Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset epäonnistuvat treffeillä vähintään yhtä paljon kuin miehet

Vierailija
29.06.2024 |

Nuorempana syytin aina treffien epäonnistumisesta ensin itseäni, toiseksi itseäni ja kolmanneksi itseäni. Tämäkin palsta on väärällään kuvauksia siitä, miten hirveitä miehet ovat treffeillä olleet, joten täytyyhän sen olla niin, eikö?

Nyt kun ikä alkaa nelosella, testosteronin eritys on laskenut (ja järki samassa suhteessa kirkastunut), kokemusta on kertynyt näkemyksen ohella niin uskallan sanoa, että naiset epäonnistuvat treffeillä vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.

Yleensä naiset ovat toista kahdesta ääripäästä: joko kökötetään hiljaa ja odotetaan miehen tekevän kaiken, tai sitten treffit ovat silkkaa taistelua siitä, kuka niin sanotusti "vie", jolloin se tavallisin sana naisen suusta on "ei". Sellainen terve vastavuoroisuus ja luonteva kanssakäyminen toteutuu hämmentävän harvoin. Hyvä puoli on tietysti siinä, että KUN kanssakäyminen sujuu helposti ja jouhevasti, kannattaa tuttavuudesta pitää kiinni.

Ja varmuuden vuoksi sanon, että vaikka treffit eivät hyvin sujuisikaan, ei se tietenkään ole perustelu kohdella toista huonosti. Me kaikki varmasti tiedämme, miten toista voi treffeillä huonosti kohdella, eikö? Aloittaen aina huonosta hygieniasta ja myöhässä olemisesta menneiden panojen hehkuttamiseen asti.

Ja ei: kysymys ei ole vain siitä, että minä olen autisti, narsisti, asperger, neuroepätyypillinen, sovinisti, vali vali, uli uli, persu tai incel. Jäikö joku suosikkileima mainitsematta?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat osaavat pilata treffejä, miksei se ole selvää?

Turha siitä on syyttää itseään.

Voi tietysti olla, että kyse on vain minun kasvatuksestani. Joka tapauksessa muistan, miten syy on pitänyt aina kaivaa nimenomaan miehistä... ja jos itse sattuu olemaan sellainen, niin sitten vika löytyy peilistä.

Eikö tässä ole kyse siitä että kumpi ei halua nähdä uudestaan (tai kumpikaan). Jos sun kanssa treffeillä käyneet naiset on löytäneet susta syyn ettei halua jatkaa tapaamista, niin silloinhan sä olet epäonnistunut tekemään heihin vaikutuksen? Jos taas sä et ole halunnut tavata enää mutta naiset ovat, niin he ovat epäonnistuneet pyrkimyksissään. Niin siinä aina välillä käy.

Ei syy siihen, ettei halua tavata uudelle

Mitä sitten tarkoitat epäonnistumisella? Jos toinen haluaa tavata uudelleen niin silloin ei ole epäonnistunut.

Vierailija
42/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tietysti olla, että kyse on vain minun kasvatuksestani. Joka tapauksessa muistan, miten syy on pitänyt aina kaivaa nimenomaan miehistä... ja jos itse sattuu olemaan sellainen, niin sitten vika löytyy peilistä.

Eikö tässä ole kyse siitä että kumpi ei halua nähdä uudestaan (tai kumpikaan). Jos sun kanssa treffeillä käyneet naiset on löytäneet susta syyn ettei halua jatkaa tapaamista, niin silloinhan sä olet epäonnistunut tekemään heihin vaikutuksen? Jos taas sä et ole halunnut tavata enää mutta naiset ovat, niin he ovat epäonnistuneet pyrkimyksissään. Niin siinä aina välillä käy.

Olen eri, mutta ei ainakaan minun "pyrkimykseni" treffeillä ole tehdä toiseen vaikutus - siis siinä tapauksessa, jos en selvästikään ole toisen tyyppiä tai sitä, mitä hän hakee. Etsin oikeasti toimivaa suhdetta oikeasti yhteensopivan kumppanin kanssa, mutta en yritä väkisin saada suhteeseen ihmistä, joka ei oikeastaan ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffeillä oma itseni. Ei ole epäonnistuminen, jos treffikumppani etsiikin jotain muuta. 

Esim edellisillä treffeillä mies alkoi kysellä seksijuttuja. Hän oli näkyvästi pettynyt ja ärtynyt kun sanoin ettei mielestäni nuo jutut kuulu ekoille treffeille. Poisti matchin treffien jälkeen. "Epäonnistuinko" minä, kun karkotin ko tyypin? Vai onnistuinko, kun karsin pois epäsopivan pervon... 

