole niin pientä.

Vaikka sulla olisikin ollut 13 senttiä. Aika veijari.

Vierailija
62/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulle on muutaman kerran nuori nätti kassatypy alkanut juttelemaan ihan niitä näitä ja olen mennyt aivan puihin. En osaa mitään small talkia vieraiden ihmisten kanssa. Vaikka olisivatkin olleet ihastuneita niin jurolla käytökselläni olen lopettanut tutustumisyrityksen ja ihastuksen siihen paikkaan.

T. ujo setämies

Varmaan oot ollu vähän ressukka, sellaisille me jutellaan mielellään, saadaan vähän iloa sun päivään. Terkuin kaupan täti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoo sulle läheks panee, eikä kiitos hei.

Vierailija
64/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt niin ihastuneita kaupankassoja jotka oikein TÄRISEVÄT.

Vierailija
65/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailet, millainen kehonkieli on muille miesasiakkaille, joihin tytit ovat ihastuneet.

Vierailija
66/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailet, millainen kehonkieli on muille miesasiakkaille, joihin tytit ovat ihastuneet.

Vertaat sitä sitten kehonkieleen, jonka ihastuttavat naisasiakkaat saavat osakseen.

Vierailija
67/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään miksi kassatytöt eivät hymyile. Tämän takia. Jos hymyilevät, antavat muuten merkin että olisi jotenkin kiinnostunut. 99% tekevät niin ystävällisyyden takia. Jotkin miehet sitten luulevat jotain muuta.

Vierailija
68/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat töissä siellä. Kuormasta ei syödä. 

Vierailija
69/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran humalassa jotakin sekoilin kassalla, niin kassa pyysi treffeille. En sitten lähtenyt kuitenkaan.

Vierailija
70/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvotuksesta.

Vierailija
71/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei. Puoliso on kaupan kassalla töissä ja asutaan toisella paikkakunnalla ihan siitäkin syystä, että osa asiakkaista luulee, että on erikoinen ystävyys tms. suhde.  Sitten tulevat kaupan ulkopuolellakin juttelemaan asioistaan yms 

Vierailija
72/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama. Tatuoidut wt-ammattien eli korkean yh-riskin, naiset, kuten kassat, opettajat, hoitajat jne eivät minua tasokasta alfamiestä sytytä. Minua kiinnostaa vain vaaleat, pitkät, treeantut, akateemiset ja korkeakulttuuria sekä matkustelua harrastavat, tatuoimattomat, tasokkaat sekä lapsettomat naiset.

Tatuoimaton ja neitseellinen kaupan kassa täällä moi! Opiskelen liiketalouden ammattitutkintoa ja kassatyö kuului harjoitteluuni. Tosin, en olekaan kiinnostunut ylimielisistä miehistä, joten tämä ei ollut mikään pick me- kommentti. 

Vierailija
73/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä oli kylmä, kun ulko-ovi oli kassan vieressä auki?

Vierailija
74/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama. Tatuoidut wt-ammattien eli korkean yh-riskin, naiset, kuten kassat, opettajat, hoitajat jne eivät minua tasokasta alfamiestä sytytä. Minua kiinnostaa vain vaaleat, pitkät, treeantut, akateemiset ja korkeakulttuuria sekä matkustelua harrastavat, tatuoimattomat, tasokkaat sekä lapsettomat naiset.

Oletko ihan tyhmä? Olen pitkä treenattu blondi, jolla on akateeminen koulutus, harrastan taiteita ja matkustelua, olen matkustanut paljon edellisessä työssäkin, olen tatuoimaton, sinkku. Olen tällä hetkellä kaupassa töissä, kun ei tällä paikkakunnalla ole muuta duunia, ja kyllästyin kulkemaan Hesassa töissä. Tosin, en ole minäkään kiinnostunut ylimielisistä miehistä. Kunhan minäkin vaan muistutin, ettei kaikki kaupan kassat ole siellä tai ole olleet siellä ikuisesti. Tosin tämän ketjun aihe on ihan absurdi muutenkin.

Vierailija
75/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kysyy "löytyykö plussakorttia" vaikka kyseessä on S-market.

Tää on joskus päässyt väsyneenä ihan vahingossa... ei siis tarkoita tämäkään mitään muuta.

Vierailija
76/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyvästä kaupan kassasta voi tehdä valituksen.

Vierailija
77/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys on 1/10 000 000

Jatka toivomista, palstamies.

Vierailija
78/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä on vain työssä siellä, hänen kuuluu olla ystävällinen ja kohtelias. Älä ahdistele myyjää, hän vain tekee työtään.

Vierailija
79/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tärinä tarkoittaa sun mielestä ihastumista? :D

Vierailija
80/90 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en kaupan työntekijöihin huomiota kiinnitä koska mua ei kiinnosta. Toki vastaan jos sanovat että hei mutta muuten en. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme