Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vappu Pimiä lomailee Rodoksella huippuhotellissa

Vierailija
29.06.2024 |

On kyllä ihana elämä tolla naisella. Jos mulla olis tommonen kesäpaikka, ni en malttais lähteä kyllä sieltä keskikesällä mihinkään. Nyt lomailee huippuhotellissa ja vaihtoivat loman edetessä  sviittiin toiseen hotelliin. Ai miten ihanaa olis jos olisi rahnaa tuommoiseen elämäntapaan.  Ei auttanut opiskelu meikäläisen kohdalla eikä Vapulla taida koulutusta edes olla. Tasan ei mee nallekarkit.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkaan pitäisi matkustaa johonkin mihin ei halua matkustaa? Mulla on rahaa kuin roskaa ja mun lempikohde on Tallinna.

Vierailija
22/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä, miksi näin rikas, etuoikeutettu perhe edes lomailee junttisuomalaisten joukossa

Se,  että on rikas ja etuoikeutettu ei tarkoita, etteikö olisi myös juntti.

Vastaavasti se, että on köyhä, ei tarkoita automaattisesti että on juntti ja sivistymätön. Varakkuus tai sen puuttuminen on vain pintaa. Tosi-ihminen ja ihmisyys on siellä kuoren sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lupaa säätiedotus varsin mukavan lämmintä Rodokselle ensi viikoksi.

Vierailija
24/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puuttuu tilannetaju Vapulta, kun samaan aikaan köyhä kansa miettii mistä saisi jokapäiväisen leipänsä.

Vierailija
25/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Vapun mies on korkean sos.luokan perheestä. Isä entinen ministeri ja äitikin kai lääkäri tms. Vappu nainut ns. "ylöspäin". 

Vierailija
26/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rhodoksella ihanaa, heh, ihan totta. Olin Rhodoksella ja minut juotettiin humalaan turkiskaupassa ja mukaani lähti pitkä minkkiturkki ja kettukauluri. Siellä kaupankäyntiin liittyy se, että kaupustelu aloitetaan teellä ja sitten terävämpiin ja kun asiakas on tarpeeksi jurrissa, lyödään kassakone käyntiin ja kaikki on halpaa ja aurinko paistaa. 

No höpö höpö. Sitäpaitsi normaali ihminen ei ole ikinä niin kännissä että menisi turkisliikkeeseen. 

Vierailija
27/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Vapun mies on korkean sos.luokan perheestä. Isä entinen ministeri ja äitikin kai lääkäri tms. Vappu nainut ns. "ylöspäin". 

Isä lääkäri, äiti kokki ja ravintolapäällikkö mm.Tahkolla.

Vierailija
28/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä he Rodoksella tekee? Eikö nyt löytynyt tasokkaampaa lomakohdetta? 

Mihin perustuu tää Rodoksen mollaaminen? Useimmilla ei ehkä ole edes kokemusta, itsekin aattelin että ei kiinnosta Rodos mutta reilu 10v sitten eka reissu ja ihastuin. Löytyy jokaiselle jotain, lapsperhehelvettejä, upeita boutiquehotelleja, luontoa...  Siellä muuten näkee paljonkin ihan "tasokkaita" suomalaisiakin julkisuudesta tuttuja henkilöitä, viimeksi samalla lennolla oli menestyvä keittiömestari. 

Vierailija
29/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos on ihana.

Viime kesän maastopalot eivät olleet lähelläkään Rodoksen kaupunkia.

Vierailija
30/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh näitä taas. Naida ylöspäin tai naida alaspäin. Melkoista akrobatiaa...

Vierailija
31/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on saanut kaiken tuon sillä, että on kova puhumaan. Ei todellakaan olisi ansainnut tuota kaikkea. Yksi asia minulla on mitä Vapulla ei, on ulkonäkö. Vappu on ollut tavis aina eikä koskaan mikään kaunotar. 

No laitapa kuvaa taas sinäkin tulemaan niin voidaan todeta. 

Ulkonäkökö on tärkein asia ihmisessä? 

Vierailija
32/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on saanut kaiken tuon sillä, että on kova puhumaan. Ei todellakaan olisi ansainnut tuota kaikkea. Yksi asia minulla on mitä Vapulla ei, on ulkonäkö. Vappu on ollut tavis aina eikä koskaan mikään kaunotar. 

Ja sinäkö olet kaunotar? No, ei onneksi sun tarvitse sitten ketään kadehtia eikä mollata. Eiku...

Vappu on oikein mukavan näköinen nainen, pitää huolta itsestään ja jaksaa paiskia hommia. Mukavan oloinen perhe hällä.

Vierailija
33/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitapa kuvaa taas sinäkin tulemaan niin voidaan todeta. 

Ulkonäkökö on tärkein asia ihmisessä? 

Kyllä se nykyään tuppaa olemaan.

T.alemman luokan nainen

Vierailija
34/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ja Erika tai Helmi on varmaan kanssa Rodoksella.

Vierailija
35/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus paistaa läpi. Vitu....    sua rankasti?

Vierailija
36/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokee ylemmyyden tunteen kun rahvaan joukossa lomailee

Vierailija
37/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.  Antaa ihmisten lomailla. Ei ole minun asiani kommentoida.

Vierailija
38/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut samassa hotellissa. Oli kyllä kiva paikka! Vois mennä uudestaankin.

Vierailija
39/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mäkin vasta tajusin, miksi se Mikko heitettiin ulos TTK:sta, vaikka oli parempi juontaja kuin Vappu.

Vierailija
40/49 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mäkin vasta tajusin, miksi se Mikko heitettiin ulos TTK:sta, vaikka oli parempi juontaja kuin Vappu.

No miksi? Ahdisteli TTK: n hierojaa?