Vierailija
44/55 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei ainakaan minun "pyrkimykseni" treffeillä ole tehdä toiseen vaikutus - siis siinä tapauksessa, jos en selvästikään ole toisen tyyppiä tai sitä, mitä hän hakee. Etsin oikeasti toimivaa suhdetta oikeasti yhteensopivan kumppanin kanssa, mutta en yritä väkisin saada suhteeseen ihmistä, joka ei oikeastaan ole kiinnostunut.

Joo, sama, mutta tuossa kirjoittaja ensin sanoi että treffikumppanien on pitänyt aina kaivaa syy nimenomaan miehestä. Jäin vain miettimään missä muualla se syy voisi olla jos nainen ei halua tavata uudelleen. Ja sama toisinpäin toki. Jos joku mies ei ole halunnut minua tavata toistamiseen niin mulle se on itsestäänselvää että syy on minussa, oli se sitten mikä tahansa.

45/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne treffit olla hyvät vaikka kumpikaan ei haluaisi tavata uudelleen 

Vierailija
46/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Silloin tuskin kumpikaan kokee treffien epäonnistuneen tai syyttää ketään epäonnistumisesta. Minuakin kiinnostaa, mitä on tuo epäonnistuminen, josta naiset ovat syyttäneet ap:ta, ja ap:n mielestä naisten olisi pitänyt syyttää itseään.

Vierailija
47/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä meidän kulttuurissa on ollut siitä kyse kelpaako mies naiselle.

Ehei. Ei ollenkaan.  Kyllä moni mies on raskaasti pettynyt naiseen treffeilä.  Eikä syynä ole ollut läheskään aina ulkonäkö.

Mielenterveysongelmat?

Vierailija
48/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo epäonnistuneet treffit jos komea mies ei vonkaa seksiä naiselta. Nainen luulee itseään sitten rumaksi jos mies ei vonkaa.

Vierailija
49/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä meidän kulttuurissa on ollut siitä kyse kelpaako mies naiselle.

Siis millä perusteella? Kahdet vikat treffit joilla on ollut ovat päättyneet niin, että mies ei ole halunnut tavata uudestaan. Olisin itse voinut olla vielä kiinnostunut tutustumaan tarkemmin.

Miten meidän kulttuurissa on kyse siitä, kelpaako mies naiselle?

Vai siis onko SUN elämässä näin, koska olet MIES?

Oletko koskaan miettinyt asioita toisten ihmisten kantilta? Että mitä HE haluavat?

Vierailija
50/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo epäonnistuneet treffit jos komea mies ei vonkaa seksiä naiselta. Nainen luulee itseään sitten rumaksi jos mies ei vonkaa.

Mistä ihmeestä sä puhut? Olen nainen, enkä ole koskaan miettinyt tällaista asiaa, enkä kuullut kenenkään kavereistani miettivät sitä.

Elät jossain fantasiamaailmassa. Jatka tästä lähtien elämässä sillä ajatuksella, ettei tiedä naisista mitään, eikä oletuksia kannata tehdä.

Vierailija
51/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei voi olla. Silloin on mennyt vain rahaa ja aikaa hukkaan. Varsikin jos normaalisti ei esimerkiksi käy kahviloissa tai ravintolassa syömässä lainkaan.

Vierailija
52/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kysyä, miksi tämä koko aihe on sinulle tärkeä? Miksi koet että epätäydelliset treffit johtuisivat ylipäätään jonkun yhden osapuolen suoritusongelmista, eikä siitä etteivät osapuolet sovi toisilleen?

Kuulostaa itsetunto-ongelmilta, ja turhalta ajankäytöltä etsiä syyllisiä. Jos on kaksi erilaista ihmistä, ei ole lopulta sitä "oikeaa" tapaa käyttäytyä. Töykeä ei tietenkään ole ok olla kenellekään. Mutta ei sun tarvitse olla tietynlainen.

Vierailija
53/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu onneksi osoittaa, millainen kultakimpale ja alfa naisten mielestä olen. Nimittäin kun vertaa täällä jankkaaviin miehiin, niin huh huh.

Treffailu on mukavaa. Ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Jos natsaa niin natsaa.

M40.

Vierailija
54/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jäi: pieni pippeli

Väljäkö hällä - siis väliäkö?

Vierailija
55/55 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu onneksi osoittaa, millainen kultakimpale ja alfa naisten mielestä olen. Nimittäin kun vertaa täällä jankkaaviin miehiin, niin huh huh.

Treffailu on mukavaa. Ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Jos natsaa niin natsaa.

M40.

Olet idiootti. Naiset huijaavat sinulta vain ilmaisia virvokkeita.