Vappu Pimiä lomailee Rodoksella huippuhotellissa
On kyllä ihana elämä tolla naisella. Jos mulla olis tommonen kesäpaikka, ni en malttais lähteä kyllä sieltä keskikesällä mihinkään. Nyt lomailee huippuhotellissa ja vaihtoivat loman edetessä sviittiin toiseen hotelliin. Ai miten ihanaa olis jos olisi rahnaa tuommoiseen elämäntapaan. Ei auttanut opiskelu meikäläisen kohdalla eikä Vapulla taida koulutusta edes olla. Tasan ei mee nallekarkit.
Kommentit (49)
Loma Rodoksella on juuri sen näköinen kuin haluaa. Olemme olleet siellä upeassa hotellissa, missä ei silloin edes ollut muita suomalaisia. Muunmaalaisia matkailijoita tietysti kyllä. Parina iltana käytiin vanhassa kaupungissa syömässä, ei yhtään haitannut muut turistit, ihania ravintoloita sielläkin oli. Jos olen itse turisti, en kuvittele, että saisin aivan yksin nauttia kohteesta, tuskin mitään palvelujakaan silloin olisi. Tämä stereotypinen käsitys turistirysistä kuuluu juuri sellaisille henkilöille, jotka eivät itse ole missään käyneet. Ei se Rodoskasn ihan turhaan ole vuosikymmeniä niin suosittu saari ollut. Ja joskus vaan tekee hyvää lähteä normaaliympyröistä hetkeksi muihin maisemiin, vaikka Rodokselle.
Ihmettelen kovasti näitä vappuja, sannoja, elleneitä sun muita julkisuusluteita. He matkustelevat ja lentelevät surutta ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa ilman minkäänlaisia tunnontuskia. Ei sureta ilmastonmuutos, ei se, että ihmisillä menee huonosti, mikään muu ei kiinnosta kuin oma itsensä ja ökyily.
Nämä öykkärit eivät tee minkäänlaisia muutoksia omaan toimintaansa esim. ilmastonmuutoksen vuoksi, ihan kuin heitä ei mikään muu koskettaisi kuin minä minä ja vielä kerran minä. Sitten he julkaisevat kuvia ökylomiltaan, esittelevät tuhansien eurojen merkkitavaroitaan, mainostavat typeriä roskatuotteita ja paistattelevat kannattajalaumansa ihailussa.
Huvittavaa on esimerkiksi se, että Sanna Marinkin valkopesee itseään ja ökyilevää toimintaansa esiintymällä Greta Thunbergin seurassa. Ensin lentelee hullun lailla ympäri maailmaa puhumassa kalliisti hinnoiteltua scheissea ja sitten tunkee itsensä ilmastoaktivistin seuraan. Voiko enää suurempaa tekopyhyyttä löytyä?
Ja ei, en todellakaan ole kateellinen, minua vain kerta kaikkiaan suututtaa tuollainen toiminta. Kun nyt ovat niin suuria vaikuttajia, voisivat vaikka näyttää parempaa esimerkkiä sille lammaslaumalle, joka heitä fanittaa.
^ No jos joku nyt innostuu lähtemään Vapun perässä Rodokselle tai Ellenin perässä Italiaan niin on kyllä aika säälittävä tapaus. Käsittääkseni nää ainakaan ei mitään "ökylomaile", Ellen varsinkaan. Ei näiden minkään "vaikuttajien" tekemiset kiinnosta ketään täyspäistä aikuista.
Ja kai joidenkin tarvitsee kuluttaakin, mitä se auttaa suomalaista köyhää jos Vappukin pysyy kotona? Ja se ilmastonmuutos, ei se pysähdy vaikka Vappu, minä ja koko tubettajasakki ollaan lentämättä.
Voi tätä kateuden ja katkeruuden määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Vapun mies on korkean sos.luokan perheestä. Isä entinen ministeri ja äitikin kai lääkäri tms. Vappu nainut ns. "ylöspäin".
Isä lääkäri, äiti kokki ja ravintolapäällikkö mm.Tahkolla.
Eikös se miehen isä ole tosi vaikutusvaltainen entinen kansanedustaja? Oli kuulemma ollut hirveästi poikansa avioliittoa vastaan. Ei ollut Uspenskissa häissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Rhodoksella ihanaa, heh, ihan totta. Olin Rhodoksella ja minut juotettiin humalaan turkiskaupassa ja mukaani lähti pitkä minkkiturkki ja kettukauluri. Siellä kaupankäyntiin liittyy se, että kaupustelu aloitetaan teellä ja sitten terävämpiin ja kun asiakas on tarpeeksi jurrissa, lyödään kassakone käyntiin ja kaikki on halpaa ja aurinko paistaa.
Joo, vappukin tykkää tällasesta. Sitä potuttaa vaan kun ei voi diivailla minkkiturkeilla, happyflopseilla sensijaan voi. On se kova!
Vierailija kirjoitti:
Loma Rodoksella on juuri sen näköinen kuin haluaa. Olemme olleet siellä upeassa hotellissa, missä ei silloin edes ollut muita suomalaisia. Muunmaalaisia matkailijoita tietysti kyllä. Parina iltana käytiin vanhassa kaupungissa syömässä, ei yhtään haitannut muut turistit, ihania ravintoloita sielläkin oli. Jos olen itse turisti, en kuvittele, että saisin aivan yksin nauttia kohteesta, tuskin mitään palvelujakaan silloin olisi. Tämä stereotypinen käsitys turistirysistä kuuluu juuri sellaisille henkilöille, jotka eivät itse ole missään käyneet. Ei se Rodoskasn ihan turhaan ole vuosikymmeniä niin suosittu saari ollut. Ja joskus vaan tekee hyvää lähteä normaaliympyröistä hetkeksi muihin maisemiin, vaikka Rodokselle.
Niinpä, mutta kyllä Rodos nyt turistista jotakin kertoo, oli loma minkänäköinen tahansa. Niin se vaan on!
Vappu on kadonnut somesta. Mitä on sattunut?
Mikon parta ei harmaannu?