Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies säilyttää exän kuvaa puhelimessa?

Vierailija
29.06.2024 |

Mitä mieltä olette?

Itse en säilytä exien kuvia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli pitkään exän alaston kuvia snapchatin "vain minun silmille" kansiossa :D Ei niistä olisi raaskinut luopua

Vierailija
2/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis säilyttää vai ei? Otsikosta jäi epäselväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikka miten paljon niitä tallessa. En myöskään aio niitä kaikkia  poistella. Miksi pyyhkisin historiaamme pois. Varsinkaan kun erosta on pari vuotta aikaa ja edelleen lähettelemme toisillemme erilaisia naku- ja toimintakuvia. Seurustelemme molemmat tahoillamme. Mukavia päivänpiristyksiä näin hitusen alle 50-v mielestäkin.

Vierailija
4/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Useiden exieni kuvia puhelimessa, jopa alastonkuvia. M Iksi muistot pitäisi poistaa? Puhelin on minun! Ei nyksän, eikä tulevien.

Vierailija
5/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse säilyttäisi ikinä alastonkuvia existä, enkä muitakaan. En myöskään haluaisi että exäni säilyttäisi itsestäni mitään kuvia, varsinkaan alastonkuvia.

Vierailija
6/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala mitä vastauksia.Ihanko totta?

Vierailija
7/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala mitä vastauksia.Ihanko totta?

Itse ainakin trollasin, muista en tiedä

Vierailija
8/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkumateriaalina säilyttää, ei se mitään.

Vierailija
9/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten säilyttää. Ehkä ero tuli, kaipuu jäi. Sitten uusi kumppani äkkiä. Vai on vuosientakainen exä. Onko miehillä tapana muistella ja kaipailla vuosikausia.

Vierailija
10/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä sitten säilyttää. Ehkä ero tuli, kaipuu jäi. Sitten uusi kumppani äkkiä. Vai on vuosientakainen exä. Onko miehillä tapana muistella ja kaipailla vuosikausia.

Onko? Myös niillä, jotka löytää heti uuden ja taas seuraavan, jonka jälkeen uuden..

Vierailija
11/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kahden exäni kuvia puhelimessa. Toinen myös lasteni vanhempi ja molempien kanssa ystäviä edelleen. Nykyinen tietää asiasta ja on ok, kun asia on alusta lähtien ollut läpinäkyvää.  En aio pyyhkiä lasteni vanhempaa pois elämästäni. Tarvitsemme toisiamme ihan jo lasten vuoksi. Myöskään ystävyyttä en aio hävittää. Eikä onneksi ole sellaisia vaatimuksia nykyiseltä tullutkaan.

Vierailija
12/12 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erillisessä kansiossa perusvalokuvia ja jotain eroottissävyisiä kuvia, vaikka jossa oli toisella vain kalsarit, muttei naamaa näkynyt. Mitään munakuvia en kyllä sentään säilytä, enkä muutenkaan vanhoja kuvia aktiivisesti tuijottele. Oon kyllä sinkku tällä hetkellä, mutten usko, että tuhoaisin vanhoja muistoja uuden suhteen vuoksi, koska ne ovat osa elettyä elämää eivätkä kuulu muiden silmille, kuin omille. Jos haluaa suhteeseen jonkun neitsyen kanssa, niin on hyvä ja etsii sellaisen kumppanin, jolla ei ole yhtään eksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan